| Identyfikator | Tytuł aktu |
|---|---|
| M.P.1955.64.848 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.847 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.846 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.845 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.844 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.843 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.842 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.841 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.840 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.839 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.838 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.837 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.836 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.835 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.834 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.833 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.832 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.831 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.830 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.829 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.828 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.827 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.826 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.825 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.824 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.823 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.822 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.821 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.820 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.819 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.818 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.817 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.816 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.815 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.814 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.813 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.812 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.811 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.810 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.809 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.808 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.807 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.806 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.805 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.804 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.803 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.802 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.801 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.800 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.799 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.798 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.797 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.796 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.795 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.794 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.793 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.792 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.791 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.790 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.789 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.788 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.787 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.786 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.785 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.784 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.783 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.782 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.781 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.780 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.779 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.778 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.777 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.776 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.775 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.774 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.773 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.772 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.771 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.770 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.769 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.768 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.767 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.766 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.765 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.764 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.763 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.762 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.761 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.760 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.759 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.758 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.757 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.756 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.755 | (bez tytułu) |
| M.P.1955.64.754 | (bez tytułu) |
4 grudnia Komitet Stały Rady Ministrów przyjął projekt zmian w ustawie o PIP - przekazało w czwartek MRPiPS. Nie wiadomo jednak, jaki jest jego ostateczny kształt. Jeszcze w środę Ministerstwo Zdrowia informowało Komitet, że zgadza się na propozycję, by skutki rozstrzygnięć PIP i ich zakres działał na przyszłość, a skutkiem polecenia inspektora pracy nie było ustalenie istnienia stosunku pracy między stronami umowy B2B, ale ustalenie zgodności jej z prawem. Zdaniem prawników, to byłaby kontrrewolucja w stosunku do projektu resortu pracy.
05.12.2025Przygotowany przez ministerstwo pracy projekt zmian w ustawie o PIP, przyznający inspektorom pracy uprawnienie do przekształcania umów cywilnoprawnych i B2B w umowy o pracę, łamie konstytucję i szkodzi polskiej gospodarce – ogłosili posłowie PSL na zorganizowanej w czwartek w Sejmie konferencji prasowej. I zażądali zdjęcia tego projektu z dzisiejszego porządku posiedzenia Komitetu Stałego Rady Ministrów.
04.12.2025Prezydent Karol Nawrocki podpisał we wtorek ustawę z 7 listopada 2025 r. o zmianie ustawy o ochronie zwierząt. Jej celem jest wprowadzenie zakazu chowu i hodowli zwierząt futerkowych w celach komercyjnych, z wyjątkiem królika, w szczególności w celu pozyskania z nich futer lub innych części zwierząt. Zawetowana została jednak ustawa zakazująca trzymania psów na łańcuchach. Prezydent ma w tym zakresie złożyć własny projekt.
02.12.2025Resort pracy nie podjął nawet próby oszacowania, jak reklasyfikacja umów cywilnoprawnych i B2B na umowy o pracę wpłynie na obciążenie sądów pracy i długość postępowań sądowych. Tymczasem eksperci wyliczyli, że w wariancie skrajnym, zakładającym 150 tys. nowych spraw rocznie, skala powstałych zaległości rośnie do ponad 31 miesięcy dodatkowej pracy lub koniecznego zwiększenia zasobów sądów o 259 proc. Sprawa jest o tyle ważna, że na podobnym etapie prac są dwa projekty ustaw, które – jak twierdzą prawnicy – mogą zwiększyć obciążenie sądów.
25.11.2025Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o Funduszu Medycznym - poinformował w środę rzecznik rządu Adam Szłapka. Przygotowana przez resort zdrowia propozycja zakłada, że Narodowy Fundusz Zdrowia będzie mógł w 2025 r. otrzymać dodatkowo około 3,6 mld zł z Funduszu Medycznego. MZ chce również, by programy inwestycyjne dla projektów strategicznych były zatwierdzane przez ministra zdrowia, a nie jak dotychczas, ustanawiane przez Radę Ministrów. Zamierza też umożliwić dofinansowanie programów polityki zdrowotnej realizowanych przez gminy w całości ze środków Funduszu Medycznego.
19.11.2025Przedstawiciele środowiska psychologów i psychoterapeutów wskazują na ograniczanie możliwości przedstawiania przez nich opinii do rządowego projektu ustawy o zawodzie psychologa oraz samorządzie zawodowym psychologów, nad którym pracuje sejmowa podkomisja nadzwyczajna. Może to wywoływać poczucie deficytu demokracji, zwłaszcza gdy procedowane regulacje dotyczą konkretnych zawodów i grup społecznych, a tym samym także praw i obowiązków osób do nich należących.
19.11.2025