Jednym ze słów, nad którego użyciem warto się zastanowić, jest "zarządzanie". Zdaniem Karoliny Korzeniewskiej, eksperta Antal ds. rekrutacji w branży ubezpieczeń, informację o tym, że kandydat zarządzał, np. projektem lub zespołem, można odebrać tak, jakby sam robił niewiele - poza mówieniem innym, co jest do wykonania. "Zarządzanie konfliktem lub kryzysem można interpretować tak, jakby najpierw dopuściło się do tego, że rzeczony konflikt lub kryzys powstał, a następnie angażowało się innych do rozwiązania sytuacji" - dodaje.

Czytaj: Kreatywne CV nie zawsze ułatwi znalezienie pracy

Dlatego, jak pisze Puls Biznesu, zamiast ogólnego sformułowania, kandydat powinien posłużyć się konkretnym przykładem lub przytoczyć liczby.

Umiejętnością, którą lubi chwalić się wielu kandydatów, jest znajomość pakietu Office. Warto pamiętać o tym, że obecnie nie jest to żaden wyróżnik. Elementem każdego CV jest też informacja o znajomości języków. Nie warto wymieniać takich, których poziom nie jest przynajmniej średnio zaawansowany - czyli taki, w którym bez problemu przeprowadzimy rozmowę biznesową. (PAP)