Wnioski o dopuszczenie do przetargu na budowę odcinka I złożyło łącznie 23 wykonawców, a wśród nich Budimex, Mostostal Warszawa oraz PBDiM Kobylarnia z grupy giełdowego Mirbudu, która podeszła do przetargu w konsorcjum z Salini Polska, Impregilo oraz Todini Construzioni Generali. Odcinek znajduje się na fragmencie autostrady między katowickim lotniskiem w Pyrzowicach a podłódzkim Tuszynem. Chodzi o 15-kilometrowy odcinek od istniejącego węzła Pyrzowice do węzła w Woźnikach.

Zainteresowanie odcinkiem F zgłosiło łącznie 20 wykonawców. Wśród nich są przedstawiciele giełdowych firm Budimex i Mirbud - partner konsorcjum, w którym liderem jest PBDiM Erbedim. Chodzi o liczący 20 km fragment autostrady, również między Pyrzowicami a Tuszynem, od węzła Rząsawa do węzła Blachownia razem z budową obu węzłów.

Wnioski o dopuszczenie do postępowania na odcinek G złożyło 23 wykonawców, a wśród nich Budimex, konsorcjum Mirbudu i Mostostal Warszawa. To 5-kilometrowy fragment A1 od węzła Blachownia do węzła Zawodzie, wraz z budową tego ostatniego.

Także 23 wnioski wpłynęły na odcinek H. Giełdowi przedstawiciele spółek budowlanych w tym przetargu to Budimex i Mostostal Warszawa. Chodzi o liczący prawie 17 km fragment od węzła Zawodzie do węzła Woźniki. (PAP)