Perspektywy HR są pierwszą konferencją HR stworzoną nie tylko z myślą o osobach ściśle związanych z branżą zarządzania zasobami ludzkimi, ale również szeroko rozumianym biznesem. Inicjatywą tą chcemy podkreślić, jak ważne jest, aby te dwa obszary firmy działały w synergii. Wydarzenie skierowane jest do dyrektorów personalnych, prezesów i członków zarządu oraz właścicieli firm, osób podejmujących najważniejsze decyzje w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi w firmie.

Zaproszeni prelegenci skupią się przede wszystkim na praktycznych aspektach prezentowanych zagadnień, przedstawiając case study z kraju i ze świata. Mówcy opowiedzą m.in. o tym, jakie są etapy wprowadzania procesu outplacement w firmie, jakie są kryteria doboru pracowników do zwolnień oraz jak utrzymać pozytywny wizerunek firmy w trakcie procesów restrukturyzacji zatrudnienia (Employer Branding). Zagadnienia zostaną omówione na podstawie studium przypadków z uwzględnieniem m.in. aspektów prawnych. Pokażą również, jak ważna jest ocena kompetencji pracowników w kontekście podniesienia efektywności sił sprzedaży i wzrostu wyników.

Gośćmi honorowymi konferencji będą Deiric McCann, Senior Vice President - Europe, Profiles International (organizacja będąca jednym ze światowych liderów narzędzi oceny) oraz Herbert Muhlenhoff, Managing Partner w Muhlenhoff Managementberatung (firma będąca liderem usług outplacementu na rynku niemieckim). Polski punkt widzenia na tematykę wydarzenia przedstawią: Anna Macnar, ekspert w obszarze Employer Brandingu, zarządzania talentami i marketingu HR; Ewa Gontarczyk, główny konsultant merytoryczny ds. outplacementu BIGRAM SA; Andrzej Czopski, specjalista ds. prawa pracy i prawa gospodarczego, radca prawny oraz partner w kancelarii  Miller, Canfield, W. Babicki, A. Chełchowski i Wspólnicy Sp. k.

Podsumowaniem wydarzenia będzie panel dyskusyjny dotyczący procesu restrukturyzacji i zmiany, w którym swój udział potwierdzili: Tina Sobocińska, HR Business Partner for Global Functions in Poland, Schneider Electric; Katarzyna Jancelewicz, Regional HR Leader Central Europe, Kimberly-Clark; Beata Janczur, dyrektor zarządzający ds. zasobów ludzkich/wiceprezes zarządu, Credit Agricole Bank Polska; Janusz Żołyński, specjalista ds. prawa pracy.

Więcej informacji znajduje się na stronie http://www.perspektywyhr.pl.

- Organizatorzy: BIGRAM Personnel Consulting, Wolters Kluwer Polska,

- Partner Merytoryczny: Profiles International,

- Partner: BPCC,

- Patroni Medialni: Dziennik Gazeta Prawna, Personel Plus, Manager, HRnews.pl, HRtrendy.pl, Goldenline.pl.

Wolters Kluwer Polska

Wolters Kluwer Polska jest częścią międzynarodowego koncernu wydawniczego Wolters Kluwer. Na rynku polskim jest największym wydawcą publikacji prawniczych i biznesowych. Niezmiennie od wielu lat wydaje produkty najwyższej jakości. Obecnie pod markami ABC, LEX i Oficyna wydawane są produkty elektroniczne, książki i czasopisma. W ofercie wydawnictwa znajdują się również szkolenia i konferencje (http://www.wolterskluwer.pl).

Wolters Kluwer jest globalną i wiodąca firmą wydawniczą i dostawcą usług informacyjnych. Globalnie zapewnia swoje usługi i produkty profesjonalistom w sektorach: prawa, firm, podatków, księgowości, usług finansowych, audytu, zarządzania ryzykiem, organów regulacyjnych oraz zdrowia. Wolters Kluwer osiąga roczne przychody (2010) w wysokości 3,6 miliarda euro, prowadzi działalność w Europie, Ameryce Północnej i Południowej oraz regionie Azji i Pacyfiku, zatrudnia około 19 000  osób na całym świecie. Centrala Wolters Kluwer znajduje się w Alphen aan den Rijn w Holandii. Więcej informacji o naszej pozycji rynkowej, klientach, markach  i organizacji na stronie http://www.wolterskluwer.com.

KONTAKT:

Maria Gabriela Jasińska

PR and Communication Manager

Wolters Kluwer Polska

tel. kom. +48 604 290 769

e-mail: mjasinska@wolterskluwer.pl

Źródło informacji: Wolters Kluwer Polska

UWAGA! Za treść informacji zleconych PAP nie ponosi odpowiedzialności (ZLECONE PAP).