Środki popierania sprzedaży usług

Doradca podatkowy

O tym składniku marketingu mix w odniesieniu do usług wspomina się rzadko. O ile reklama i public relations to znane i stosowane przez kancelarie podatkowe i biura rachunkowe instrumenty...

01.12.2016

Największą bazę orzecznictwa znajdziesz w produktach LEX

Doradca podatkowy

1 grudnia 2016 roku orzeczenia sądów rejonowych i okręgowych, pozyskane z Portalu Orzeczeń Sądów Powszechnych (POSP), zostaną dołączone do szerszej bazy produktów oferowanych przez Wolters Kluwer....

30.11.2016

Reklama w prasie – jak sprawić, by była skuteczna?

Doradca podatkowy

Chociaż w ostatnich latach publikacje internetowe znacznie ograniczyły skuteczność mediów drukowanych, to te o zasięgu lokalnym mają się całkiem nieźle i warto je brać pod uwagę, jako element...

24.11.2016

Łatwiej zatrzymać niż pozyskać

Doradca podatkowy

W branży usług księgowych warto dbać o obecnych klientów co najmniej z dwóch powodów: biorąc po uwagę nakłady na marketing jest to po prostu tańsze, a po drugie realna szansa na nowe zlecenia...

24.11.2016

Jak komunikować specjalizację

Doradca podatkowy

Kancelarie podatkowe, które koncentrują się na obsłudze określonych branż mają do wyboru szereg instrumentów, które pomogą im dotrzeć do wybranej grupy potencjalnych klientów i zainteresować swoją...

17.11.2016

Dwa oblicza jakości usług

Doradca podatkowy

Jedną w głównych cech charakterystycznych usług profesjonalnych jest to, że ocena i zadowolenie klienta determinuje nie tylko poziom merytoryczny usługi, ale także stosunek usługodawcy do klienta...

17.11.2016

7 kluczy skutecznego PR-u w małej firmie, cz. 2

Doradca podatkowy

Niektóre wskazówki dotyczące prowadzenia biznesu (a nawet udanego życia), sprawdzają się również w zakresie komunikacji i public relations. W drugiej części artykułu zostaną wskazane kolejne cztery...

10.11.2016

Doradcy podatkowi wobec nadprodukcji prawa w Polsce

Doradca podatkowy

Aby być na bieżąco ze zmianami w prawie, każdy powinien czytać akty prawne przez 4 godziny 15 minut, pięć dni w tygodniu - wynika z raportu Barometr stabilności otoczenia prawnego w polskiej...

10.11.2016

Powiedz to własnymi słowami

Doradca podatkowy

Zaprezentowanie oferty firmy świadczącej usługi księgowe lub doradcze w taki sposób, aby wyraźnie wyróżnić ją na tle konkurencji, to nie lada sztuka. Ale każde biuro, każda kancelaria jest inna, i w...

09.11.2016

7 kluczy skutecznego PR-u w małej firmie, cz. 1

Doradca podatkowy

Niektóre wskazówki dotyczące prowadzenia biznesu (a nawet udanego życia), sprawdzają się również w zakresie komunikacji i public relations. Cheryl Conner w artykule dla amerykańskiego Forbesa bazując...

07.11.2016

Jak skutecznie promować usługi doradcze i księgowe

Doradca podatkowy

Zarówno doradcy podatkowi jak i księgowe potrzebują wskazówek jak skutecznie i zgodnie z prawem promować swoje usługi z wykorzystaniem tradycyjnych narzędzi, takich jak budowanie relacji z klientem,...

31.10.2016

Doradcy podatkowi świętują dwudziestolecie zawodu

Doradca podatkowy

Za dwa miesiące rozpocznie się trzecia dekada działalności doradców podatkowych w Polsce. O problemach tego zawodu mówi Dariusz M. Malinowski, wiceprzewodniczący Krajowej Rady Doradców Podatkowych.

28.10.2016

Duży PR przy małym budżecie – jak to zrobić?

Doradca podatkowy

Skuteczny PR o dużym zasięgu przy niewielkich wydatkach to marzenie wielu małych i średnich firm, które chcą korzystać z tego instrumentu promocji. Oto kilka wskazówek jak to osiągnąć.

27.10.2016

PR dostępniejszy bardziej niż kiedykolwiek wcześniej

Doradca podatkowy

Aż trudno uwierzyć, że zaledwie 12 lat temu powstał serwis Facebook i pierwszy międzynarodowy program do prowadzenia rozmów głosowych Skype. Nowe media zrewolucjonizowały komunikację, a w...

27.10.2016

Promocja to znaczy komunikacja

Doradca podatkowy

Filarem promocji usług profesjonalnych jest komunikacja. Może mieć zasięg masowy tak jest w przypadku reklamy i public relations. Jej rolą jest informowanie, przekonywanie i przypominanie o usłudze i...

20.10.2016

Co kryje się za ceną usługi doradcy podatkowego

Doradca podatkowy

Na rynku usług doradczych i księgowych panuje duża konkurencja. Wiele szczególnie nowych podmiotów walczy o klienta oferując bardzo niskie ceny. Przedsiębiorca powinien wiedzieć dlaczego korzystając...

13.10.2016

Reklama internetowa – możliwości i trendy

Doradca podatkowy

Reklama on-line stanowi 20 proc. wydatków na reklamę w ogóle. Jest mniej popularna niż promocja w telewizji, ale korzysta się z niej znacznie częściej niż z reklamy w prasie. Jakie są...

13.10.2016

Argumenty i emocje w sprzedaży usług profesjonalnych

Doradca podatkowy

W promocji usług profesjonalnych pierwszorzędne znaczenie mają argumenty merytoryczne - wybór kancelarii podatkowej czy biura rachunkowego nie powinien opierać się na emocjach. A jednak nie zawsze...

06.10.2016

Nieuświadomione potrzeby klienta

Doradca podatkowy

Wielokrotnie zdarza się, że klient przychodzi do kancelarii lub biura z jakimś problemem lub zapytaniem i w trakcie rozmowy okazuje się, że w rzeczywistości jest to tylko mała część obszarów, w...

29.09.2016