Jak zapobiec problemom związanym z odejściem pracownika

Doradca podatkowy

Odejście pracownika to nie tylko kwestia utraty przez kancelarię klientów, ale również kłopoty organizacyjne. Warto zawczasu pomyśleć o takich rozwiązaniach, które zminimalizują negatywne skutki...

01.09.2016

Tanie ankietowanie i sondowanie

Doradca podatkowy

Badanie opinii klientów albo pracowników nie musi oznaczać wydatków ani marnowania czasu przed komputerem. Za pomocą internetowych formularzy można samodzielnie, w bardzo łatwy sposób tworzyć i...

01.09.2016

Komunikacja niewerbalna w wystąpieniach publicznych

Doradca podatkowy

Skoro tzw. mowa ciała jest znacznie silniejszą od słów formą przekazu, to przygotowanie się do wystąpienia publicznego nie może ograniczać się tylko do zaplanowania tego, CO powiemy. Równie istotne,...

25.08.2016

Konflikt w firmie – czasem pomaga

Doradca podatkowy

Nieporozumienia w zespole mogą bardzo negatywnie wpłynąć na efektywność pracy i obsługę klientów. Zdarza się jednak, że odsłaniają problemy i stają się początkiem pozytywnych zmian.

25.08.2016

Badanie efektów promocji

Doradca podatkowy

Do analizy skuteczności działań promocyjnych (m.in. reklamy i PR), można zastosować metodę DAGMAR. Efektywność promocji jest badana na kilku poziomach.

11.08.2016

Rola public relations w zarządzaniu firmą

Doradca podatkowy

Public relations poza swoją podstawową funkcją, czyli komunikowaniem się z otoczeniem i kształtowaniem wizerunku pełni jeszcze kilka ważnych zadań w procesie zarządzania firmą.

11.08.2016

Jak zainteresować klienta usługami kancelarii podatkowej

Doradca podatkowy

Z badań przeprowadzonych wśród przedsiębiorców wynika, jakich treści najczęściej poszukują decydując się na współpracę biznesową. Okazuje się, że głównym źródłem informacji o usługodawcy nadal jest...

04.08.2016

Mniej znane oblicza public relations

Doradca podatkowy

Mówiąc o public relations najczęściej myślimy o komunikacji i budowaniu wizerunku. Tymczasem pełni jeszcze kilka ważnych ról i realizuje istotne zadania wynikające z kontaktów firmy z jej otoczeniem.

04.08.2016

Charakterystyczne cechy promocji usług

Doradca podatkowy

Klienci kancelarii podatkowych i biur rachunkowych rozpoczynając z nimi współpracę nie są w stanie ocenić jakości usług, dlatego ta decyzja zawsze jest obarczona pewnym ryzykiem. Dopiero w trakcie...

28.07.2016

Jak ograniczyć niepewność zakupu usług profesjonalnych

Doradca podatkowy

Niematerialność usługi powoduje, że klient nie jest w stanie zobaczyć jej ani przed, ani w trakcie realizacji, ewentualnie po wykonaniu może ocenić rezultaty, choć i to może trudne. Z tego powodu...

28.07.2016

We wrześniu pisemne egzaminy na doradcę podatkowego

Doradca podatkowy

Zgodnie z decyzją sekretarza Państwowej Komisji Egzaminacyjnej ds. Doradztwa Podatkowego, część pisemna egzaminu dla kandydatów na doradców podatkowych odbędzie się 19, 20, 26, 27, 28 i 29 września.

27.07.2016

Planowanie marketingowe – co należy uwzględnić

Doradca podatkowy

Im dokładniej zostaną zaplanowane działania marketingowe, tym większa jest szansa na realizacji założonych celów. W marketingu faza analizy i określenia stanu wyjściowego oraz faza planowania...

21.07.2016

Reklama w internecie – najpopularniejsze formy

Doradca podatkowy

W Polsce reklamy w internecie stanowią 20 proc. wszystkich reklam. Najpopularniejsze są reklamy graficzne, marketing w wyszukiwarkach, reklama typu mobile, mailing i wideo.

13.07.2016

Sukces to sztuka utrzymania równowagi

Doradca podatkowy

Dostarczyć klientowi doskonałej jakości usługi, zapewnić możliwość kariery i satysfakcję zawodową pracownikom i osiągnąć sukces finansowy to zwięzła definicja misji większości firm profesjonalnych.

13.07.2016

O współpracy ze specjalistami od promocji

Doradca podatkowy

Zlecając firmie marketingowej lub agencji PR lub reklamowej stworzenie strategii promocyjnej, projekt strony internetowej albo systemu identyfikacji wizualnej, konieczne jest zaangażowanie osoby...

07.07.2016