Jak przygotować dobry grunt na kolejny dzień pracy
Różnica pomiędzy ludźmi sukcesu a pozostałymi polega w znacznej mierze na tym, w jaki sposób wykorzystują oni swój czas. Richard Lorenzen, specjalista ds. PR w artykule poświęconym nawykom ludzi...
Różnica pomiędzy ludźmi sukcesu a pozostałymi polega w znacznej mierze na tym, w jaki sposób wykorzystują oni swój czas. Richard Lorenzen, specjalista ds. PR w artykule poświęconym nawykom ludzi...
Chęć zaistnienia przez małe i średnie firmy z branży księgowej w mediach społecznościowych jest jak najbardziej uzasadniona tam są obecni ich potencjalni klienci. Jednak samo założenie profilu to...
Marketing polegający na tworzeniu i dystrybucji wartościowych treści jest bardzo skutecznym sposobem na przyciągnięcie i utrzymanie uwagi klientów biznesowych. Content marketing bo o nim mowa...
Niezawodna recepta na sukces to wysoka jakość świadczonych usług, budowanie silnej i rozpoznawalnej marki oraz aktywna promocja. Triada: jakość, marka, promocja to ważna alternatywa dla strategii...
Promocja nie może być oderwana od biznesowych celów firmy musi je nie tylko uwzględniać, ale służyć ich realizacji. Dlatego tak ważne jest wyznaczenie celów biznesowych firmy, a dopiero potem...
Chociaż od czasu do czasu słyszymy o zmierzchu Facebooka, to najnowsze dane świadczą raczej o odwrotnej tendencji. Między innymi dlatego to medium społecznościowe jest chętnie wykorzystywane w...
Jeszcze całkiem niedawno faksy, a dzisiaj e-maile to najpopularniejsza forma komunikacji pisemnej między firmami. Choć codziennie wysyłamy i otrzymujemy ich dziesiątki, nie zawsze posługujemy się tą...
Nowe zlecenie, nowy klient to niepowtarzalna okazja do takiego ustalenia zasad współpracy, aby stworzyć mocne fundamenty długofalowej kooperacji, satysfakcjonującej dla obu stron. Warto wykorzystać...
Jeszcze całkiem niedawno media społeczne były uznawane za przejściową modę. Wydawało się, że coś, co służy rozrywce nie przyniesie korzyści w biznesowi. Dzisiaj już wiemy, że takie podejście jest...
Jeszcze całkiem niedawno media społeczne były uznawane za przejściową modę. Wydawało się, że coś, co służy rozrywce nie przyniesie korzyści w biznesowi. Dzisiaj już wiemy, że takie podejście jest...
Jeśli kancelaria lub biuro rachunkowe decyduje się na prezentację swojej oferty w dzienniku lokalnym, to powinna wziąć pod uwagę te, które cieszą się największym zainteresowanie czytelników.
Tworzenie firmowej strony to złożony proces, na który składa się wiele etapów i decyzji. Aby przebiegł sprawnie warto wiedzieć, o co zapyta firma zajmująca się projektowaniem witryny internetowej.
Większość właścicieli kancelarii podatkowych i biur rachunkowych podchodzi do promocji w mediach społecznościowych z umiarkowanym entuzjazmem. Nie do końca wierzą w to, że uda im się zainteresować...
O ile nie wszyscy właściciele kancelarii podatkowych i biur rachunkowych są zwolennikami aktywnej promocji, o tyle każdy przyzna, że wiarygodność jest niezbędnym warunkiem rozwoju i sukcesu firmy.
Z początkiem 2017 roku do grona partnerów firmy MDDP Michalik Dłuska Dziedzic i Partnerzy dołączyło 6 nowych osób. W Zespole VAT zostali nimi Janina Fornalik i Bartosz Bogdański, w Zespole Podatków...
Polski rynek audytu i doradztwa podatkowego zdominowały firmy globalne z tzw. wielkiej czwórki. Z ich usług korzystają wszystkie spółki giełdowe skupione w WIG20 oraz większość jednostek...
Nie ma jednej recepty na skuteczny PR małej kancelarii podatkowej lub biura rachunkowego. Sposób działania i platforma komunikacji z otoczeniem zależy przede wszystkim od jej specyfiki, celów i...
Opracowując teksty na firmową stronę internetową, pisząc bloga, czy publikując artykuły do serwisu www stoimy przed dwoma wyzwaniami. Po pierwsze, mamy dostarczyć czytelnikowi ciekawe, wartościowe...
Osoby z pokolenia Y, czyli dzisiejsi 20-30 latkowie, stają się dominującą grupą nabywców dóbr i usług. Ich specyficzne potrzeby już teraz kształtują ofertę firm i stosowane przez nie instrumenty...
Jak wynika z najnowszych badań więcej odsłon stron internetowych ma miejsce na smartfonach niż na komputerach, a Polska jest jednym z liderów w korzystaniu z Internetu za pomocą urządzeń przenośnych....