Planując zmiany opracuj strategię

Doradca podatkowy

Przełom roku to czas podsumowań tego co za nami oraz podejmowania postanowień na kolejne 12 miesięcy. Jeśli planujemy w większym stopniu zająć się promocją kancelarii, poświęćmy jak najwięcej czasu...

29.12.2016

Jak krytykować konstruktywnie

Doradca podatkowy

W wieloosobowych zespołach kancelarii podatkowych lub biur rachunkowych zdarzają się sytuacje, w których trzeba podwładnemu lub współpracownikowi zwrócić uwagę na popełniony błąd lub niewłaściwe...

29.12.2016

O czym należy poinformować klienta na pierwszym spotkaniu

Doradca podatkowy

Nie każdy przedsiębiorca wie jak powinna wyglądać współpraca z doradcą podatkowym - o czym musi pamiętać, by przebiegała sprawnie. Warto już na wstępie uświadomić klientowi, jak ważne jest jego...

22.12.2016

Umiejętności na wagę złota

Doradca podatkowy

Tak zwane twarde umiejętności, czyli wiedza merytoryczna potrzebna do wykonywania zawodu, stanowią fundament i niezbędny warunek rozwoju każdej kancelarii podatkowej i biura rachunkowego. Jednak w...

22.12.2016

Bliżej klienta – wideo w promocji kancelarii podatkowej

Doradca podatkowy

W usługach profesjonalnych kontakt i relacje z klientem mają pierwszorzędne znaczenie. Wiedza merytoryczna to tylko pół sukcesu równie ważne jest budowanie współpracy opartej na życzliwości, zaufaniu...

15.12.2016

Marketing w MSP: sprawdzone narzędzia i nowe trendy

Doradca podatkowy

Małe i średnie firmy w Polsce nie podążają ślepo za trendami w marketingu. W czołówce najczęściej wykorzystywanych instrumentów pozostaje strona internetowa, e-mail marketing, aktywność w mediach...

08.12.2016

Referencje - gwarancja sprawdzonego partnera

Doradca podatkowy

Zamieszczenie na stronie internetowej logotypu lub listu z rekomendacją zadowolonego klienta to często wykorzystywany przez kancelarie podatkowe i biura rachunkowe sposób na zdobycie zaufania...

08.12.2016

Komunikacja marketingowa – promocja zintegrowana

Doradca podatkowy

Na kompozycję komunikacji marketingowej składa się cały szereg narzędzi, takich jak reklama, promocja sprzedaży, public relations, marketing szeptany itd. Najważniejsze, by wszystkie podejmowane...

01.12.2016

Środki popierania sprzedaży usług

Doradca podatkowy

O tym składniku marketingu mix w odniesieniu do usług wspomina się rzadko. O ile reklama i public relations to znane i stosowane przez kancelarie podatkowe i biura rachunkowe instrumenty...

01.12.2016

Największą bazę orzecznictwa znajdziesz w produktach LEX

Doradca podatkowy

1 grudnia 2016 roku orzeczenia sądów rejonowych i okręgowych, pozyskane z Portalu Orzeczeń Sądów Powszechnych (POSP), zostaną dołączone do szerszej bazy produktów oferowanych przez Wolters Kluwer....

30.11.2016

Reklama w prasie – jak sprawić, by była skuteczna?

Doradca podatkowy

Chociaż w ostatnich latach publikacje internetowe znacznie ograniczyły skuteczność mediów drukowanych, to te o zasięgu lokalnym mają się całkiem nieźle i warto je brać pod uwagę, jako element...

24.11.2016

Łatwiej zatrzymać niż pozyskać

Doradca podatkowy

W branży usług księgowych warto dbać o obecnych klientów co najmniej z dwóch powodów: biorąc po uwagę nakłady na marketing jest to po prostu tańsze, a po drugie realna szansa na nowe zlecenia...

24.11.2016

Jak komunikować specjalizację

Doradca podatkowy

Kancelarie podatkowe, które koncentrują się na obsłudze określonych branż mają do wyboru szereg instrumentów, które pomogą im dotrzeć do wybranej grupy potencjalnych klientów i zainteresować swoją...

17.11.2016

Dwa oblicza jakości usług

Doradca podatkowy

Jedną w głównych cech charakterystycznych usług profesjonalnych jest to, że ocena i zadowolenie klienta determinuje nie tylko poziom merytoryczny usługi, ale także stosunek usługodawcy do klienta...

17.11.2016

7 kluczy skutecznego PR-u w małej firmie, cz. 2

Doradca podatkowy

Niektóre wskazówki dotyczące prowadzenia biznesu (a nawet udanego życia), sprawdzają się również w zakresie komunikacji i public relations. W drugiej części artykułu zostaną wskazane kolejne cztery...

10.11.2016

Doradcy podatkowi wobec nadprodukcji prawa w Polsce

Doradca podatkowy

Aby być na bieżąco ze zmianami w prawie, każdy powinien czytać akty prawne przez 4 godziny 15 minut, pięć dni w tygodniu - wynika z raportu Barometr stabilności otoczenia prawnego w polskiej...

10.11.2016