Doradcy podatkowi pomagają otwierającym własny biznes

Doradca podatkowy

Prawie tysiąc osób w Wielkopolsce, a kilkaset na Śląsku i w Małopolsce, skorzystało do tej pory z darmowych konsultacji z doradcami podatkowymi, którzy biorą udział w akcji Start Biznes. Kandydaci na...

07.06.2016

Trzy kroki do efektywnej promocji kancelarii podatkowej

Doradca podatkowy

Działania promocyjne prowadzone są w dwóch zasadniczych celach: po pierwsze mają budować wizerunek kancelarii podatkowej, a po drugie zwiększać sprzedaż oferowanych przez nią usług. Oba cele są ze...

02.06.2016

Promocja oparta na relacjach

Doradca podatkowy

Czy można skutecznie promować kancelarię bez posiadania nowoczesnej strony internetowej, profilu na Facebooku, zamieszczania reklamach w prasie i wysyłania newsletterów? Tak strategia marketingowa...

02.06.2016

Sposoby na nawiązanie kontaktu z potencjalnym klientem

Doradca podatkowy

Pozyskanie nowych zleceń nie jest możliwe bez nawiązywania kontaktów z ludźmi. Czekając, aż klient sam zapuka do drzwi biura mamy marne szanse na rozwinięcie biznesu. Trzeba wziąć sprawy w swoje ręce...

27.05.2016

Rekomendacje – jeszcze raz o znaczeniu obsługi

Doradca podatkowy

Pewien przedsiębiorca zwrócił się o pomoc do kancelarii podatkowej w bardzo trudnej i - już podbramkowej - sprawie. I chociaż doradcy nie udało się całkowicie wydobyć klienta z tarapatów, w które...

27.05.2016

Tożsamość firmy – u źródła komunikacji

Doradca podatkowy

Kancelaria podatkowa, która zamierza w świadomy i zaplanowany sposób prowadzić działania komunikacyjne oraz promować swoją działalność, powinna najpierw zdefiniować zespół cech, które odróżnią ją od...

19.05.2016

To, jak piszemy też wpływa na nasz wizerunek

Doradca podatkowy

Kiedy w piśmie do klienta zwrócimy się do Pana Jana Nowak lub prześlemy rachunek za miesiąc kwiecień, pewnie nie każdy adresat zwróci uwagę na błędy w tych sformułowaniach. Osoby wrażliwe na poprawną...

11.05.2016

CFE zaprezentowała model Karty Podatnika

Doradca podatkowy

Confédération Fiscale Européenne (CFE), organizacja zrzeszająca doradców podatkowych z 21 państw Europejskich, w tym z Polski, ogłosiła zasady sprawiedliwego opodatkowania uwzględniające równowagę...

11.05.2016

Oferta dla nowych firm – dlaczego warto

Doradca podatkowy

W naszym kraju codziennie powstaje ok. 1000 nowych firm. Z badań prowadzonych wśród małych i średnich podmiotów wynika, że przedsiębiorcy niechętnie i bardzo rzadko rezygnują z dotychczasowego biura...

05.05.2016

Wspieraj swoich klientów

Doradca podatkowy

Utworzenie wokół siebie i swojej kancelarii sieci kontaktów to cenne wsparcie dla klientów. Pod egidą kancelarii podatkowych mogą powstawać wartościowe alianse biznesowe.

05.05.2016

Instrumenty PR-owe w małej firmie

Doradca podatkowy

Budowanie wizerunku to świadome, planowane i ciągłe komunikowanie się z otoczeniem. Odbywa się ono za pomocą różnych kanałów wiele z nich może być wykorzystanych także w małej firmie.

28.04.2016

Budowanie marki małej kancelarii podatkowej

Doradca podatkowy

W natłoku codziennej pracy kwestie promocji często schodzą na dalszy plan. I choć większość właścicieli małych i średnich kancelarii deklaruje, że działania marketingowe to niezbędny warunek rozwoju...

21.04.2016

Dlaczego warto budować markę?

Doradca podatkowy

Wartość zlepka kilku liter lub znak graficzny mogą stanowić nawet 70% wartości niektórych firm. Wystarczy rzut oka i już wiemy, z kim mamy do czynienia i jakiej wartości możemy się spodziewać. Mowa o...

13.04.2016

Najpierw porządki, potem promocja

Doradca podatkowy

Braków lub błędów w zarządzaniu kancelarią podatkową nie uda się naprawić za pomocą działań public relations. Warunkiem ich skuteczności jest zbudowanie mocnego fundamentu w postaci dobrze...

13.04.2016