KRDP: zasadna byłaby reforma całego aparatu skarbowego

Doradca podatkowy

Podczas konferencji w Sejmie, na której zaprezentowane zostały założenia reformy administracji skarbowej, pani prof. Jadwiga Glumińska-Pawlic przedstawiła stanowisko Krajowej Rady Doradców...

22.04.2015

Model zarządzania i promocji zależy od potrzeb klienta

Doradca podatkowy

W usługach profesjonalnych klient poszukuje trzech głównych korzyści: fachowej wiedzy, doświadczenia i efektywności. W zależności od problemu, jaki zgłasza klient stosuje się różne metody zarządzania...

16.04.2015

Jak zaprojektować plan rozwoju zawodowego pracowników

Doradca podatkowy

Podnoszenie kwalifikacji zawodowych pracowników jest warunkiem skutecznego zaspokajania potrzeb klientów, ważnym czynnikiem mającym wpływ na dochody kancelarii i w znaczący sposób wpływa na jej...

09.04.2015

MF za togami dla doradców podatkowych

Doradca podatkowy

Za wart szczególnej uwagi uznał wiceminister finansów Janusz Cichoń postulat przyznania doradcom podatkowym prawa występowania przed sądami w strojach urzędowych. Za istotną uznał też propozycję...

08.04.2015

Budowanie marki - kiedy firma to ja...

Doradca podatkowy

W przypadku jednoosobowej działalności biznesowej szczególną rolę odgrywa budowanie marki osobistej. Można to zrobić w świadomy, zaplanowany sposób, mając nad tym kontrolę lub pozwolić, aby żyła...

02.04.2015

Znajdź swój styl promocji

Doradca podatkowy

Aby firma stała się rozpoznawalna i wyróżniała się spośród konkurencji w strategii promocyjnej powinien znaleźć się stały, powtarzalny motyw, na który składa się treść (slogan, określenie misji,...

26.03.2015

Doradcy pomogą niepełnosprawnym rozliczyć PIT

Doradca podatkowy

Członkowie Krajowej Izby Doradców Podatkowych wezmą udział w akcji pomocy przy przygotowywaniu rocznych zeznań podatkowych dla osób z niepełnosprawnością i ich rodzin. Zainteresowani otrzymają...

20.03.2015

PR – sukces tylko dla cierpliwych

Doradca podatkowy

Kiedy właściciel małej kancelarii przełamie opory przed stosowaniem marketingu, musi mieć świadomość, że na efekty public relations trzeba poczekać czasem kilka miesięcy, a niekiedy nawet parę lat....

19.03.2015

Emocje i korzyści rządzą w marketingu

Doradca podatkowy

Niezależnie od tego, czy reklamujemy nową czekoladę czy nowo otwartą kancelarię, najskuteczniejszym sposobem na przyciągnięcie uwagi potencjalnego klienta jest emocjonalny przekaz i przekonujące...

12.03.2015

PIT 2014 – doradcy podatkowi pomogą niepełnosprawnym

Doradca podatkowy

Na stronach internetowych poszczególnych Regionalnych Oddziałów KIDP (link) można znaleźć informacje na temat terminów i przebiegu akcji. Osoby niepełnosprawne i członkowie ich rodzin skorzystają z...

05.03.2015