Negocjacje zakończone sukcesem – jak to zrobić?

Doradca podatkowy

W artykule zamieszczonym niedawno w serwisie entrepreneur.com doświadczeni przedsiębiorcy dzielą się radami, jak sprawić by negocjacje z klientami lub kontrahentami przebiegały gładko i zakończyły...

08.06.2017

Obradowała Kapituła Rankingu Firm Doradztwa Podatkowego

Doradca podatkowy

W środę obradowała Kapituła Rankingu Firm Doradztwa Podatkowego Rzeczypospolitej, która wyróżniła uczestników rankingu za prestiżowe sukcesy w trzech kategoriach: transakcji, innowacyjnych rozwiązań...

08.06.2017

Stwórz księgę marki dla swojej firmy

Doradca podatkowy

Dla wielu właścicieli kancelarii podatkowych i biur rachunkowych stworzenie księgi marki nie będzie stanowiło większego problemu. Wiele elementów składowych księgi jest bowiem stosowanych na co...

01.06.2017

Abolicja dla podatników a dla doradców togi i aplikacje

Doradca podatkowy

Abolicja dla skruszonych podatników umożliwiłaby tym, którzy nie byli organizatorami procederu unikania opodatkowania powrót na normalny, legalny rynek . Mogłoby to być korzystnym rozwiązaniem dla...

31.05.2017

Jak być dobrym szefem

Doradca podatkowy

Sam fakt pełnienia funkcji przełożonego nie wystarcza by być prawdziwym liderem. Potrzebna jest kombinacja wielu różnych umiejętności i cech charakteru by stać się szefem, który jest nie tylko...

24.05.2017

Oferta biura musi być elastyczna!

Doradca podatkowy

Minęły czasy, kiedy wszystkie kancelarie podatkowe i biura rachunkowe miały identyczną, niezmieniającą się od wielu lat ofertę. Silna konkurencja i nowe potrzeby klientów wymuszają stałe...

24.05.2017

Andersen Tax debiutuje w Polsce

Doradca podatkowy

23 maja 2017 roku, Warszawa - Taxperience, polska firma stowarzyszona w ramach organizacji Andersen Global, oficjalnie przyjęła nazwę Andersen Tax. Łącznie z warszawskim biurem, firma Andersen Tax...

24.05.2017

Formy promocji a proces decyzyjny klienta

Doradca podatkowy

Zanim klient zdecyduje się na współpracę z kancelaria podatkową lub biurem rachunkowym przechodzi przez kolejne etapy procesu zakupowego. Począwszy od identyfikacji problemu aż po zawarcie umowy,...

18.05.2017

Deficyty w komunikacji prowadzą do braku zaufania

Doradca podatkowy

W usługach profesjonalnych fundamentalną kwestią jest zaufanie pomiędzy klientem a usługodawcą. Jednym z najważniejszych warunków powierzenia kancelarii lub biuru finansów firmowych jest...

18.05.2017

11 maja - Dzień Doradcy Podatkowego

Doradca podatkowy

Z okazji tego święta, pragniemy złożyć wszystkim doradcom podatkowym serdeczne życzenia wielu sukcesów w codziennej pracy, satysfakcji z wykonywania swojego zawodu, chęci do dalszego rozwoju i...

11.05.2017

Pomiar efektów w kampaniach marketingowych

Doradca podatkowy

Niezależnie od tego, jaką realizujemy kampanię: czy jest to ogólna kampania marketingowa kancelarii czy akcja prowadzona w social media, konieczne jest uwzględnienie wskaźników, które umożliwią...

10.05.2017

Najpierw relacje, potem sprzedaż

Doradca podatkowy

Tak w najbardziej zwięzły sposób można zdefiniować marketing relacyjny. Ta koncepcja szczególnie sprawdza się w przypadku usług profesjonalnych, w których więź pomiędzy usługodawcą a klientem jest...

10.05.2017

Nawyki, które sprzyjają wypaleniu zawodowemu

Doradca podatkowy

W kancelariach podatkowych i biurach rachunkowych pierwszy kwartał to gorący okres, ale właściwie przez cały rok nieubłagane terminy podatkowe nie dają zwolnić. Wpadając w wir pracy łatwo o wypalenie...

04.05.2017

Wielokanałowość w komunikacji marketingowej

Doradca podatkowy

Dzisiaj kancelarie podatkowe i biura rachunkowe mają do dyspozycji bardzo wiele możliwości dotarcia do potencjalnego klienta. Nie jesteśmy zdani tylko na kosztowną reklamę w tradycyjnych mediach,...

28.04.2017