Jak wspomagać działania public relations?

Doradca podatkowy

Podstawowym zadaniem PR-u jest informowanie i komunikowanie się z otoczeniem. Są jednak środki uzupełniające, które ułatwiają zdobycie zrozumienia i pozytywnego nastawienia ze strony otoczenia firmy.

28.09.2017

Odkryj DNA swojej firmy

Doradca podatkowy

Chociaż punktem wyjścia do stworzenia strategii komunikacyjnej jest tożsamość firmy, to aż 95% firm i organizacji ma problem z jej określeniem. Żadne działania promocyjne nie przyniosą efektów, jeśli...

28.09.2017

Rząd projektuje zmiany przeciwko wyłudzeniom VAT

Walka z wyłudzaniem podatku VAT to główny cel przyjętego we wtorek przez Radę Ministrów projektu nowelizacji niektórych ustaw w celu przeciwdziałania wykorzystywaniu sektora finansowego do wyłudzeń...

26.09.2017

Rząd przyjął projekt ustawy budżetowej na 2018 r.

Budżet państwa i jego wydatki w 2018 roku będą prawie sięgały 400 mld zł. Natomiast dochody budżetu zaplanowano na 2018 r. na 355 mld zł, a deficyt budżetowy na poziomie 41,5 mld zł - poinformowano...

26.09.2017