Jak skutecznie zaplanować działania promocyjne?

Doradca podatkowy

Wszelkie strategie marketingowe powinny być realizowane po dokładnym określeniu celów, czyli stanu, jaki chcemy osiągnąć po zakończeniu działań promocyjnych.

20.12.2013

Od 1 stycznia zmiana w kodach CN

Opublikowano przepisy zmieniające wykaz towarów do celów poboru podatku od towarów i usług w imporcie. Zmiany wejdą w życie 1 stycznia.

20.12.2013

Polska wymieni informacje podatkowe z Liberią

Do Sejmu wpłynął rządowy projekt ustawy o ratyfikacji Umowy między Polską a Republiką Liberii o wymianie informacji w sprawach podatkowych. Umowa została podpisana 7 sierpnia 2013 r.

19.12.2013

VAT 2014 - przygotuj się na zmiany

1 stycznia 2014 r. wchodzą w życie kolejne rewolucyjne zmiany w zakresie podatku od towarów i usług, które będą miały bardzo duży wpływ na rozliczanie tego podatku. Wprowadzone regulacje dotyczyć...

19.12.2013

Kongres USA przyjął porozumienie budżetowe

Amerykański Senat ostatecznie zaaprobował w środę ponadpartyjne porozumienie budżetowe, które łagodzi zaplanowane wcześniej automatyczne cięcia. Nie rozwiązuje ono problemu nadmiernego długu państwa,...

19.12.2013

Poznaliśmy najlepsze urzędy skarbowe

Po raz dziesiąty Dziennik Gazeta Prawna, oceniając skuteczność i efektywność, wyłonił najlepsze urzędy skarbowe działające w Polsce. W tym roku oprócz X rankingu podsumowano także wyniki z wszystkich...

18.12.2013

SC uruchamia instytucję "bezpośredniej dostawy"

Ministerstwo Finansów poinformowało, iż w ramach koncepcji uelastyczniania odpraw celnych Służba Celna uruchamia instytucję bezpośredniej dostawy. Instytucja ta wpisuje się w cele strategiczne...

18.12.2013

IAASB opublikowała zaktualizowany MSUA 3000

9 grudnia Rada Międzynarodowych Standardów Rewizji Finansowej i Usług Atestacyjnych (IAASB) opublikowała zaktualizowany Międzynarodowy Standard Usług Atestacyjnych 3000 Usługi atestacyjne inne niż...

18.12.2013

Różne oblicza public relations

Doradca podatkowy

PR może służyć różnym celom bogactwo narzędzi jakie oferuje sprawia, że może być stosowany zarówno w relacjach przedsiębiorstwo otoczenie biznesowe, wewnątrz firmy, ale także budowania wizerunku...

18.12.2013