Vouchery i przedpłacone karty na… usługi profesjonalne?

Doradca podatkowy

Pod wspólnym hasłem ułatwiania dostępu do pomocy prawnej reklamują się firmy świadczące usługi on-line i porady telefoniczne. Aby zachęcić do skorzystania ze wsparcia specjalisty wydawane są...

23.06.2016

Kiedy reklamie jest najbliżej do PR-u

Doradca podatkowy

Analizując cele, jakie stawia przed sobą public relations i reklama można stwierdzić, że najmniej różnic między tymi dwiema formami promocji występuje w przypadku reklamy i produktowego PR-u. Poza...

23.06.2016

Hasło reklamowe w usługach profesjonalnych

Doradca podatkowy

Wiele kancelarii podatkowych w komunikacji z potencjalnymi klientami wykorzystuje hasła reklamowe, czyli formuły słowne w zwięzły atrakcyjny sposób definiujące ich działalność.

16.06.2016

Zaufanie to nie tylko tajemnica zawodowa

Doradca podatkowy

Praca kancelarii podatkowej to w znacznej mierze kontakt z ludźmi. Z tego względu budowanie relacji stanowi fundament każdego planu biznesowego i marketingowego. Jednym z warunków dobrych relacji na...

09.06.2016

Doradco, wyjdź z inicjatywą

Doradca podatkowy

Hamulcem dla rozwoju kancelarii podatkowej może być bierna postawa w stosunku do klienta. Podobnie jest z pozyskiwaniem nowych zleceń zostawiając obie te kwestie losowi, nie możemy liczyć na...

09.06.2016

Trzy kroki do efektywnej promocji kancelarii podatkowej

Doradca podatkowy

Działania promocyjne prowadzone są w dwóch zasadniczych celach: po pierwsze mają budować wizerunek kancelarii podatkowej, a po drugie zwiększać sprzedaż oferowanych przez nią usług. Oba cele są ze...

02.06.2016

Promocja oparta na relacjach

Doradca podatkowy

Czy można skutecznie promować kancelarię bez posiadania nowoczesnej strony internetowej, profilu na Facebooku, zamieszczania reklamach w prasie i wysyłania newsletterów? Tak strategia marketingowa...

02.06.2016

Sposoby na nawiązanie kontaktu z potencjalnym klientem

Doradca podatkowy

Pozyskanie nowych zleceń nie jest możliwe bez nawiązywania kontaktów z ludźmi. Czekając, aż klient sam zapuka do drzwi biura mamy marne szanse na rozwinięcie biznesu. Trzeba wziąć sprawy w swoje ręce...

27.05.2016

Rekomendacje – jeszcze raz o znaczeniu obsługi

Doradca podatkowy

Pewien przedsiębiorca zwrócił się o pomoc do kancelarii podatkowej w bardzo trudnej i - już podbramkowej - sprawie. I chociaż doradcy nie udało się całkowicie wydobyć klienta z tarapatów, w które...

27.05.2016

Tożsamość firmy – u źródła komunikacji

Doradca podatkowy

Kancelaria podatkowa, która zamierza w świadomy i zaplanowany sposób prowadzić działania komunikacyjne oraz promować swoją działalność, powinna najpierw zdefiniować zespół cech, które odróżnią ją od...

19.05.2016

To, jak piszemy też wpływa na nasz wizerunek

Doradca podatkowy

Kiedy w piśmie do klienta zwrócimy się do Pana Jana Nowak lub prześlemy rachunek za miesiąc kwiecień, pewnie nie każdy adresat zwróci uwagę na błędy w tych sformułowaniach. Osoby wrażliwe na poprawną...

11.05.2016

CFE zaprezentowała model Karty Podatnika

Doradca podatkowy

Confédération Fiscale Européenne (CFE), organizacja zrzeszająca doradców podatkowych z 21 państw Europejskich, w tym z Polski, ogłosiła zasady sprawiedliwego opodatkowania uwzględniające równowagę...

11.05.2016