Rola public relations w zarządzaniu firmą

Doradca podatkowy

Public relations poza swoją podstawową funkcją, czyli komunikowaniem się z otoczeniem i kształtowaniem wizerunku pełni jeszcze kilka ważnych zadań w procesie zarządzania firmą.

11.08.2016

Jak zainteresować klienta usługami kancelarii podatkowej

Doradca podatkowy

Z badań przeprowadzonych wśród przedsiębiorców wynika, jakich treści najczęściej poszukują decydując się na współpracę biznesową. Okazuje się, że głównym źródłem informacji o usługodawcy nadal jest...

04.08.2016

Mniej znane oblicza public relations

Doradca podatkowy

Mówiąc o public relations najczęściej myślimy o komunikacji i budowaniu wizerunku. Tymczasem pełni jeszcze kilka ważnych ról i realizuje istotne zadania wynikające z kontaktów firmy z jej otoczeniem.

04.08.2016

Charakterystyczne cechy promocji usług

Doradca podatkowy

Klienci kancelarii podatkowych i biur rachunkowych rozpoczynając z nimi współpracę nie są w stanie ocenić jakości usług, dlatego ta decyzja zawsze jest obarczona pewnym ryzykiem. Dopiero w trakcie...

28.07.2016

Jak ograniczyć niepewność zakupu usług profesjonalnych

Doradca podatkowy

Niematerialność usługi powoduje, że klient nie jest w stanie zobaczyć jej ani przed, ani w trakcie realizacji, ewentualnie po wykonaniu może ocenić rezultaty, choć i to może trudne. Z tego powodu...

28.07.2016

We wrześniu pisemne egzaminy na doradcę podatkowego

Doradca podatkowy

Zgodnie z decyzją sekretarza Państwowej Komisji Egzaminacyjnej ds. Doradztwa Podatkowego, część pisemna egzaminu dla kandydatów na doradców podatkowych odbędzie się 19, 20, 26, 27, 28 i 29 września.

27.07.2016

Planowanie marketingowe – co należy uwzględnić

Doradca podatkowy

Im dokładniej zostaną zaplanowane działania marketingowe, tym większa jest szansa na realizacji założonych celów. W marketingu faza analizy i określenia stanu wyjściowego oraz faza planowania...

21.07.2016

Reklama w internecie – najpopularniejsze formy

Doradca podatkowy

W Polsce reklamy w internecie stanowią 20 proc. wszystkich reklam. Najpopularniejsze są reklamy graficzne, marketing w wyszukiwarkach, reklama typu mobile, mailing i wideo.

13.07.2016

Sukces to sztuka utrzymania równowagi

Doradca podatkowy

Dostarczyć klientowi doskonałej jakości usługi, zapewnić możliwość kariery i satysfakcję zawodową pracownikom i osiągnąć sukces finansowy to zwięzła definicja misji większości firm profesjonalnych.

13.07.2016

O współpracy ze specjalistami od promocji

Doradca podatkowy

Zlecając firmie marketingowej lub agencji PR lub reklamowej stworzenie strategii promocyjnej, projekt strony internetowej albo systemu identyfikacji wizualnej, konieczne jest zaangażowanie osoby...

07.07.2016

Wyjdź naprzeciw klientowi

Doradca podatkowy

Przedsiębiorcy zanim trafią do kancelarii podatkowych próbują znaleźć rozwiązanie swojego problemu w internecie. Tam też sprawdzają informacje o polecanym przez znajomego doradcy lub zaczną szukać...

30.06.2016

Po drabinie do motywacji klienta

Doradca podatkowy

Aby ustalić, co dla klienta jest rzeczywistą korzyścią wynikająca ze współpracy z kancelarią trzeba jak po drabinie dojść do jego prawdziwych motywacji. Pomocna jest tu technika badawcza polegająca...

30.06.2016

Vouchery i przedpłacone karty na… usługi profesjonalne?

Doradca podatkowy

Pod wspólnym hasłem ułatwiania dostępu do pomocy prawnej reklamują się firmy świadczące usługi on-line i porady telefoniczne. Aby zachęcić do skorzystania ze wsparcia specjalisty wydawane są...

23.06.2016

Kiedy reklamie jest najbliżej do PR-u

Doradca podatkowy

Analizując cele, jakie stawia przed sobą public relations i reklama można stwierdzić, że najmniej różnic między tymi dwiema formami promocji występuje w przypadku reklamy i produktowego PR-u. Poza...

23.06.2016

Hasło reklamowe w usługach profesjonalnych

Doradca podatkowy

Wiele kancelarii podatkowych w komunikacji z potencjalnymi klientami wykorzystuje hasła reklamowe, czyli formuły słowne w zwięzły atrakcyjny sposób definiujące ich działalność.

16.06.2016