Rola public relations w zarządzaniu firmą
Public relations poza swoją podstawową funkcją, czyli komunikowaniem się z otoczeniem i kształtowaniem wizerunku pełni jeszcze kilka ważnych zadań w procesie zarządzania firmą.
Public relations poza swoją podstawową funkcją, czyli komunikowaniem się z otoczeniem i kształtowaniem wizerunku pełni jeszcze kilka ważnych zadań w procesie zarządzania firmą.
Z badań przeprowadzonych wśród przedsiębiorców wynika, jakich treści najczęściej poszukują decydując się na współpracę biznesową. Okazuje się, że głównym źródłem informacji o usługodawcy nadal jest...
Mówiąc o public relations najczęściej myślimy o komunikacji i budowaniu wizerunku. Tymczasem pełni jeszcze kilka ważnych ról i realizuje istotne zadania wynikające z kontaktów firmy z jej otoczeniem.
Klienci kancelarii podatkowych i biur rachunkowych rozpoczynając z nimi współpracę nie są w stanie ocenić jakości usług, dlatego ta decyzja zawsze jest obarczona pewnym ryzykiem. Dopiero w trakcie...
Niematerialność usługi powoduje, że klient nie jest w stanie zobaczyć jej ani przed, ani w trakcie realizacji, ewentualnie po wykonaniu może ocenić rezultaty, choć i to może trudne. Z tego powodu...
Zgodnie z decyzją sekretarza Państwowej Komisji Egzaminacyjnej ds. Doradztwa Podatkowego, część pisemna egzaminu dla kandydatów na doradców podatkowych odbędzie się 19, 20, 26, 27, 28 i 29 września.
Im dokładniej zostaną zaplanowane działania marketingowe, tym większa jest szansa na realizacji założonych celów. W marketingu faza analizy i określenia stanu wyjściowego oraz faza planowania...
Badania prowadzone wśród przedsiębiorców potwierdzają, że zmiana biura księgowego następuje bardzo rzadko i raz podjęty wybór pozostaje utrzymany przez wiele lat.
W związku z utratą mocy dotychczasowych przepisów regulujących system uznawania kwalifikacji do wykonywania zawodów regulowanych, minister finansów przygotował projekt nowego rozporządzenia w sprawie...
W Polsce reklamy w internecie stanowią 20 proc. wszystkich reklam. Najpopularniejsze są reklamy graficzne, marketing w wyszukiwarkach, reklama typu mobile, mailing i wideo.
Dostarczyć klientowi doskonałej jakości usługi, zapewnić możliwość kariery i satysfakcję zawodową pracownikom i osiągnąć sukces finansowy to zwięzła definicja misji większości firm profesjonalnych.
Zlecając firmie marketingowej lub agencji PR lub reklamowej stworzenie strategii promocyjnej, projekt strony internetowej albo systemu identyfikacji wizualnej, konieczne jest zaangażowanie osoby...
Przedsiębiorcy zanim trafią do kancelarii podatkowych próbują znaleźć rozwiązanie swojego problemu w internecie. Tam też sprawdzają informacje o polecanym przez znajomego doradcy lub zaczną szukać...
Aby ustalić, co dla klienta jest rzeczywistą korzyścią wynikająca ze współpracy z kancelarią trzeba jak po drabinie dojść do jego prawdziwych motywacji. Pomocna jest tu technika badawcza polegająca...
30 czerwca mija termin uregulowania drugiej raty ubezpieczenia OC na 2016 rok dla doradców ubezpieczonych w ramach Umowy Generalnej.
Pod wspólnym hasłem ułatwiania dostępu do pomocy prawnej reklamują się firmy świadczące usługi on-line i porady telefoniczne. Aby zachęcić do skorzystania ze wsparcia specjalisty wydawane są...
Analizując cele, jakie stawia przed sobą public relations i reklama można stwierdzić, że najmniej różnic między tymi dwiema formami promocji występuje w przypadku reklamy i produktowego PR-u. Poza...
Osoba, która zawiesiła wykonywanie zawodu pozostaje nadal doradcą podatkowym. Jest wpisana na listę, a więc ma prawo posługiwania się tym tytułem - wyjaśnia ekspert Vademecum Doradcy Podatkowego.
Czy w dzisiejszych uwarunkowaniach rynkowych kancelaria podatkowa może pozyskiwać nowe zlecenia wyłącznie dzięki polecaniu jej usług przez obecnych klientów? Zapewne firmy o ugruntowanej pozycji na...
Wiele kancelarii podatkowych w komunikacji z potencjalnymi klientami wykorzystuje hasła reklamowe, czyli formuły słowne w zwięzły atrakcyjny sposób definiujące ich działalność.