Reklama w social media

Doradca podatkowy

Chociaż od czasu do czasu słyszymy o zmierzchu Facebooka, to najnowsze dane świadczą raczej o odwrotnej tendencji. Między innymi dlatego to medium społecznościowe jest chętnie wykorzystywane w...

16.02.2017

Korespondencja mailowa w biznesie

Doradca podatkowy

Jeszcze całkiem niedawno faksy, a dzisiaj e-maile to najpopularniejsza forma komunikacji pisemnej między firmami. Choć codziennie wysyłamy i otrzymujemy ich dziesiątki, nie zawsze posługujemy się tą...

16.02.2017

Na dobry początek współpracy

Doradca podatkowy

Nowe zlecenie, nowy klient to niepowtarzalna okazja do takiego ustalenia zasad współpracy, aby stworzyć mocne fundamenty długofalowej kooperacji, satysfakcjonującej dla obu stron. Warto wykorzystać...

09.02.2017

Promocja w mediach regionalnych

Doradca podatkowy

Jeśli kancelaria lub biuro rachunkowe decyduje się na prezentację swojej oferty w dzienniku lokalnym, to powinna wziąć pod uwagę te, które cieszą się największym zainteresowanie czytelników.

26.01.2017

Nowa strona www krok po kroku, cz. 1

Doradca podatkowy

Tworzenie firmowej strony to złożony proces, na który składa się wiele etapów i decyzji. Aby przebiegł sprawnie warto wiedzieć, o co zapyta firma zajmująca się projektowaniem witryny internetowej.

26.01.2017

Sposoby na zainteresowanie swoimi usługami w social media

Doradca podatkowy

Większość właścicieli kancelarii podatkowych i biur rachunkowych podchodzi do promocji w mediach społecznościowych z umiarkowanym entuzjazmem. Nie do końca wierzą w to, że uda im się zainteresować...

19.01.2017

Wiarygodność ułatwia prowadzenie biznesu

Doradca podatkowy

O ile nie wszyscy właściciele kancelarii podatkowych i biur rachunkowych są zwolennikami aktywnej promocji, o tyle każdy przyzna, że wiarygodność jest niezbędnym warunkiem rozwoju i sukcesu firmy.

18.01.2017

Nowi partnerzy w firmie doradczej MDDP

Doradca podatkowy

Z początkiem 2017 roku do grona partnerów firmy MDDP Michalik Dłuska Dziedzic i Partnerzy dołączyło 6 nowych osób. W Zespole VAT zostali nimi Janina Fornalik i Bartosz Bogdański, w Zespole Podatków...

17.01.2017

Pozytywny wizerunek wspomaga sprzedaż usług

Doradca podatkowy

Nie ma jednej recepty na skuteczny PR małej kancelarii podatkowej lub biura rachunkowego. Sposób działania i platforma komunikacji z otoczeniem zależy przede wszystkim od jej specyfiki, celów i...

12.01.2017

Jak pisać w internecie

Doradca podatkowy

Opracowując teksty na firmową stronę internetową, pisząc bloga, czy publikując artykuły do serwisu www stoimy przed dwoma wyzwaniami. Po pierwsze, mamy dostarczyć czytelnikowi ciekawe, wartościowe...

12.01.2017

Milenialsi – nowy model klienta

Doradca podatkowy

Osoby z pokolenia Y, czyli dzisiejsi 20-30 latkowie, stają się dominującą grupą nabywców dóbr i usług. Ich specyficzne potrzeby już teraz kształtują ofertę firm i stosowane przez nie instrumenty...

05.01.2017

Planując zmiany opracuj strategię

Doradca podatkowy

Przełom roku to czas podsumowań tego co za nami oraz podejmowania postanowień na kolejne 12 miesięcy. Jeśli planujemy w większym stopniu zająć się promocją kancelarii, poświęćmy jak najwięcej czasu...

29.12.2016

Jak krytykować konstruktywnie

Doradca podatkowy

W wieloosobowych zespołach kancelarii podatkowych lub biur rachunkowych zdarzają się sytuacje, w których trzeba podwładnemu lub współpracownikowi zwrócić uwagę na popełniony błąd lub niewłaściwe...

29.12.2016

O czym należy poinformować klienta na pierwszym spotkaniu

Doradca podatkowy

Nie każdy przedsiębiorca wie jak powinna wyglądać współpraca z doradcą podatkowym - o czym musi pamiętać, by przebiegała sprawnie. Warto już na wstępie uświadomić klientowi, jak ważne jest jego...

22.12.2016

Umiejętności na wagę złota

Doradca podatkowy

Tak zwane twarde umiejętności, czyli wiedza merytoryczna potrzebna do wykonywania zawodu, stanowią fundament i niezbędny warunek rozwoju każdej kancelarii podatkowej i biura rachunkowego. Jednak w...

22.12.2016