Jak stworzyć doskonały wpis na firmowym Facebooku?
Doskonały wpis to znaczy skuteczny taki, który przyciągnie uwagę czytelnika i jest angażujący - skłania to polubienia, podzielenia się lub skomentowania. Tylko jak to osiągnąć?
Doskonały wpis to znaczy skuteczny taki, który przyciągnie uwagę czytelnika i jest angażujący - skłania to polubienia, podzielenia się lub skomentowania. Tylko jak to osiągnąć?
Zrozumienie decyzji zakupowych klienta to klucz do sprzedaży tak twierdzą specjaliści od marketingu. Ich zdaniem proces zakupowy rozpoczyna się na długo przed samym skorzystaniem z usługi, a jego...
Każda, nawet najmniejsza kancelaria podatkowa i biuro rachunkowe, może zaistnieć w mediach. Eksperci z zakresu podatków i zagadnień związanych z formalnoprawną stroną prowadzenia biznesu są zawsze w...
Koncepcja 7 S to siedem czynników, które warunkują sukces w biznesie. Pierwsze trzy to narzędzia sukcesu kolejne cztery stanowią oprogramowanie. Wszystkie razem pozwalają sprawnie i skutecznie...
Nie wszyscy właściciele biur rachunkowych i kancelarii podatkowych są w pełni przekonani do potrzeby podejmowania działań promocyjnych. Wszyscy jednak zgodzą się z tym, że komunikacja firmy z...
Negocjacje to nieodłączny element prowadzenia kancelarii podatkowej lub biura rachunkowego. Pojawiają się w kontaktach z klientami, kontrahentami, partnerami biznesowymi i pracownikami. Oto kilka...
Jedną z głównych przyczyn niepowodzenia działań promocyjnych jest brak strategii działania. Małe i średnie kancelarie podatkowe i biura rachunkowe prowadzą zwykle działania marketingowe od przypadku...
Powodów dla których nie udaje nam się zrealizować planów biznesowych jest bardzo wiele. Większości z nich przedsiębiorcy po prostu sobie nie uświadamiają i stąd często biorą się porażki. Aby nie...
Wyjątkowo dużo pisze się ostatnio o nowej roli księgowych na rynku. Okazją do podsumowań i określenia trendów w tej branży stały się dwa ważne wydarzenia: jubileusz 110-lecia działalności...
Powodów dla którym nie udaje nam się zrealizować planów biznesowych jest bardzo wiele. Większości z nich przedsiębiorcy po prostu sobie nie uświadamiają i stąd często biorą się porażki.
Rynek usług doradztwa podatkowego i księgowego nacechowany jest silnym rozproszeniem. W niedalekiej przyszłości można się spodziewać jego konsolidacji wynikającej między innymi z sukcesji i przejęć...
Dobre wejście liczy się szczególnie w kontaktach biznesowych i przy wystąpieniach publicznych. Mówi się, że jeśli uda nam się wywrzeć na innych dobre pierwsze wrażenie, to nas nie zapomną. A to...
Wyjątkowo dużo pisze się ostatnio o nowej roli księgowych na krajowym rynku. Okazją do podsumowań i określenia trendów w tej branży stały się dwa niedawne wydarzenia: jubileusz 110-lecia działalności...
Jacek Bajson, doradca podatkowy zajmujący się pomocą w przeprowadzeniu transakcji sprzedaży firm lub ich części na rzecz inwestorów zewnętrznych, wskazuje o co trzeba zadbać przy sprzedaży...
W ubiegłym tygodniu Rzeczpospolita już po raz 11. przyznała nagrody najlepszym firmom doradztwa podatkowego oraz indywidualne wyróżnienia dla najlepszych ekspertów. Laureatem pierwszego miejsca...
Prowadząc kancelarie podatkową lub biuro rachunkowe codziennie negocjujemy z klientami, pracownikami, kontrahentami. Nasz cel, to przekonać ich do swoich racji. Oto trzy rady, jak trafić do rozmówcy,...
Znaczenie dobrostanu psychicznego jako warunku sukcesu w biznesie rozumie i choćby intuicyjnie dostrzega i rozumie większość przedsiębiorców. Szczególnie prowadząc jednoosobowe biura trzeba stawić...
Jacek Bajson, niezależnie od swojej działalności doradcy podatkowego, od ponad roku zajmuje się pomocą w przeprowadzeniu transakcji sprzedaży firm lub ich części na rzecz inwestorów zewnętrznych....
Kilka dni temu odszedł Jack Trout, współtwórca jednej najważniejszych koncepcji marketingowych pozycjonowania. Dzięki niemu wiemy, że sukces w biznesie zależy od tego, czy uda nam się zaprezentować...
Głośny przypadek konsultantki jednej z sieciowym firm kosmetycznych stanowi doskonały przykład problemów, jakie mogą się pojawić przy prowadzeniu działań public relations.