Andersen Tax debiutuje w Polsce

Doradca podatkowy

23 maja 2017 roku, Warszawa - Taxperience, polska firma stowarzyszona w ramach organizacji Andersen Global, oficjalnie przyjęła nazwę Andersen Tax. Łącznie z warszawskim biurem, firma Andersen Tax...

24.05.2017

Formy promocji a proces decyzyjny klienta

Doradca podatkowy

Zanim klient zdecyduje się na współpracę z kancelaria podatkową lub biurem rachunkowym przechodzi przez kolejne etapy procesu zakupowego. Począwszy od identyfikacji problemu aż po zawarcie umowy,...

18.05.2017

Deficyty w komunikacji prowadzą do braku zaufania

Doradca podatkowy

W usługach profesjonalnych fundamentalną kwestią jest zaufanie pomiędzy klientem a usługodawcą. Jednym z najważniejszych warunków powierzenia kancelarii lub biuru finansów firmowych jest...

18.05.2017

11 maja - Dzień Doradcy Podatkowego

Doradca podatkowy

Z okazji tego święta, pragniemy złożyć wszystkim doradcom podatkowym serdeczne życzenia wielu sukcesów w codziennej pracy, satysfakcji z wykonywania swojego zawodu, chęci do dalszego rozwoju i...

11.05.2017

Pomiar efektów w kampaniach marketingowych

Doradca podatkowy

Niezależnie od tego, jaką realizujemy kampanię: czy jest to ogólna kampania marketingowa kancelarii czy akcja prowadzona w social media, konieczne jest uwzględnienie wskaźników, które umożliwią...

10.05.2017

Najpierw relacje, potem sprzedaż

Doradca podatkowy

Tak w najbardziej zwięzły sposób można zdefiniować marketing relacyjny. Ta koncepcja szczególnie sprawdza się w przypadku usług profesjonalnych, w których więź pomiędzy usługodawcą a klientem jest...

10.05.2017

Nawyki, które sprzyjają wypaleniu zawodowemu

Doradca podatkowy

W kancelariach podatkowych i biurach rachunkowych pierwszy kwartał to gorący okres, ale właściwie przez cały rok nieubłagane terminy podatkowe nie dają zwolnić. Wpadając w wir pracy łatwo o wypalenie...

04.05.2017

Wielokanałowość w komunikacji marketingowej

Doradca podatkowy

Dzisiaj kancelarie podatkowe i biura rachunkowe mają do dyspozycji bardzo wiele możliwości dotarcia do potencjalnego klienta. Nie jesteśmy zdani tylko na kosztowną reklamę w tradycyjnych mediach,...

28.04.2017

Jak zaistnieć i przetrwać na rynku usług doradczych

Doradca podatkowy

W ostatnim wydaniu dwumiesięcznika Radca Prawny opublikowano interesującą rozmowę na temat źródeł przewagi konkurencyjnej kancelarii prawnej. Wiele spostrzeżeń dr. hab. Jana Fazlagića z UE w Poznaniu...

20.04.2017

Co klient może się o Tobie dowiedzieć z social media?

Doradca podatkowy

Dzisiaj bardzo trudno zachować prywatność, ale w znacznej mierze my sami ułatwiamy innym dostęp do wiedzy na nasz temat. Sprzyjają temu media społecznościowe, gdzie poza rodziną i znajomymi są...

20.04.2017

Honoraria – jak negocjować z klientem?

Doradca podatkowy

Najlepszy finał negocjacji cenowych ma miejsce wtedy, gdy kancelarii uda się uzyskać proponowane honorarium, a klient jest zadowolony, bo otrzyma wartościowe świadczenie w akceptowanej przez niego...

13.04.2017

Rynek pracy księgowych zagrożony automatyzacją

Doradca podatkowy

Jak wynika z badań ryzyko automatyzacji w zawodzie księgowego oraz pracownika działu personalnego i płacowego wynosi aż 97 proc.. To oznacza, że w najbliższych latach te profesje czekają zmiany...

13.04.2017

7 grzechów głównych w public relations

Doradca podatkowy

Nietrudno jest popełnić błąd realizując działania public relations w firmie. Niektóre mogą powodować nieodwracalne szkody wizerunkowe, inne sprawią, że wysiłek włożony w promocję nie przyniesie...

06.04.2017

Komunikacja – dlaczego jest tak ważna?

Doradca podatkowy

O ile nie każdy właściciel kancelarii podatkowej lub biura rachunkowego potwierdzi potrzebę promowania swoich usług, to wszyscy muszą się zgodzić, że komunikacja z klientem i szeroko rozumianym...

30.03.2017