Andersen Tax debiutuje w Polsce
23 maja 2017 roku, Warszawa - Taxperience, polska firma stowarzyszona w ramach organizacji Andersen Global, oficjalnie przyjęła nazwę Andersen Tax. Łącznie z warszawskim biurem, firma Andersen Tax...
23 maja 2017 roku, Warszawa - Taxperience, polska firma stowarzyszona w ramach organizacji Andersen Global, oficjalnie przyjęła nazwę Andersen Tax. Łącznie z warszawskim biurem, firma Andersen Tax...
Zanim klient zdecyduje się na współpracę z kancelaria podatkową lub biurem rachunkowym przechodzi przez kolejne etapy procesu zakupowego. Począwszy od identyfikacji problemu aż po zawarcie umowy,...
W usługach profesjonalnych fundamentalną kwestią jest zaufanie pomiędzy klientem a usługodawcą. Jednym z najważniejszych warunków powierzenia kancelarii lub biuru finansów firmowych jest...
Z okazji tego święta, pragniemy złożyć wszystkim doradcom podatkowym serdeczne życzenia wielu sukcesów w codziennej pracy, satysfakcji z wykonywania swojego zawodu, chęci do dalszego rozwoju i...
Niezależnie od tego, jaką realizujemy kampanię: czy jest to ogólna kampania marketingowa kancelarii czy akcja prowadzona w social media, konieczne jest uwzględnienie wskaźników, które umożliwią...
Tak w najbardziej zwięzły sposób można zdefiniować marketing relacyjny. Ta koncepcja szczególnie sprawdza się w przypadku usług profesjonalnych, w których więź pomiędzy usługodawcą a klientem jest...
W kancelariach podatkowych i biurach rachunkowych pierwszy kwartał to gorący okres, ale właściwie przez cały rok nieubłagane terminy podatkowe nie dają zwolnić. Wpadając w wir pracy łatwo o wypalenie...
W ciągu zaledwie 10 sekund formułujemy ocenę o naszym rozmówcy jeszcze zanim uściśniemy sobie ręce i padną pierwsze słowa zapada wyrok, który bardzo niechętnie później zmieniamy. W drugiej części...
Czy wiesz, że zanim padnie jakiekolwiek słowo podczas Twojego pierwszego spotkania, klient ma wstępnie wyrobione zdanie na Twój temat? W ciągu zaledwie 10 sekund formułujemy ocenę o naszym rozmówcy...
Dzisiaj kancelarie podatkowe i biura rachunkowe mają do dyspozycji bardzo wiele możliwości dotarcia do potencjalnego klienta. Nie jesteśmy zdani tylko na kosztowną reklamę w tradycyjnych mediach,...
W ostatnim wydaniu dwumiesięcznika Radca Prawny opublikowano interesującą rozmowę na temat źródeł przewagi konkurencyjnej kancelarii prawnej. Wiele spostrzeżeń dr. hab. Jana Fazlagića z UE w Poznaniu...
Dzisiaj bardzo trudno zachować prywatność, ale w znacznej mierze my sami ułatwiamy innym dostęp do wiedzy na nasz temat. Sprzyjają temu media społecznościowe, gdzie poza rodziną i znajomymi są...
Najlepszy finał negocjacji cenowych ma miejsce wtedy, gdy kancelarii uda się uzyskać proponowane honorarium, a klient jest zadowolony, bo otrzyma wartościowe świadczenie w akceptowanej przez niego...
Jak wynika z badań ryzyko automatyzacji w zawodzie księgowego oraz pracownika działu personalnego i płacowego wynosi aż 97 proc.. To oznacza, że w najbliższych latach te profesje czekają zmiany...
Minister rozwoju i finansów dostosował treść rozporządzenia sprawie praktyki zawodowej kandydatów na doradców podatkowych do zmian polegających na przekształceniu niektórych jednostek administracji...
Nietrudno jest popełnić błąd realizując działania public relations w firmie. Niektóre mogą powodować nieodwracalne szkody wizerunkowe, inne sprawią, że wysiłek włożony w promocję nie przyniesie...
Przy dzisiejszym galopującym pędzie życia produktywność stała się szczególnie istotna. Wielu ludzi stara się pracować coraz więcej, ale więcej nie zawsze oznacza wydajniej. Warto przyjrzeć się...
Badania wskazują, że aż 60 proc. polskich internautów ufa informacjom i poradom zawartym w artykułach sponsorowanych. Co trzeci użytkownik sieci w naszym kraju przyznaje, że treści sponsorowane...
O ile nie każdy właściciel kancelarii podatkowej lub biura rachunkowego potwierdzi potrzebę promowania swoich usług, to wszyscy muszą się zgodzić, że komunikacja z klientem i szeroko rozumianym...
Już po raz jedenasty Dziennik Gazeta Prawna wybrał topowe firmy doradcze i doradców podatkowych. Najwyższe wyniki w 2016 r., osiągnęły: PwC, CRIDO Taxand, Sołtysiński Kawecki Szlęzak oraz HLB M2...