3 sposoby na przekonanie oponentów do swoich racji

Doradca podatkowy

Prowadząc kancelarie podatkową lub biuro rachunkowe codziennie negocjujemy z klientami, pracownikami, kontrahentami. Nasz cel, to przekonać ich do swoich racji. Oto trzy rady, jak trafić do rozmówcy,...

22.06.2017

Pozycjonowanie, czyli wyróżnij się albo zgiń

Doradca podatkowy

Kilka dni temu odszedł Jack Trout, współtwórca jednej najważniejszych koncepcji marketingowych pozycjonowania. Dzięki niemu wiemy, że sukces w biznesie zależy od tego, czy uda nam się zaprezentować...

14.06.2017

Nowy PR w praktyce

Doradca podatkowy

Głośny przypadek konsultantki jednej z sieciowym firm kosmetycznych stanowi doskonały przykład problemów, jakie mogą się pojawić przy prowadzeniu działań public relations.

14.06.2017

Na okrągło – firma w social media

Doradca podatkowy

Cykl pracy nad prezentowaniem firmy w mediach społecznościowych przypomina pętlę: tworzysz, testujesz, modyfikujesz i znowu tworzysz. Jeśli stale dodajemy nowe treści, mamy materiał do analizy i...

08.06.2017

Negocjacje zakończone sukcesem – jak to zrobić?

Doradca podatkowy

W artykule zamieszczonym niedawno w serwisie entrepreneur.com doświadczeni przedsiębiorcy dzielą się radami, jak sprawić by negocjacje z klientami lub kontrahentami przebiegały gładko i zakończyły...

08.06.2017

Obradowała Kapituła Rankingu Firm Doradztwa Podatkowego

Doradca podatkowy

W środę obradowała Kapituła Rankingu Firm Doradztwa Podatkowego Rzeczypospolitej, która wyróżniła uczestników rankingu za prestiżowe sukcesy w trzech kategoriach: transakcji, innowacyjnych rozwiązań...

08.06.2017

Stwórz księgę marki dla swojej firmy

Doradca podatkowy

Dla wielu właścicieli kancelarii podatkowych i biur rachunkowych stworzenie księgi marki nie będzie stanowiło większego problemu. Wiele elementów składowych księgi jest bowiem stosowanych na co...

01.06.2017

Abolicja dla podatników a dla doradców togi i aplikacje

Doradca podatkowy

Abolicja dla skruszonych podatników umożliwiłaby tym, którzy nie byli organizatorami procederu unikania opodatkowania powrót na normalny, legalny rynek . Mogłoby to być korzystnym rozwiązaniem dla...

31.05.2017

Jak być dobrym szefem

Doradca podatkowy

Sam fakt pełnienia funkcji przełożonego nie wystarcza by być prawdziwym liderem. Potrzebna jest kombinacja wielu różnych umiejętności i cech charakteru by stać się szefem, który jest nie tylko...

24.05.2017

Oferta biura musi być elastyczna!

Doradca podatkowy

Minęły czasy, kiedy wszystkie kancelarie podatkowe i biura rachunkowe miały identyczną, niezmieniającą się od wielu lat ofertę. Silna konkurencja i nowe potrzeby klientów wymuszają stałe...

24.05.2017

Andersen Tax debiutuje w Polsce

Doradca podatkowy

23 maja 2017 roku, Warszawa - Taxperience, polska firma stowarzyszona w ramach organizacji Andersen Global, oficjalnie przyjęła nazwę Andersen Tax. Łącznie z warszawskim biurem, firma Andersen Tax...

24.05.2017

Formy promocji a proces decyzyjny klienta

Doradca podatkowy

Zanim klient zdecyduje się na współpracę z kancelaria podatkową lub biurem rachunkowym przechodzi przez kolejne etapy procesu zakupowego. Począwszy od identyfikacji problemu aż po zawarcie umowy,...

18.05.2017

Deficyty w komunikacji prowadzą do braku zaufania

Doradca podatkowy

W usługach profesjonalnych fundamentalną kwestią jest zaufanie pomiędzy klientem a usługodawcą. Jednym z najważniejszych warunków powierzenia kancelarii lub biuru finansów firmowych jest...

18.05.2017

11 maja - Dzień Doradcy Podatkowego

Doradca podatkowy

Z okazji tego święta, pragniemy złożyć wszystkim doradcom podatkowym serdeczne życzenia wielu sukcesów w codziennej pracy, satysfakcji z wykonywania swojego zawodu, chęci do dalszego rozwoju i...

11.05.2017

Pomiar efektów w kampaniach marketingowych

Doradca podatkowy

Niezależnie od tego, jaką realizujemy kampanię: czy jest to ogólna kampania marketingowa kancelarii czy akcja prowadzona w social media, konieczne jest uwzględnienie wskaźników, które umożliwią...

10.05.2017