Wielokanałowość w komunikacji marketingowej

Doradca podatkowy

Dzisiaj kancelarie podatkowe i biura rachunkowe mają do dyspozycji bardzo wiele możliwości dotarcia do potencjalnego klienta. Nie jesteśmy zdani tylko na kosztowną reklamę w tradycyjnych mediach,...

28.04.2017

Jak zaistnieć i przetrwać na rynku usług doradczych

Doradca podatkowy

W ostatnim wydaniu dwumiesięcznika Radca Prawny opublikowano interesującą rozmowę na temat źródeł przewagi konkurencyjnej kancelarii prawnej. Wiele spostrzeżeń dr. hab. Jana Fazlagića z UE w Poznaniu...

20.04.2017

Co klient może się o Tobie dowiedzieć z social media?

Doradca podatkowy

Dzisiaj bardzo trudno zachować prywatność, ale w znacznej mierze my sami ułatwiamy innym dostęp do wiedzy na nasz temat. Sprzyjają temu media społecznościowe, gdzie poza rodziną i znajomymi są...

20.04.2017

Honoraria – jak negocjować z klientem?

Doradca podatkowy

Najlepszy finał negocjacji cenowych ma miejsce wtedy, gdy kancelarii uda się uzyskać proponowane honorarium, a klient jest zadowolony, bo otrzyma wartościowe świadczenie w akceptowanej przez niego...

13.04.2017

Rynek pracy księgowych zagrożony automatyzacją

Doradca podatkowy

Jak wynika z badań ryzyko automatyzacji w zawodzie księgowego oraz pracownika działu personalnego i płacowego wynosi aż 97 proc.. To oznacza, że w najbliższych latach te profesje czekają zmiany...

13.04.2017

7 grzechów głównych w public relations

Doradca podatkowy

Nietrudno jest popełnić błąd realizując działania public relations w firmie. Niektóre mogą powodować nieodwracalne szkody wizerunkowe, inne sprawią, że wysiłek włożony w promocję nie przyniesie...

06.04.2017

Komunikacja – dlaczego jest tak ważna?

Doradca podatkowy

O ile nie każdy właściciel kancelarii podatkowej lub biura rachunkowego potwierdzi potrzebę promowania swoich usług, to wszyscy muszą się zgodzić, że komunikacja z klientem i szeroko rozumianym...

30.03.2017

Od promocji do sprzedaży (nie) jeden krok

Doradca podatkowy

Aktywna komunikacja marketingowa to szereg działań, których celem jest dotarcie do klienta z informacją o firmie i jej ofercie. Efektem promocji jest przyciągnięcie uwagi osób zainteresowanych...

23.03.2017

Wiosenne porządki on-line

Doradca podatkowy

Choć pogoda za oknem na to nie wskazuje, mamy już wiosnę. A jak wiosna, to porządki także w firmie. To znacznie lepszy moment na nowy start i zmiany niż przełom roku, więc warto przystąpić do...

23.03.2017

Jak pisać - 10 wskazówek mistrza

Doradca podatkowy

Im lepiej piszesz, tym dalej zajdziesz tak twierdzi David Ogilvy uznany przez magazyn Times za jedną z ikon światowej sławy kampanii marketingowych. Jego zdaniem umiejętność dobrego pisania nie jest...

16.03.2017

Marketing to nie tylko promocja

Doradca podatkowy

Zwykle pisząc o marketingu skupiam się na jednym z jego składników promocji. Tym razem przyjrzymy się trzem pozostałym elementom marketingowego mixu i temu, jak są wdrażane w kancelariach podatkowych...

09.03.2017

Jak przygotować dobry grunt na kolejny dzień pracy

Doradca podatkowy

Różnica pomiędzy ludźmi sukcesu a pozostałymi polega w znacznej mierze na tym, w jaki sposób wykorzystują oni swój czas. Richard Lorenzen, specjalista ds. PR w artykule poświęconym nawykom ludzi...

08.03.2017