Sposoby na zainteresowanie swoimi usługami w social media

Doradca podatkowy

Większość właścicieli kancelarii podatkowych i biur rachunkowych podchodzi do promocji w mediach społecznościowych z umiarkowanym entuzjazmem. Nie do końca wierzą w to, że uda im się zainteresować...

19.01.2017

Wiarygodność ułatwia prowadzenie biznesu

Doradca podatkowy

O ile nie wszyscy właściciele kancelarii podatkowych i biur rachunkowych są zwolennikami aktywnej promocji, o tyle każdy przyzna, że wiarygodność jest niezbędnym warunkiem rozwoju i sukcesu firmy.

18.01.2017

Nowi partnerzy w firmie doradczej MDDP

Doradca podatkowy

Z początkiem 2017 roku do grona partnerów firmy MDDP Michalik Dłuska Dziedzic i Partnerzy dołączyło 6 nowych osób. W Zespole VAT zostali nimi Janina Fornalik i Bartosz Bogdański, w Zespole Podatków...

17.01.2017

Pozytywny wizerunek wspomaga sprzedaż usług

Doradca podatkowy

Nie ma jednej recepty na skuteczny PR małej kancelarii podatkowej lub biura rachunkowego. Sposób działania i platforma komunikacji z otoczeniem zależy przede wszystkim od jej specyfiki, celów i...

12.01.2017

Jak pisać w internecie

Doradca podatkowy

Opracowując teksty na firmową stronę internetową, pisząc bloga, czy publikując artykuły do serwisu www stoimy przed dwoma wyzwaniami. Po pierwsze, mamy dostarczyć czytelnikowi ciekawe, wartościowe...

12.01.2017

Milenialsi – nowy model klienta

Doradca podatkowy

Osoby z pokolenia Y, czyli dzisiejsi 20-30 latkowie, stają się dominującą grupą nabywców dóbr i usług. Ich specyficzne potrzeby już teraz kształtują ofertę firm i stosowane przez nie instrumenty...

05.01.2017

Planując zmiany opracuj strategię

Doradca podatkowy

Przełom roku to czas podsumowań tego co za nami oraz podejmowania postanowień na kolejne 12 miesięcy. Jeśli planujemy w większym stopniu zająć się promocją kancelarii, poświęćmy jak najwięcej czasu...

29.12.2016

Jak krytykować konstruktywnie

Doradca podatkowy

W wieloosobowych zespołach kancelarii podatkowych lub biur rachunkowych zdarzają się sytuacje, w których trzeba podwładnemu lub współpracownikowi zwrócić uwagę na popełniony błąd lub niewłaściwe...

29.12.2016

O czym należy poinformować klienta na pierwszym spotkaniu

Doradca podatkowy

Nie każdy przedsiębiorca wie jak powinna wyglądać współpraca z doradcą podatkowym - o czym musi pamiętać, by przebiegała sprawnie. Warto już na wstępie uświadomić klientowi, jak ważne jest jego...

22.12.2016

Umiejętności na wagę złota

Doradca podatkowy

Tak zwane twarde umiejętności, czyli wiedza merytoryczna potrzebna do wykonywania zawodu, stanowią fundament i niezbędny warunek rozwoju każdej kancelarii podatkowej i biura rachunkowego. Jednak w...

22.12.2016

Bliżej klienta – wideo w promocji kancelarii podatkowej

Doradca podatkowy

W usługach profesjonalnych kontakt i relacje z klientem mają pierwszorzędne znaczenie. Wiedza merytoryczna to tylko pół sukcesu równie ważne jest budowanie współpracy opartej na życzliwości, zaufaniu...

15.12.2016

Marketing w MSP: sprawdzone narzędzia i nowe trendy

Doradca podatkowy

Małe i średnie firmy w Polsce nie podążają ślepo za trendami w marketingu. W czołówce najczęściej wykorzystywanych instrumentów pozostaje strona internetowa, e-mail marketing, aktywność w mediach...

08.12.2016

Referencje - gwarancja sprawdzonego partnera

Doradca podatkowy

Zamieszczenie na stronie internetowej logotypu lub listu z rekomendacją zadowolonego klienta to często wykorzystywany przez kancelarie podatkowe i biura rachunkowe sposób na zdobycie zaufania...

08.12.2016

Komunikacja marketingowa – promocja zintegrowana

Doradca podatkowy

Na kompozycję komunikacji marketingowej składa się cały szereg narzędzi, takich jak reklama, promocja sprzedaży, public relations, marketing szeptany itd. Najważniejsze, by wszystkie podejmowane...

01.12.2016

Środki popierania sprzedaży usług

Doradca podatkowy

O tym składniku marketingu mix w odniesieniu do usług wspomina się rzadko. O ile reklama i public relations to znane i stosowane przez kancelarie podatkowe i biura rachunkowe instrumenty...

01.12.2016

Największą bazę orzecznictwa znajdziesz w produktach LEX

Doradca podatkowy

1 grudnia 2016 roku orzeczenia sądów rejonowych i okręgowych, pozyskane z Portalu Orzeczeń Sądów Powszechnych (POSP), zostaną dołączone do szerszej bazy produktów oferowanych przez Wolters Kluwer....

30.11.2016