Argumenty i emocje w sprzedaży usług profesjonalnych

Doradca podatkowy

W promocji usług profesjonalnych pierwszorzędne znaczenie mają argumenty merytoryczne - wybór kancelarii podatkowej czy biura rachunkowego nie powinien opierać się na emocjach. A jednak nie zawsze...

06.10.2016

Nieuświadomione potrzeby klienta

Doradca podatkowy

Wielokrotnie zdarza się, że klient przychodzi do kancelarii lub biura z jakimś problemem lub zapytaniem i w trakcie rozmowy okazuje się, że w rzeczywistości jest to tylko mała część obszarów, w...

29.09.2016

Jak prezentować ofertę na stronie internetowej

Doradca podatkowy

Każda firmowa strona internetowa ma trzy podstawowe zakładki: o nas, kontakt i oferta. Ta ostatnia ma szczególne znaczenie z punktu widzenia klienta, dlatego przy jej projektowaniu należy uwzględnić...

29.09.2016

Odpowiednie dać rzeczy słowo w przekazie marketingowym

Doradca podatkowy

Na stronach internetowych i w materiałach promocyjnych kancelarii i biur podatkowych króluje pustosłowie. Najczęściej pojawiającym się wyrazem jest profesjonalizm, a najpopularniejszym hasłem partner...

22.09.2016

Referencje i certyfikaty

Doradca podatkowy

W branży usług profesjonalnych szczególnie duże znaczenie ma potwierdzenie kompetencji usługodawcy przez osoby trzecie. Żadna autopromocja nie będzie tak przekonująca i skuteczna jak rekomendacje...

22.09.2016

Uważaj jak się promujesz

Doradca podatkowy

Uleganie trendom i powielanie wzorców w promocji nie zawsze się opłaca. Lepiej zastanowić się, jak nas odbiorą klienci i czy przyjęta strategia komunikacji pokazuje kim naprawdę jesteśmy.

15.09.2016

Jak zapobiec problemom związanym z odejściem pracownika

Doradca podatkowy

Odejście pracownika to nie tylko kwestia utraty przez kancelarię klientów, ale również kłopoty organizacyjne. Warto zawczasu pomyśleć o takich rozwiązaniach, które zminimalizują negatywne skutki...

01.09.2016

Tanie ankietowanie i sondowanie

Doradca podatkowy

Badanie opinii klientów albo pracowników nie musi oznaczać wydatków ani marnowania czasu przed komputerem. Za pomocą internetowych formularzy można samodzielnie, w bardzo łatwy sposób tworzyć i...

01.09.2016

Komunikacja niewerbalna w wystąpieniach publicznych

Doradca podatkowy

Skoro tzw. mowa ciała jest znacznie silniejszą od słów formą przekazu, to przygotowanie się do wystąpienia publicznego nie może ograniczać się tylko do zaplanowania tego, CO powiemy. Równie istotne,...

25.08.2016

Konflikt w firmie – czasem pomaga

Doradca podatkowy

Nieporozumienia w zespole mogą bardzo negatywnie wpłynąć na efektywność pracy i obsługę klientów. Zdarza się jednak, że odsłaniają problemy i stają się początkiem pozytywnych zmian.

25.08.2016

Badanie efektów promocji

Doradca podatkowy

Do analizy skuteczności działań promocyjnych (m.in. reklamy i PR), można zastosować metodę DAGMAR. Efektywność promocji jest badana na kilku poziomach.

11.08.2016

Rola public relations w zarządzaniu firmą

Doradca podatkowy

Public relations poza swoją podstawową funkcją, czyli komunikowaniem się z otoczeniem i kształtowaniem wizerunku pełni jeszcze kilka ważnych zadań w procesie zarządzania firmą.

11.08.2016

Jak zainteresować klienta usługami kancelarii podatkowej

Doradca podatkowy

Z badań przeprowadzonych wśród przedsiębiorców wynika, jakich treści najczęściej poszukują decydując się na współpracę biznesową. Okazuje się, że głównym źródłem informacji o usługodawcy nadal jest...

04.08.2016