Jak przygotować się do udziału w targach?

Doradca podatkowy

Coraz więcej kancelarii podatkowych i biur rachunkowych prezentuje swoją ofertę podczas targów adresowanych do małych i średnich przedsiębiorstw. Poza nawiązywaniem kontaktów biznesowych budują w ten...

05.10.2017

Jak wspomagać działania public relations?

Doradca podatkowy

Podstawowym zadaniem PR-u jest informowanie i komunikowanie się z otoczeniem. Są jednak środki uzupełniające, które ułatwiają zdobycie zrozumienia i pozytywnego nastawienia ze strony otoczenia firmy.

28.09.2017

Odkryj DNA swojej firmy

Doradca podatkowy

Chociaż punktem wyjścia do stworzenia strategii komunikacyjnej jest tożsamość firmy, to aż 95% firm i organizacji ma problem z jej określeniem. Żadne działania promocyjne nie przyniosą efektów, jeśli...

28.09.2017

Efektywne spotkania biznesowe – jak to osiągnąć?

Doradca podatkowy

Spotkania z klientami, kontrahentami, partnerami biznesowymi to codzienność każdej kancelarii podatkowej i biura rachunkowego. Niestety, część z nich to strata cennego czasu. Co zrobić, by spotkanie...

20.09.2017

Skuteczna reklama w social media

Doradca podatkowy

Prowadzenie firmowego profilu na Facebooku lub w innych mediach społecznościowych wymaga wsparcia przez reklamę. Dzięki niej informacja na nasz temat trafi do szerszego kręgu odbiorców potencjalnych...

13.09.2017

Jak oryginalnie zaprezentować firmę?

Doradca podatkowy

Nieodłącznym elementem każdej strony internetowej, broszury czy oferty jest przedstawienie kancelarii podatkowej lub biura rachunkowego. Jak zaprezentować się w atrakcyjny i oryginalny sposób bez...

30.08.2017

Relacje z klientami – umacniać czy zdobywać?

Doradca podatkowy

Zawsze poświęcamy więcej miłości i uwagi tym, których chcemy uwieść, niż tym, których poślubiliśmy. To naturalna ludzka skłonność pisze D.H. Maister, ekspert od zarządzania usługami profesjonalnymi....

30.08.2017

Organizacja pracy – jak uniknąć rutyny?

Doradca podatkowy

Nawet do najbardziej pasjonującej pracy po pewnym czasie może wkraść się rutyna. Oto pięć wskazówek, które pomogą rozpocząć każdy dzień w kancelarii podatkowej lub biurze rachunkowym z silną...

23.08.2017

Metoda prób i błędów w promocji

Doradca podatkowy

Nie ma jednej, sprawdzonej recepty na udaną kampanię promocyjną. Każda firma jest inna, nawet jeśli należy do szerokiej branży, to działa w innym otoczeniu i tworzą ją różni ludzie. Pozytywne jest...

09.08.2017

Jak stworzyć doskonały wpis na firmowym Facebooku?

Doradca podatkowy

Doskonały wpis to znaczy skuteczny taki, który przyciągnie uwagę czytelnika i jest angażujący - skłania to polubienia, podzielenia się lub skomentowania. Tylko jak to osiągnąć?

04.08.2017