Cztery P już już nie wystarcza

Doradca podatkowy

Każdy, kto choć trochę interesuje się marketingiem słyszał o koncepcji 4P czyli o marketingowym miksie. Autorzy najnowszej wersji biblii marketingu - P. Kotler i K. Lane uważają, że dzisiaj 4P to za...

04.02.2016

Rocznice i jubileusze kancelarii podatkowej

Doradca podatkowy

Uroczyste obchody rocznic lub jubileuszy (co najmniej 25 lat) istnienia kancelarii to dobra okazja do nagłośnienia informacji na jej temat, szczególnie na lokalnym rynku.

27.01.2016

Czego oczekują klienci kancelarii podatkowych

Doradca podatkowy

Zmiany na rynku usług księgowych i doradczych oraz rosnące znaczenie elektronicznych form komunikacji znacząco wpłynęły na oczekiwania klientów kancelarii podatkowych. Możemy zaobserwować trzy trendy

21.01.2016

Potencjalny klient, czyli kto?

Doradca podatkowy

Jednym ze sposób na zwiększenie konkurencyjności jest koncentracja na określonym rynku i kliencie. Skupienie się na potencjalnym kliencie, którego potrzeby jesteśmy w stanie zaspokoić zwiększa...

14.01.2016

Jak poprawić jakość usług kancelarii podatkowej

Doradca podatkowy

To, że dwie kancelarie podatkowe mają identyczną ofertę usług nie znaczy, że się niczym nie różnią. Przeciwnie głównym wyróżnikiem jest jakość, która zależy od tego kto, w jaki sposób, gdzie i dla...

14.01.2016

Cztery płaszczyzny rozwoju kancelarii podatkowej

Doradca podatkowy

Aby zapewnić sobie mocną pozycję na rynku, konieczna jest koncentracja na czterech głównych aspektach prowadzonego biznesu: usłudze, obsłudze, sprzedaży i promocji oraz organizacji.

07.01.2016

Cztery mity na temat public relations

Doradca podatkowy

W usługach profesjonalnych skierowanych do klienta biznesowego public relations odgrywa bardzo istotną rolę, ale nadal jest niewystarczająco doceniany. Wynika to z mocno zakorzenionych mitów i...

31.12.2015

Trudne rozmowy o cenach

Doradca podatkowy

Silna presja na niskie ceny za usługi podatkowe i księgowe powoduje, że coraz trudniej jest walczyć z argumentem u konkurencji dostanę to samo, ale taniej. Dlatego trzeba się do takich rozmów dobrze...

24.12.2015

Jak „stworzyć” klienta gotowego na zakup?

Doradca podatkowy

Zdarza się, że świadcząc dokładnie takie same usługi na rzecz dwóch różnych klientów współpraca z jednym przebiega sprawnie i bezproblemowo, a z drugim idzie jak po grudzie. Choć klienci kancelarii...

23.12.2015

Dlaczego nie doceniamy promocji?

Doradca podatkowy

Koncentracja na działalności operacyjnej i unikanie wydatków inne niż te niezbędne do dalszego funkcjonowania to w praktyce najczęściej podawane przyczyny pomijania działań promocyjnych w zarządzaniu...

17.12.2015

Gdy pracownik odchodzi, a za nim klient

Doradca podatkowy

Choć nie ma rozwiązania, które w stu procentach zabezpieczyłoby kancelarię przed utratą zleceń po odejściu pracownika, to można zabezpieczyć się się przed taką sytuacją od strony prawnej i...

17.12.2015

Holistyczne spojrzenie na obsługę klienta

Doradca podatkowy

Ograniczanie się jedynie do rozwiązania problemu, który klient zgłasza doradcy to błąd. Szerokie spojrzenie na firmę klienta i zasygnalizowanie mu obszarów, które wymagają poprawy nie musi oznaczać...

10.12.2015