Budowanie przez kancelarie podatkowe i biura rachunkowe silnej, czyli rozpoznawalnej i cenionej marki nie tylko pozytywnie wpływa na ich własny rozwój, ale także przynosi wymierne korzyści klientom. Warto o tym mówić, ponieważ to ważna wartość dodana outsourcingu w branży księgowo-podatkowej.

Marka to nic innego jak obietnica wysokiej jakości w połączeniu z rozpoznawalnością na rynku. Proces jej budowania trwa latami poprzez dostarczanie klientom najwyższej jakości usług oraz aktywną komunikację z otoczeniem. Ten pierwszy obszar – wysoka jakość – jest realizowany między innymi poprzez stałe podnoszenie kwalifikacji, dostosowywanie oferty po potrzeb klienta i profesjonalną obsługę zleceń. Drugi element, czyli aktywna komunikacja, to stała obecność kancelarii lub biura w przestrzeni publicznej za pośrednictwem różnych kanałów komunikacji po to, by stworzyć potencjalnym klientom jak najwięcej okazji do zetknięcia się z informacją o swojej ofercie.

Klienci chętniej współpracują z tymi dostawcami usług profesjonalnych, którzy mają stabilną pozycję na rynku, np. funkcjonują na nim z powodzeniem od wielu lat oraz takimi, którzy są rozpoznawalni i polecani. Współpraca z taką kancelarią lub biurem w istotny sposób wpływa na postrzeganie firmy przez otoczenie, tj. ich własnych klientów, kontrahentów, urzędy itd.

Klienci kancelarii podatkowych i biur o wyrobionej marce są bardziej wiarygodnymi i pewnymi partnerami w interesach, ponieważ nad prawidłowym i terminowym wywiązywaniem się przez nich z obowiązków w obszarze księgowości, podatków i prawa czuwają profesjonalni specjaliści.