Trzy obszary, w które warto zainwestować

Doradca podatkowy

Tzw. miękkie kompetencje są równie ważne jak wiedza merytoryczna potrzebna do świadczenia usług. Zarówno pozyskanie nowych klientów jak i harmonijna współpraca już po podpisaniu umowy nie jest...

08.10.2015

O czym piszą doradcy podatkowi na Facebooku

Doradca podatkowy

Chociaż wielu ekspertów od mediów społecznościowych przepowiada utratę mocnej pozycji Facebooka, to nadal pozostaje on drugim po YouTube najpopularniejszym medium w internecie. Poza prywatnymi...

10.09.2015

Trzy kierunki budowania marki

Doradca podatkowy

Działania marketingowe kancelarii podatkowej, które służą budowaniu silnej, czyli rozpoznawalnej i pozytywnie kojarzonej marki powinny byś adresowane do trzech głównych grup: klientów, pracowników i...

03.09.2015

Jak pokazać klientowi niewidzialną usługę

Doradca podatkowy

Dokonując zakupu specjalistycznej usługi klient staje wobec problemu oceny jej jakości. Nie mając specjalistycznej wiedzy nie wie, czy może oczekiwać więcej, czy usługa świadczona jest na najwyższym...

28.08.2015

Etyka zawodowa działalności w internecie

Doradca podatkowy

Choć Zasady Etyki Zawodowej Doradców podatkowych nie odnoszą się wprost do prowadzenia czynności zawodowych za pośrednictwem internetu, to wiele zapisów można w takich przypadkach zastosować,...

19.08.2015

Adam Jerzykowski - doradca podatkowy z pasją

Doradca podatkowy

Adam Jerzykowski, prawnik, już na trzecim roku studiów wiedział, że chce związać swoją przyszłość zawodową z doradztwem podatkowym. Nie wiedział jednak, że pracę zawodową łączyć będzie z...

18.08.2015