Reklama w internecie – najpopularniejsze formy
W Polsce reklamy w internecie stanowią 20 proc. wszystkich reklam. Najpopularniejsze są reklamy graficzne, marketing w wyszukiwarkach, reklama typu mobile, mailing i wideo.
W Polsce reklamy w internecie stanowią 20 proc. wszystkich reklam. Najpopularniejsze są reklamy graficzne, marketing w wyszukiwarkach, reklama typu mobile, mailing i wideo.
Dostarczyć klientowi doskonałej jakości usługi, zapewnić możliwość kariery i satysfakcję zawodową pracownikom i osiągnąć sukces finansowy to zwięzła definicja misji większości firm profesjonalnych.
Zlecając firmie marketingowej lub agencji PR lub reklamowej stworzenie strategii promocyjnej, projekt strony internetowej albo systemu identyfikacji wizualnej, konieczne jest zaangażowanie osoby...
Przedsiębiorcy zanim trafią do kancelarii podatkowych próbują znaleźć rozwiązanie swojego problemu w internecie. Tam też sprawdzają informacje o polecanym przez znajomego doradcy lub zaczną szukać...
Aby ustalić, co dla klienta jest rzeczywistą korzyścią wynikająca ze współpracy z kancelarią trzeba jak po drabinie dojść do jego prawdziwych motywacji. Pomocna jest tu technika badawcza polegająca...
30 czerwca mija termin uregulowania drugiej raty ubezpieczenia OC na 2016 rok dla doradców ubezpieczonych w ramach Umowy Generalnej.
Pod wspólnym hasłem ułatwiania dostępu do pomocy prawnej reklamują się firmy świadczące usługi on-line i porady telefoniczne. Aby zachęcić do skorzystania ze wsparcia specjalisty wydawane są...
Analizując cele, jakie stawia przed sobą public relations i reklama można stwierdzić, że najmniej różnic między tymi dwiema formami promocji występuje w przypadku reklamy i produktowego PR-u. Poza...
Osoba, która zawiesiła wykonywanie zawodu pozostaje nadal doradcą podatkowym. Jest wpisana na listę, a więc ma prawo posługiwania się tym tytułem - wyjaśnia ekspert Vademecum Doradcy Podatkowego.
Czy w dzisiejszych uwarunkowaniach rynkowych kancelaria podatkowa może pozyskiwać nowe zlecenia wyłącznie dzięki polecaniu jej usług przez obecnych klientów? Zapewne firmy o ugruntowanej pozycji na...
Wiele kancelarii podatkowych w komunikacji z potencjalnymi klientami wykorzystuje hasła reklamowe, czyli formuły słowne w zwięzły atrakcyjny sposób definiujące ich działalność.
Minister finansów określił tryb uznawania praktyki zawodowej odbytej przez kandydatów na doradców podatkowych poza granicami Polski oraz maksymalny okres uznawanej praktyki zawodowej. Uznawanie...
Praca kancelarii podatkowej to w znacznej mierze kontakt z ludźmi. Z tego względu budowanie relacji stanowi fundament każdego planu biznesowego i marketingowego. Jednym z warunków dobrych relacji na...
Hamulcem dla rozwoju kancelarii podatkowej może być bierna postawa w stosunku do klienta. Podobnie jest z pozyskiwaniem nowych zleceń zostawiając obie te kwestie losowi, nie możemy liczyć na...
7 czerwca w załączniku do obwieszczenia Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z 20 maja 2016 r. ogłoszony został tekst jednolity ustawy o doradztwie podatkowym (Dz. U. poz. 794). Ogłoszenie...
Działania promocyjne prowadzone są w dwóch zasadniczych celach: po pierwsze mają budować wizerunek kancelarii podatkowej, a po drugie zwiększać sprzedaż oferowanych przez nią usług. Oba cele są ze...
Czy można skutecznie promować kancelarię bez posiadania nowoczesnej strony internetowej, profilu na Facebooku, zamieszczania reklamach w prasie i wysyłania newsletterów? Tak strategia marketingowa...
Pozyskanie nowych zleceń nie jest możliwe bez nawiązywania kontaktów z ludźmi. Czekając, aż klient sam zapuka do drzwi biura mamy marne szanse na rozwinięcie biznesu. Trzeba wziąć sprawy w swoje ręce...
Pewien przedsiębiorca zwrócił się o pomoc do kancelarii podatkowej w bardzo trudnej i - już podbramkowej - sprawie. I chociaż doradcy nie udało się całkowicie wydobyć klienta z tarapatów, w które...
Obrót podatkowy wobec stale poszerzającej się regulacji prawnej oraz kontekstu międzynarodowego wymaga profesjonalnej obsługi. Zapewnić ją mogą jedynie gruntownie przygotowani do tej roli radcowie...