Marketingowe wyzwanie

Doradca podatkowy

Jak sprawić, by usługi kancelarii odpowiadały na rzeczywistym potrzebom klienta i rozwiązywały jego problemy? Odpowiedź na to pytania determinuje strategię zarządzania i promocji kancelarii...

03.12.2015

Portale społecznościowe w promocji

Doradca podatkowy

Z najnowszych badań przeprowadzonych wśród dorosłych Polaków wynika, że dzielimy się informacjami równie chętnie w kontaktach bezpośrednich (twarzą w twarz), jak za pośrednictwem serwisów...

26.11.2015

Organizacje rekomendacji biznesowych

Doradca podatkowy

Głównym źródłem nowych zleceń w usługach profesjonalnych są rekomendacje. Najczęściej zadowoleni klienci polecają kancelarię innym osobom, ale można także skorzystać z rekomendacji udzielanych w...

12.11.2015

Konkurencja cenowa i pozacenowa w kancelarii doradcy

Doradca podatkowy

Każdy właściciel kancelarii podatkowej z pewnością zetknął się z przykładem konkurencji cenowej, która nie zawsze jest uczciwa i negatywnie wpływa na rynek. Profesjonalna kancelaria powinna postawić...

05.11.2015

Identyfikacja wizualna - kiedy warto wprowadzić zmiany?

Doradca podatkowy

Ciągłość i tradycja czy podążanie za trendami? Każda firma istniejąca na rynku od dłuższego czasu, na pewnym etapie rozwoju staje przed pytaniem, czy przypadkiem nie nadszedł już czas na zmiany w...

29.10.2015

Zanim zaczniesz się promować, określ cel

Doradca podatkowy

Zupełnie inaczej będzie realizowana promocja kancelarii, która rozpoczyna działalność, od tej, która działa rynku od wielu lat. Jeszcze z innych instrumentów skorzysta firma, która zamierza otworzyć...

22.10.2015

Instrumenty promocji kancelarii podatkowych

Doradca podatkowy

W zależności od celu, przedmiotu i sposobu oddziaływania na potencjalnego klienta możemy korzystać z różnych narzędzi promocji. Promocję stosuje się po to, by poinformować otoczenie o kancelarii i...

15.10.2015

Trzy obszary, w które warto zainwestować

Doradca podatkowy

Tzw. miękkie kompetencje są równie ważne jak wiedza merytoryczna potrzebna do świadczenia usług. Zarówno pozyskanie nowych klientów jak i harmonijna współpraca już po podpisaniu umowy nie jest...

08.10.2015