Reklama internetowa – możliwości i trendy
Reklama on-line stanowi 20 proc. wydatków na reklamę w ogóle. Jest mniej popularna niż promocja w telewizji, ale korzysta się z niej znacznie częściej niż z reklamy w prasie. Jakie są...
Reklama on-line stanowi 20 proc. wydatków na reklamę w ogóle. Jest mniej popularna niż promocja w telewizji, ale korzysta się z niej znacznie częściej niż z reklamy w prasie. Jakie są...
W promocji usług profesjonalnych pierwszorzędne znaczenie mają argumenty merytoryczne - wybór kancelarii podatkowej czy biura rachunkowego nie powinien opierać się na emocjach. A jednak nie zawsze...
Wspólnym elementem wszystkich definicji marketingu jest zaspokajanie potrzeb klientów. Ale czego tak naprawdę potrzebują klienci? Na to pytanie odpowiedział kilkadziesiąt lat temu amerykański...
Wielokrotnie zdarza się, że klient przychodzi do kancelarii lub biura z jakimś problemem lub zapytaniem i w trakcie rozmowy okazuje się, że w rzeczywistości jest to tylko mała część obszarów, w...
Każda firmowa strona internetowa ma trzy podstawowe zakładki: o nas, kontakt i oferta. Ta ostatnia ma szczególne znaczenie z punktu widzenia klienta, dlatego przy jej projektowaniu należy uwzględnić...
Na stronach internetowych i w materiałach promocyjnych kancelarii i biur podatkowych króluje pustosłowie. Najczęściej pojawiającym się wyrazem jest profesjonalizm, a najpopularniejszym hasłem partner...
W branży usług profesjonalnych szczególnie duże znaczenie ma potwierdzenie kompetencji usługodawcy przez osoby trzecie. Żadna autopromocja nie będzie tak przekonująca i skuteczna jak rekomendacje...
Najbardziej popularny model działań marketingowych to połączenie kilku składników skomponowanych tak, aby dostarczyć klientom usługę lub produkt, których potrzebują, a firmie osiągnąć z tego zysk.
Uleganie trendom i powielanie wzorców w promocji nie zawsze się opłaca. Lepiej zastanowić się, jak nas odbiorą klienci i czy przyjęta strategia komunikacji pokazuje kim naprawdę jesteśmy.
Deloitte wspólnie z Bankiem Światowym, Giełdą Papierów Wartościowych i z Ministerstwem Finansów zaprasza na międzynarodową konferencję poświęconą sprawozdawczości niefinansowej.
Sukces firmy budowany jest nie tylko w oparciu o wysoką jakość usług - zależy też od ogólnej atmosfery wokół firmy, a tę tworzy komunikacja z otoczeniem.
Odejście pracownika to nie tylko kwestia utraty przez kancelarię klientów, ale również kłopoty organizacyjne. Warto zawczasu pomyśleć o takich rozwiązaniach, które zminimalizują negatywne skutki...
Badanie opinii klientów albo pracowników nie musi oznaczać wydatków ani marnowania czasu przed komputerem. Za pomocą internetowych formularzy można samodzielnie, w bardzo łatwy sposób tworzyć i...
Skoro tzw. mowa ciała jest znacznie silniejszą od słów formą przekazu, to przygotowanie się do wystąpienia publicznego nie może ograniczać się tylko do zaplanowania tego, CO powiemy. Równie istotne,...
Nieporozumienia w zespole mogą bardzo negatywnie wpłynąć na efektywność pracy i obsługę klientów. Zdarza się jednak, że odsłaniają problemy i stają się początkiem pozytywnych zmian.
Decydując się na zatrudnienie lub nawiązanie współpracy ze specjalistą do spraw public relations warto wiedzieć, jakie zadania można przed nim postawić.
Każde z tych dwóch rozwiązań ma swoje plusy i minusy wybór właściwego zależy od zakresu planowanej działalności komunikacyjnej, możliwości finansowych, struktury organizacyjnej firmy i jej zasobów...
Przeszło 8,8 tys. osób wykonuje obecnie zawód doradcy podatkowego. Zapotrzebowanie na ich usługi dynamicznie rośnie, więc izainteresowanie karierą wtej branży jest coraz większe. Problem wtym, że po...
Do analizy skuteczności działań promocyjnych (m.in. reklamy i PR), można zastosować metodę DAGMAR. Efektywność promocji jest badana na kilku poziomach.
Public relations poza swoją podstawową funkcją, czyli komunikowaniem się z otoczeniem i kształtowaniem wizerunku pełni jeszcze kilka ważnych zadań w procesie zarządzania firmą.