Bezpośredni kontakt z potencjalnym klientem daje znacznie większe szanse na nawiązanie współpracy niż reklama i inne działania promocyjne. Ma jednak jedną poważną wadę – wymaga sporego zaangażowania czasu, dlatego bardzo często promocja przybiera charakter masowy. Można jednak pogodzić jedno z drugim: zaprezentować kompetencje doradcy lub księgowego, charakter współpracy z kancelarią podatkową lub biurem rachunkowym, docierając do bardzo szerokiego kręgu odbiorców.
Taką szansę stwarzają media społecznościowe, w których można zamieszczać materiały wideo promujące kancelarię lub biuro oraz usługi, które świadczą. Wideo marketing stale zyskuje na znaczeniu. Z raportu „Nowa rola marketingu” 2016 wynika, że wideo marketing jest w czołówce najbardziej rozpoznawalnych instrumentów marketingowych i stanowi silny trend w nowoczesnej promocji.
| Promocja kancelarii doradztwa podatkowego i biura rachunkowego | |
![]() |
Joanna Polańska-Solarz
|










