CFE zaprezentowała model Karty Podatnika
Confédération Fiscale Européenne (CFE), organizacja zrzeszająca doradców podatkowych z 21 państw Europejskich, w tym z Polski, ogłosiła zasady sprawiedliwego opodatkowania uwzględniające równowagę...
Confédération Fiscale Européenne (CFE), organizacja zrzeszająca doradców podatkowych z 21 państw Europejskich, w tym z Polski, ogłosiła zasady sprawiedliwego opodatkowania uwzględniające równowagę...
Przedstawienie najbardziej doniosłych orzeczeń krajowych sądów administracyjnych i Trybunału Sprawiedliwości UE z zakresu VAT oraz podatków dochodowych wraz z ich konsekwencjami dla interpretacji...
W naszym kraju codziennie powstaje ok. 1000 nowych firm. Z badań prowadzonych wśród małych i średnich podmiotów wynika, że przedsiębiorcy niechętnie i bardzo rzadko rezygnują z dotychczasowego biura...
Utworzenie wokół siebie i swojej kancelarii sieci kontaktów to cenne wsparcie dla klientów. Pod egidą kancelarii podatkowych mogą powstawać wartościowe alianse biznesowe.
Zasady Etyki Doradcy Podatkowego zawierają zapisy dotyczące posługiwania się tytułem zawodowym podczas wystąpień publicznych, artykułów prasowych i reklamie adresowanej do potencjalnych klientów.
Budowanie wizerunku to świadome, planowane i ciągłe komunikowanie się z otoczeniem. Odbywa się ono za pomocą różnych kanałów wiele z nich może być wykorzystanych także w małej firmie.
W natłoku codziennej pracy kwestie promocji często schodzą na dalszy plan. I choć większość właścicieli małych i średnich kancelarii deklaruje, że działania marketingowe to niezbędny warunek rozwoju...
Wiceprezes jednej z czołowych amerykańskich agencji PR trafnie wskazał, dlaczego kontakt bezpośredni jest zawsze skuteczniejszy niż rozmowa przez telefon czy wysłanie wiadomości e-mail. Tylko przy...
Wartość zlepka kilku liter lub znak graficzny mogą stanowić nawet 70% wartości niektórych firm. Wystarczy rzut oka i już wiemy, z kim mamy do czynienia i jakiej wartości możemy się spodziewać. Mowa o...
Braków lub błędów w zarządzaniu kancelarią podatkową nie uda się naprawić za pomocą działań public relations. Warunkiem ich skuteczności jest zbudowanie mocnego fundamentu w postaci dobrze...
Rosnąca konkurencja na rynku usług księgowych spowodowana między innymi zmianami deregulacyjnymi sprawiła, że wysoka jakość usług, wiedza i doświadczenie to za mało. Coraz większego znaczenia...
Ruszyła kampania promocyjna Naczelnej Rady Adwokackiej pod hasłem Zapytaj adwokata. Została uruchomiona specjalna strona internetowa, komunikaty będą widoczne na billboardach i citylightach, a także...
Przedstawienie najbardziej doniosłych orzeczeń krajowych sądów administracyjnych i Trybunału Sprawiedliwości UE z zakresu VAT oraz podatków dochodowych wraz z ich konsekwencjami dla interpretacji...
Wielu klientów kancelarii podatkowych trafia do nich gasząc przysłowiowy pożar, czyli będąc już w poważnych tarapatach. Tymczasem wielu doradców mówi, że nie musi występować przed sądami...
Po raz dziesiąty Dziennik Gazeta Prawna wybrał topowe firmy doradcze i doradców podatkowych. Za najlepsze firmy, biorąc pod uwagę ich osiągnięcia w 2015 r., uznane zostały: PwC, Grupa Instytutu...
29 marca br. Prezydent podpisał ustawę nowelizującą Kodeks postępowania karnego. Nowe przepisy oznaczają rezygnację z obowiązującego od lipca 2015 r. sądowego etapu postępowania karnego opartego na...
Nie mam czasu na zarządzanie czasem, muszę zająć się swoją pracą - tak mówią osoby pochłonięte przez wir zajęć zawodowych. Warto jednak posłuchać rady eksperta od skutecznego działania, który...
Posługując się w informacji skierowanej do klienta pojęciem zawodu zaufania publicznego warto rozwinąć ten ważny argument z katalogu korzyści wynikających ze współpracy z doradcą podatkowym.
31 marca 2016 r. upływa termin dokonania na portalu mDoradca wpisu informacji o uczestnictwie w 2015 r. w punktowanej formie podnoszenia kwalifikacji zawodowych przez doradców podatkowych.
Poszerzenie oferty kancelarii podatkowej o organizację szkoleń dla klientów to skuteczny sposób na zwiększenie atrakcyjności kancelarii, a przez to zatrzymanie dotychczasowych i przyciągnięcie nowych...