Jak poprawić jakość usług kancelarii podatkowej

Doradca podatkowy

To, że dwie kancelarie podatkowe mają identyczną ofertę usług nie znaczy, że się niczym nie różnią. Przeciwnie głównym wyróżnikiem jest jakość, która zależy od tego kto, w jaki sposób, gdzie i dla...

14.01.2016

Cztery płaszczyzny rozwoju kancelarii podatkowej

Doradca podatkowy

Aby zapewnić sobie mocną pozycję na rynku, konieczna jest koncentracja na czterech głównych aspektach prowadzonego biznesu: usłudze, obsłudze, sprzedaży i promocji oraz organizacji.

07.01.2016

Cztery mity na temat public relations

Doradca podatkowy

W usługach profesjonalnych skierowanych do klienta biznesowego public relations odgrywa bardzo istotną rolę, ale nadal jest niewystarczająco doceniany. Wynika to z mocno zakorzenionych mitów i...

31.12.2015

Trudne rozmowy o cenach

Doradca podatkowy

Silna presja na niskie ceny za usługi podatkowe i księgowe powoduje, że coraz trudniej jest walczyć z argumentem u konkurencji dostanę to samo, ale taniej. Dlatego trzeba się do takich rozmów dobrze...

24.12.2015

Jak „stworzyć” klienta gotowego na zakup?

Doradca podatkowy

Zdarza się, że świadcząc dokładnie takie same usługi na rzecz dwóch różnych klientów współpraca z jednym przebiega sprawnie i bezproblemowo, a z drugim idzie jak po grudzie. Choć klienci kancelarii...

23.12.2015

Dlaczego nie doceniamy promocji?

Doradca podatkowy

Koncentracja na działalności operacyjnej i unikanie wydatków inne niż te niezbędne do dalszego funkcjonowania to w praktyce najczęściej podawane przyczyny pomijania działań promocyjnych w zarządzaniu...

17.12.2015

Gdy pracownik odchodzi, a za nim klient

Doradca podatkowy

Choć nie ma rozwiązania, które w stu procentach zabezpieczyłoby kancelarię przed utratą zleceń po odejściu pracownika, to można zabezpieczyć się się przed taką sytuacją od strony prawnej i...

17.12.2015

Holistyczne spojrzenie na obsługę klienta

Doradca podatkowy

Ograniczanie się jedynie do rozwiązania problemu, który klient zgłasza doradcy to błąd. Szerokie spojrzenie na firmę klienta i zasygnalizowanie mu obszarów, które wymagają poprawy nie musi oznaczać...

10.12.2015

Dlaczego klienci zmieniają usługodawców?

Doradca podatkowy

Przy świadczeniu usług niematerialnych, do których należy doradztwo podatkowe, kluczowe znaczenie mają odczucia klienta, a szczególnie wynik porównania jego oczekiwań z otrzymaną usługą. Bazując na...

10.12.2015

Marketingowe wyzwanie

Doradca podatkowy

Jak sprawić, by usługi kancelarii odpowiadały na rzeczywistym potrzebom klienta i rozwiązywały jego problemy? Odpowiedź na to pytania determinuje strategię zarządzania i promocji kancelarii...

03.12.2015

Portale społecznościowe w promocji

Doradca podatkowy

Z najnowszych badań przeprowadzonych wśród dorosłych Polaków wynika, że dzielimy się informacjami równie chętnie w kontaktach bezpośrednich (twarzą w twarz), jak za pośrednictwem serwisów...

26.11.2015

Organizacje rekomendacji biznesowych

Doradca podatkowy

Głównym źródłem nowych zleceń w usługach profesjonalnych są rekomendacje. Najczęściej zadowoleni klienci polecają kancelarię innym osobom, ale można także skorzystać z rekomendacji udzielanych w...

12.11.2015