Jak poprawić jakość usług kancelarii podatkowej
To, że dwie kancelarie podatkowe mają identyczną ofertę usług nie znaczy, że się niczym nie różnią. Przeciwnie głównym wyróżnikiem jest jakość, która zależy od tego kto, w jaki sposób, gdzie i dla...
To, że dwie kancelarie podatkowe mają identyczną ofertę usług nie znaczy, że się niczym nie różnią. Przeciwnie głównym wyróżnikiem jest jakość, która zależy od tego kto, w jaki sposób, gdzie i dla...
O potrzebie stałego aktualizowania wiedzy pracowników kancelarii/biura podatkowego nie trzeba nikogo przekonywać. Aby czas spędzony na podnoszeniu kwalifikacji nie okazał się stratą czasu i...
Aby zapewnić sobie mocną pozycję na rynku, konieczna jest koncentracja na czterech głównych aspektach prowadzonego biznesu: usłudze, obsłudze, sprzedaży i promocji oraz organizacji.
Pozycjonowanie własnych stron internetowych to najpopularniejsza forma promocji małych i średnich firm korzysta z niej 69 proc. badanych. Na dalszych pozycjach są reklamy prasowe (28 proc) i banery w...
W usługach profesjonalnych skierowanych do klienta biznesowego public relations odgrywa bardzo istotną rolę, ale nadal jest niewystarczająco doceniany. Wynika to z mocno zakorzenionych mitów i...
Silna presja na niskie ceny za usługi podatkowe i księgowe powoduje, że coraz trudniej jest walczyć z argumentem u konkurencji dostanę to samo, ale taniej. Dlatego trzeba się do takich rozmów dobrze...
Zdarza się, że świadcząc dokładnie takie same usługi na rzecz dwóch różnych klientów współpraca z jednym przebiega sprawnie i bezproblemowo, a z drugim idzie jak po grudzie. Choć klienci kancelarii...
Koncentracja na działalności operacyjnej i unikanie wydatków inne niż te niezbędne do dalszego funkcjonowania to w praktyce najczęściej podawane przyczyny pomijania działań promocyjnych w zarządzaniu...
Choć nie ma rozwiązania, które w stu procentach zabezpieczyłoby kancelarię przed utratą zleceń po odejściu pracownika, to można zabezpieczyć się się przed taką sytuacją od strony prawnej i...
Doradcy podatkowi, którzy zamierzają kontynuować w 2016 r. ubezpieczenie OC w ramach Umowy Generalnej, powinni do końca grudnia złożyć wniosek w tej sprawie.
Ograniczanie się jedynie do rozwiązania problemu, który klient zgłasza doradcy to błąd. Szerokie spojrzenie na firmę klienta i zasygnalizowanie mu obszarów, które wymagają poprawy nie musi oznaczać...
Przy świadczeniu usług niematerialnych, do których należy doradztwo podatkowe, kluczowe znaczenie mają odczucia klienta, a szczególnie wynik porównania jego oczekiwań z otrzymaną usługą. Bazując na...
Jak sprawić, by usługi kancelarii odpowiadały na rzeczywistym potrzebom klienta i rozwiązywały jego problemy? Odpowiedź na to pytania determinuje strategię zarządzania i promocji kancelarii...
Doradcy przekonują, że z ich wsparcia powinien korzystać każdy przedsiębiorca - bez względu na to, czy dopiero rozpoczyna własny biznes, czy od jakiegoś czasu funkcjonuje na rynku. Poza...
Z najnowszych badań przeprowadzonych wśród dorosłych Polaków wynika, że dzielimy się informacjami równie chętnie w kontaktach bezpośrednich (twarzą w twarz), jak za pośrednictwem serwisów...
W myśl Kodeksu postępowania karnego osoby obowiązane do zachowania tajemnicy doradcy podatkowego mogą być przesłuchiwane co do faktów objętych tą tajemnicą tylko wtedy, gdy jest to niezbędne dla...
Doprecyzowanie zadań komisji egzaminacyjnej oraz sposobu organizowania egzaminu na doradcę podatkowego dla osób, które będą korzystały ze zwolnienia z części pisemnej egzaminu przewiduje...
Realizując dyspozycję IV Krajowego Zjazdu Doradców Podatkowych KRDP przyjęła plan działań, które mają wzmocnić promocję zawodu i kształtować wizerunek Izby.
13 listopada 2015 roku Europejska Federacja Doradców Podatkowych (CFE) wraz z dwoma innymi międzynarodowymi organizacjami zrzeszającymi łącznie ponad 500.000 doradców podatkowych na całym świecie,...
Głównym źródłem nowych zleceń w usługach profesjonalnych są rekomendacje. Najczęściej zadowoleni klienci polecają kancelarię innym osobom, ale można także skorzystać z rekomendacji udzielanych w...