Sukcesja kancelarii podatkowej

Doradca podatkowy

Większość aktywnych zawodowo doradców to dzisiaj osoby po 50 roku życia. Jednym z najistotniejszych problemów, z jakim już teraz lub w niedalekiej przyszłości będą musieli się zmierzyć, to...

10.03.2016

Skuteczna sprzedaż usług

Doradca podatkowy

Jednym z czynników warunkujących skuteczną sprzedaż usług jest umiejętność zestawienia cech usługi i korzyści wynikających z niej dla klienta.

25.02.2016

Zarządzanie danymi klienta kancelarii

Doradca podatkowy

Im więcej wiemy na temat klientów, tym łatwiej zidentyfikować ich potrzeby i zaoferować im odpowiednie usługi. Nawet niewielka kancelaria powinna w uporządkowany sposób gromadzić i przechowywać...

25.02.2016

Sztuka przyciągania klientów

Doradca podatkowy

Marketing musi być uwodzeniem, nie napaścią pisze David H. Maister, ekspert od zarządzania firmami usług profesjonalnych. Rzeczywiście, nachalne metody promocji, takie jak reklama czy akwizycja są w...

24.02.2016

Do kogo kierować komunikaty promocyjne?

Doradca podatkowy

Przedsiębiorcy bardzo rzadko zmieniają biura rachunkowe i kancelarie podatkowe. Jeśli nie dojdzie do rażących uchybień po stronie usługodawcy lub znaczącego pogorszenia kondycji firmy, skutkującej...

18.02.2016

Cztery P już już nie wystarcza

Doradca podatkowy

Każdy, kto choć trochę interesuje się marketingiem słyszał o koncepcji 4P czyli o marketingowym miksie. Autorzy najnowszej wersji biblii marketingu - P. Kotler i K. Lane uważają, że dzisiaj 4P to za...

04.02.2016

Rocznice i jubileusze kancelarii podatkowej

Doradca podatkowy

Uroczyste obchody rocznic lub jubileuszy (co najmniej 25 lat) istnienia kancelarii to dobra okazja do nagłośnienia informacji na jej temat, szczególnie na lokalnym rynku.

27.01.2016

Czego oczekują klienci kancelarii podatkowych

Doradca podatkowy

Zmiany na rynku usług księgowych i doradczych oraz rosnące znaczenie elektronicznych form komunikacji znacząco wpłynęły na oczekiwania klientów kancelarii podatkowych. Możemy zaobserwować trzy trendy

21.01.2016

Potencjalny klient, czyli kto?

Doradca podatkowy

Jednym ze sposób na zwiększenie konkurencyjności jest koncentracja na określonym rynku i kliencie. Skupienie się na potencjalnym kliencie, którego potrzeby jesteśmy w stanie zaspokoić zwiększa...

14.01.2016

Jak poprawić jakość usług kancelarii podatkowej

Doradca podatkowy

To, że dwie kancelarie podatkowe mają identyczną ofertę usług nie znaczy, że się niczym nie różnią. Przeciwnie głównym wyróżnikiem jest jakość, która zależy od tego kto, w jaki sposób, gdzie i dla...

14.01.2016