Sztuka przyciągania klientów

Doradca podatkowy

Marketing musi być uwodzeniem, nie napaścią pisze David H. Maister, ekspert od zarządzania firmami usług profesjonalnych. Rzeczywiście, nachalne metody promocji, takie jak reklama czy akwizycja są w...

24.02.2016

MF: podatek handlowy może nie dać 2 mld zł

Planowany podatek od marketów prawdopodobnie nie przyniesie wpływów do budżetu w wysokości 2 mld zł. Bierzemy to poważnie pod uwagę - poinformował na posiedzeniu sejmowej komisji gospodarki i rozwoju...

24.02.2016

Kontrolowany podatnik będzie miał mniej praw

Likwidacja drugiej instancji dla decyzji pokontrolnych oraz możliwość zablokowania konta podatnika, jeśli fiskus nabierze podejrzeń o uszczuplenie VAT na pięciokrotność najniższego wynagrodzenia...

23.02.2016

Fiskus w 2015 r. wydał ponad 37,7 tys. interpretacji

Ministerstwo Finansów opublikowało informację z działalności biur Krajowej Informacji Podatkowej w 2015 r. Sama liczba interpretacji indywidualnych nieznacznie zmalała. Było ich o 180 mniej niż rok...

22.02.2016

Ministerstwo Finansów rozpoczyna akcję Szybki PIT

Szybki PIT to kampania informacyjna Ministerstwa Finansów, która ma wspierac podatników przy rozliczeniu rocznego zeznania podatkowego (PIT). Akcja odbędzie się już po raz ósmy i obejmie swoim...

19.02.2016

Do kogo kierować komunikaty promocyjne?

Doradca podatkowy

Przedsiębiorcy bardzo rzadko zmieniają biura rachunkowe i kancelarie podatkowe. Jeśli nie dojdzie do rażących uchybień po stronie usługodawcy lub znaczącego pogorszenia kondycji firmy, skutkującej...

18.02.2016