Joanna Polańska-Solarz

Artykuły autora

Najpierw relacje, potem sprzedaż

Doradca podatkowy

Tak w najbardziej zwięzły sposób można zdefiniować marketing relacyjny. Ta koncepcja szczególnie sprawdza się w przypadku usług profesjonalnych, w których więź pomiędzy usługodawcą a klientem jest...

10.05.2017

Nawyki, które sprzyjają wypaleniu zawodowemu

Doradca podatkowy

W kancelariach podatkowych i biurach rachunkowych pierwszy kwartał to gorący okres, ale właściwie przez cały rok nieubłagane terminy podatkowe nie dają zwolnić. Wpadając w wir pracy łatwo o wypalenie...

04.05.2017

Wielokanałowość w komunikacji marketingowej

Doradca podatkowy

Dzisiaj kancelarie podatkowe i biura rachunkowe mają do dyspozycji bardzo wiele możliwości dotarcia do potencjalnego klienta. Nie jesteśmy zdani tylko na kosztowną reklamę w tradycyjnych mediach,...

28.04.2017
1    7  8  9  10  11  12  13  14  15    112