Joanna Polańska-Solarz

Artykuły autora

Nowy PR w praktyce

Doradca podatkowy

Głośny przypadek konsultantki jednej z sieciowym firm kosmetycznych stanowi doskonały przykład problemów, jakie mogą się pojawić przy prowadzeniu działań public relations.

14.06.2017

Na okrągło – firma w social media

Doradca podatkowy

Cykl pracy nad prezentowaniem firmy w mediach społecznościowych przypomina pętlę: tworzysz, testujesz, modyfikujesz i znowu tworzysz. Jeśli stale dodajemy nowe treści, mamy materiał do analizy i...

08.06.2017

Negocjacje zakończone sukcesem – jak to zrobić?

Doradca podatkowy

W artykule zamieszczonym niedawno w serwisie entrepreneur.com doświadczeni przedsiębiorcy dzielą się radami, jak sprawić by negocjacje z klientami lub kontrahentami przebiegały gładko i zakończyły...

08.06.2017

Stwórz księgę marki dla swojej firmy

Doradca podatkowy

Dla wielu właścicieli kancelarii podatkowych i biur rachunkowych stworzenie księgi marki nie będzie stanowiło większego problemu. Wiele elementów składowych księgi jest bowiem stosowanych na co...

01.06.2017
1    5  6  7  8  9  10  11  12  13    112