Joanna Polańska-Solarz

Artykuły autora

Jak być dobrym szefem

Doradca podatkowy

Sam fakt pełnienia funkcji przełożonego nie wystarcza by być prawdziwym liderem. Potrzebna jest kombinacja wielu różnych umiejętności i cech charakteru by stać się szefem, który jest nie tylko...

24.05.2017

Oferta biura musi być elastyczna!

Doradca podatkowy

Minęły czasy, kiedy wszystkie kancelarie podatkowe i biura rachunkowe miały identyczną, niezmieniającą się od wielu lat ofertę. Silna konkurencja i nowe potrzeby klientów wymuszają stałe...

24.05.2017

Formy promocji a proces decyzyjny klienta

Doradca podatkowy

Zanim klient zdecyduje się na współpracę z kancelaria podatkową lub biurem rachunkowym przechodzi przez kolejne etapy procesu zakupowego. Począwszy od identyfikacji problemu aż po zawarcie umowy,...

18.05.2017

Deficyty w komunikacji prowadzą do braku zaufania

Doradca podatkowy

W usługach profesjonalnych fundamentalną kwestią jest zaufanie pomiędzy klientem a usługodawcą. Jednym z najważniejszych warunków powierzenia kancelarii lub biuru finansów firmowych jest...

18.05.2017

Pomiar efektów w kampaniach marketingowych

Doradca podatkowy

Niezależnie od tego, jaką realizujemy kampanię: czy jest to ogólna kampania marketingowa kancelarii czy akcja prowadzona w social media, konieczne jest uwzględnienie wskaźników, które umożliwią...

10.05.2017
1    6  7  8  9  10  11  12  13  14    112