Katarzyna Buczkiewicz

Artykuły autora

Komunikacja w kancelariach prawnych - czy to działa?

Prawnicy

Komunikacja jest elementem strategii marketingowej, a strategia marketingowa - biznesowej. Nieskuteczna komunikacja jest wynikiem niezrozumienia zasad jej działania - odnosząc się do słów Alberta Einsteina, „Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, ale nic nie działa. Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, ale nikt nie wie, dlaczego. W naszym laboratorium łączymy praktykę z teorią: nic nie działa i nikt nie wie, dlaczego” - pisze Katarzyna Buczkiewicz - ekspert ds. PR i marketingu prawniczego.

07.06.2025

Dynamika procesów społecznych w kancelariach prawnych i ich wpływ na relacje z klientami

Prawnicy

Kancelaria prawna, tak jak każda inna organizacja, jest napędzana przez różnego rodzaju wymianę relacji międzyludzkich. Warto zastanowić się, w jaki sposób dynamika zależności wewnętrznych oraz związane z nią wpływy, postrzeganie społeczne i sposób myślenia, wpływa na relacje z klientami. Bo wspólne cele, osiągnięcia i sukcesy łączą. Bywają też sytuacje, gdzie nie ma elastyczności, firma jest w konserwie, a wizjoner ma pomysły z piekła rodem - pisze Katarzyna Buczkiewicz, konsultant ds. marketingu prawniczego.

18.05.2024

Rozwój kancelarii wymaga gry zespołowej - bierność kancelarię zabija

Prawnicy Rynek

Są kancelarie, których całe zespoły grają do jednej bramki. Są i takie, w których bariera pomiędzy starszymi i młodszymi prawnikami jest na tyle duża, że ci ostatni nie podejmują żadnych dodatkowych działań poza pracą merytoryczną na rzecz klientów. Z czego wynika ten brak identyfikacji z kancelarią, a co za tym idzie – bierność w jakiejkolwiek aktywności marketingowej? - analizuje Katarzyna Buczkiewicz, konsultant ds. marketingu prawniczego.

13.04.2024