Joanna Polańska-Solarz

Artykuły autora

Promocja to znaczy komunikacja

Doradca podatkowy

Filarem promocji usług profesjonalnych jest komunikacja. Może mieć zasięg masowy tak jest w przypadku reklamy i public relations. Jej rolą jest informowanie, przekonywanie i przypominanie o usłudze i...

20.10.2016

Co kryje się za ceną usługi doradcy podatkowego

Doradca podatkowy

Na rynku usług doradczych i księgowych panuje duża konkurencja. Wiele szczególnie nowych podmiotów walczy o klienta oferując bardzo niskie ceny. Przedsiębiorca powinien wiedzieć dlaczego korzystając...

13.10.2016

Reklama internetowa – możliwości i trendy

Doradca podatkowy

Reklama on-line stanowi 20 proc. wydatków na reklamę w ogóle. Jest mniej popularna niż promocja w telewizji, ale korzysta się z niej znacznie częściej niż z reklamy w prasie. Jakie są...

13.10.2016

Argumenty i emocje w sprzedaży usług profesjonalnych

Doradca podatkowy

W promocji usług profesjonalnych pierwszorzędne znaczenie mają argumenty merytoryczne - wybór kancelarii podatkowej czy biura rachunkowego nie powinien opierać się na emocjach. A jednak nie zawsze...

06.10.2016
1    18  19  20  21  22  23  24  25  26    112