Joanna Polańska-Solarz

Artykuły autora

Marketing w MSP: sprawdzone narzędzia i nowe trendy

Doradca podatkowy

Małe i średnie firmy w Polsce nie podążają ślepo za trendami w marketingu. W czołówce najczęściej wykorzystywanych instrumentów pozostaje strona internetowa, e-mail marketing, aktywność w mediach...

08.12.2016

Referencje - gwarancja sprawdzonego partnera

Doradca podatkowy

Zamieszczenie na stronie internetowej logotypu lub listu z rekomendacją zadowolonego klienta to często wykorzystywany przez kancelarie podatkowe i biura rachunkowe sposób na zdobycie zaufania...

08.12.2016

Komunikacja marketingowa – promocja zintegrowana

Doradca podatkowy

Na kompozycję komunikacji marketingowej składa się cały szereg narzędzi, takich jak reklama, promocja sprzedaży, public relations, marketing szeptany itd. Najważniejsze, by wszystkie podejmowane...

01.12.2016
1    15  16  17  18  19  20  21  22  23    112