Joanna Polańska-Solarz

Artykuły autora

Promocja: jakie błędy popełniamy najczęściej?

Doradca podatkowy

Komunikacja marketingowa kancelarii podatkowych i biur rachunkowych służy zwiększeniu widoczności firmy na rynku, pozyskaniu nowych zleceń, utrzymaniu dobrych relacji z dotychczasowymi klientami oraz...

25.10.2017

Jak przygotować się do udziału w targach?

Doradca podatkowy

Coraz więcej kancelarii podatkowych i biur rachunkowych prezentuje swoją ofertę podczas targów adresowanych do małych i średnich przedsiębiorstw. Poza nawiązywaniem kontaktów biznesowych budują w ten...

05.10.2017

Jak wspomagać działania public relations?

Doradca podatkowy

Podstawowym zadaniem PR-u jest informowanie i komunikowanie się z otoczeniem. Są jednak środki uzupełniające, które ułatwiają zdobycie zrozumienia i pozytywnego nastawienia ze strony otoczenia firmy.

28.09.2017
1    1  2  3  4  5  6  7  8  9    112