Reklamowe „legalki” nie do przeczytania
Firmy w reklamach telewizyjnych najważniejsze informacje umieszczają drobnym drukiem. To legalki. Są, choć nie wiadomo po co, bo przeciętny człowiek nie jest w stanie ich przeczytać.
26.11.2015
Firmy w reklamach telewizyjnych najważniejsze informacje umieszczają drobnym drukiem. To legalki. Są, choć nie wiadomo po co, bo przeciętny człowiek nie jest w stanie ich przeczytać.
26.11.2015Problematyce wolności słowa poświęcony będzie tegoroczny, zaplanowany w całej Europie na 10 grudnia w całej Europie, Europejski Dzień Prawnika. Tego samego dnia obchodzony będzie także Międzynarodowy...
25.11.2015Zespół Bankowości i Finansów kancelarii Dentons doradzał konsorcjum czterech wiodących polskich banków przy udzieleniu kredytów w wysokości 653 mln zł w związku z finansowaniem bieżącej działalności...
25.11.2015Podpoznańska gmina Tarnowo Podgórne to dobry przykład harmonijnego rozwoju mówi prof. Eugeniusz Sobczak z Politechniki Warszawskiej. Jako inne dobre przykłady w tej dziedzinie wymienia też m.in....
25.11.2015Prezes UOKiK Adam Jasser odebrał nagrodę specjalną przyznawaną przez Polskie Stowarzyszenie Prawników Przedsiębiorstw za konsekwentne stosowanie polityki otwartości Urzędu, a także skuteczną promocję...
25.11.2015