Ekspert o marketingu miast: hasło i logo nie wystarczą

Samorząd terytorialny

Hasło i logo nie wystarczą, aby wypromować miasto. Slogan jest tylko hasłowym podkreśleniem najważniejszych atrybutów marki. Markę buduje się konkretnymi i spójnymi działaniami, uważa Robert...

23.07.2014

Firmy będą miały "drugą szansę"

Małe i średnie firmy

Kompleksowy system wsparcia dla małych i średnich przedsiębiorstw w trudnej sytuacji finansowej oraz tych, którzy zamierzają rozpocząć ponowną działalność gospodarczą to główne cele Polityki Nowej...

23.07.2014

Druga instancja nie unieważni umowy o zamówienie

Zamówienia publiczne

Sąd okręgowy rozpoznający skargę nie może unieważnić umowy. Sąd może jedynie stwierdzić naruszenie przepisów ustawy, co jednak w najmniejszym stopniu nie będzie satysfakcjonujące dla wykonawcy,...

23.07.2014

Kosztowne leczenie depresji

760 mln zł traci rocznie polska gospodarka z powodu depresji. Tymczasem NFZ przeznacza na jej leczenie zaledwie 1/5 tej kwoty, czyli ok. 160 mln zł informuje Dziennik Gazeta Prawna.

23.07.2014

Firmy boją się tworzyć nowe miejsca pracy

Od pół roku spada bezrobocie, bardzo wolno rośnie jednak liczba nowych miejsc pracy. Mali iśredni przedsiębiorcy niechcą ich tworzyć, bo pozapłacowe koszty pracy są dlanich dużym obciążeniem.

23.07.2014

Opanuj sztukę negocjacji i mediacji biznesowych

HR

Akademia Menedżera, która funkcjonuje przy Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego, w partnerstwie z Polskim Centrum mediacji zaprasza na studia podyplomowe Negocjacje i mediacje...

23.07.2014