Beata Stefańska

Artykuły autora

Psycholog biznesu: Warto trenować wdzięczność

HR

Praktykowanie wdzięczności jest nie tylko przejawem kultury osobistej, potwierdzeniem znajomości etykiety w biznesie ale przede wszystkim formą zadbania o siebie samego, relacje z ludźmi i potwierdzeniem dojrzałości w roli lidera - pisze Beata Stefańska, psycholog biznesu.

21.12.2019

Psycholog biznesu: Aby się rozwijać, trzeba też rezygnować

HR

Gdy manager chce odnosić sukcesy w życiu czy w biznesie, myśli najczęściej o tym, aby czegoś nowego się nauczyć, rozwinąć swoje dotychczasowe kompetencje czy wzmocnić swoje mocne strony. I czasami ma jakieś efekty, ale nie zawsze tak duże, jakich oczekiwał na początku. Może zdarzyć się też tak, że miło podjętych działań, efektów nie ma wcale.

01.12.2019

Jak rozpoznać braki w inteligencji emocjonalnej managera?

HR

Managerowie, którzy są nastawieni na wynik i szukają nowych wyzwań, są często podstawą funkcjonowania firmy. Ale to z tymi, którzy mają wysokie umiejętności w obszarach inteligencji emocjonalnej lepiej pracuje się ludziom i są lepszą podstawą rozwoju ludzi i firmy.

25.10.2019

Sekret dobrego rozmówcy: odpowiednie pytania i słuchanie

HR

Skuteczna komunikacja ma ogromne znaczenie w biznesie. Dlatego managerowie próbują różnych sztuczek, aby przekonać do siebie rozmówcę. Stosują żarty, czasami sarkazm, opowiadają historie, które mają wywołać uśmiech i zainteresowanie nimi czy ich pomysłami. A tymczasem sekret dobrego rozmówcy jest bardzo prosty.

28.09.2019

Psycholog biznesu: Obcowanie z ludźmi to sztuka, którą trzeba doskonalić

HR

Każda organizacja, każdy biznes – to przede wszystkim ludzie. A jak wiadomo, kontakty międzyludzkie bywają różne. Czasami są wymagające, czasami miłe i przyjemne, a niektóre z nich prawie niemożliwe do utrzymania. Ogromną wartością w tworzeniu i utrzymywaniu dobrych relacji z ludźmi jest znajomość siebie i świata innych - pisze Beata Stefańska, psycholog biznesu.

24.08.2019
1  2  3  4