(Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej L 238 z dnia 21 września 2018 r.)(Dz.U.UE L z dnia 26 kwietnia 2019 r.)
Na stronie 68 załącznik II otrzymuje brzmienie:
Formularz do celów przekazywania informacji, o których mowa w art. 4 ust. 3 rozporządzenia (UE) 2018/644 (1) |
Nazwa operatora świadczącego usługi doręczania paczek
|
|
Numer wpisu do rejestru handlowego lub podobnego rejestru
|
|
Data przekazania informacji (2) |
|
Imię i nazwisko osoby wyznaczonej do kontaktów |
|
Rok, za który przekazuje się informacje |
|
|
Tabela 1. Liczba (3) paczek obsłużonych w poprzednim roku kalendarzowym oraz wielkość rocznego obrotu w ramach usług doręczania paczek w poprzednim roku kalendarzowym (4) w państwie członkowskim, w którym operator świadczący usługi doręczania paczek prowadzi działalność (5)
|
Tabela 1.1. Usługi doręczania paczek krajowych |
|
Jed-nost-ka |
Świadczone na podstawie umowy
z nadawcą
|
Realizowane w imieniu innego operatora |
Uwagi |
Liczba paczek (6) |
|
|
|
|
Wielkość obrotu w ramach usług doręczania paczek (7) |
|
|
|
|
Tabela 1.2. Usługi doręczania transgranicznych paczek przychodzących (z i spoza Unii/Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG))
|
|
Jed-nost-ka |
Świadczone na podstawie umowy
z nadawcą
|
Realizowane w imieniu innego operatora |
Uwagi |
Całkowita liczba paczek przychodzących (6) |
|
|
|
|
w tym liczba paczek przychodzących Z Unii/EOG (6) |
|
|
|
|
w tym liczba paczek przychodzących SPOZA Unii/EOG (6) |
|
|
|
|
Wielkość obrotu w ramach usług doręczania paczek przychodzących (7) |
|
|
|
|
w tym wielkość obrotu w ramach usług doręczania paczek przychodzących Z Unii/EOG (7) |
|
|
|
|
w tym wielkość obrotu w ramach usług doręczania paczek przychodzących SPOZA Unii/EOG (7) |
|
|
|
|
Tabela 1.3. Usługi doręczania transgranicznych paczek wychodzących (do odbiorców z i spoza Unii/EOG) |
|
Jed-nost-ka |
Świadczone na podstawie umowy
z nadawcą
|
Realizowane w imieniu innego operatora |
Uwagi |
Liczba paczek (6) |
|
|
|
|
w tym liczba paczek wychodzących do odbiorców Z Unii/EOG (6) |
|
|
|
|
w tym liczba paczek wychodzących do odbiorców SPOZA Unii/EOG (6) |
|
|
|
|
Całkowita wielkość obrotu w ramach usług doręczania paczek wychodzących (7) |
|
|
|
|
w tym wielkość obrotu w ramach usług doręczania paczek wychodzących do odbiorców Z Unii/EOG (7)
|
|
|
|
|
w tym wielkość obrotu w ramach usług doręczania paczek wychodzących do odbiorców SPOZA Unii/EOG (7) |
|
|
|
|
|
Tabela 2. Liczba osób zatrudnionych przez operatora świadczącego usługi doręczania paczek w poprzednim roku kalendarzowym, uczestniczących w świadczeniu usług doręczania paczek w państwie członkowskim, w którym operator prowadzi działalność
|
|
30.06.20XX |
31.12.20XX |
Uwagi |
Pełny wymiar czasu pracy |
|
|
|
Niepełny wymiar czasu pracy |
|
|
|
Pracownicy zatrudnieni na czas określony
|
|
|
|
Samozatrudnieni |
|
|
|
RAZEM |
|
|
|
|
Tabela 3. Informacje dotyczące charakterystyki usług doręczania paczek świadczonych przez podwykonawców operatora świadczącego usługi doręczania paczek (8)
|
|
Nazwa podwykonawcy |
Przyj-mowa- nie
|
Sortowanie |
Przemieszczanie |
Doręczanie |
Uwagi |
Całkowita liczba podwykonawców (9) |
|
|
|
|
|
|
Podwykonawca 1 (10) |
|
|
|
|
|
|
Podwykonawca 2 (10) |
|
|
|
|
|
|
Podwykonawca 3 (10) |
|
|
|
|
|
|
Podwykonawca 4 (10) |
|
|
|
|
|
|
Podwykonawca 5 (10) |
|
|
|
|
|
|
|
Tabela 4. Nazwy podwykonawców operatora świadczącego usługi doręczania paczek (11) |
Numer porządkowy podwykonawcy |
Nazwa podwykonawcy |
Uwagi |
[...] (12) |
[...] |
|
|
|
|
|
|
|
Tabela 5. Wszelkie publicznie dostępne cenniki dotyczące usług doręczania paczek obowiązujące w dniu 1 stycznia danego roku kalendarzowego (13)
|
Cennik dołączony jako załącznik ....
Odnośnik(i):
|
|
_______________
(1) Zgodnie z art. 4 ust. 5 rozporządzenia (UE) 2018/644 krajowe organy regulacyjne mogą nałożyć wymóg przekazywania dodatkowych informacji, oprócz informacji, o których mowa w art. 4 ust. 3 tego rozporządzenia. Wymóg przekazywania informacji, o których mowa w art. 4 ust. 3 rozporządzenia (UE) 2018/644, obowiązuje z zastrzeżeniem przepisów art. 4 ust. 6 i 7 tego rozporządzenia.
(2) Zgodnie z art. 4 ust. 3 formularz przedkłada się do dnia 30 czerwca każdego roku kalendarzowego.
(3) Proszę uwzględnić pozycje wygenerowane w ramach działalności związanej zarówno ze standardowymi paczkami, jaki przesyłkami towarów obsługiwanymi w strumieniu przesyłek listowych.
(4) Jeżeli przekazane informacje opierają się na szacunkach, proszę opisać podstawę tych szacunków.
(5) Proszę podać informacje na temat faktycznych usług doręczania paczek świadczonych z danego miejsca prowadzenia działalności w państwie członkowskim w poprzednim roku kalendarzowym (wskazanym powyżej jako »rok, za który przekazuje się informacje«).
(6) W tysiącach.
(7) W tysiącach jednostek waluty krajowej, bez VAT.
(8) Proszę podać szacunkową liczbę podwykonawców świadczących którąkolwiek z usług w ramach łańcucha dostaw przesyłek pocztowych.
(9) Proszę podać liczbę podwykonawców uczestniczących w świadczeniu usług na każdym poszczególnym etapie (suma może być większa niż całkowita liczba podwykonawców, ponieważ niektórzy podwykonawcy mogą świadczyć usługi na kilku etapach).
(10) Proszę podać nazwy pięciu największych podwykonawców i wskazać, na których etapach łańcucha dostaw przesyłek pocztowych świadczą oni usługi.
(11) Proszę podać informacje dotyczące podwykonawców za poprzedni rok kalendarzowy.
(12) Proszę podać informacje bezpośrednio w tabeli lub załączyć do niniejszego formularza dokument zawierający wykaz podwykonawców.
(13) Proszę dołączyć do niniejszego formularza cennik oraz, jeżeli cennik jest dostępny w internecie, podać odnośnik(-i).