(Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej C 58 A z dnia 18 lutego 2021 r.)(2022/C 111 A/02)
(Dz.U.UE C z dnia 8 marca 2022 r.)
Strons 5, część 5) "Ocena zintegrowana" otrzymuje brzmienie:
"5) Ocena zintegrowana
Liczba kandydatów zaproszonych do tego etapu będzie maksymalnie 3 razy większa niż pożądana liczba laureatów dla każdego języka. Kandydaci, którzy zgodnie z informacjami podanymi w zgłoszeniu elektronicznym spełniają warunki udziału w konkursie oraz którzy uzyskali jeden z najwyższych całkowitych wyników w naborze na podstawie kwalifikacji, zostaną zaproszeni do wzięcia udziału w ocenie zintegrowanej (zdalnie lub osobiście). Ocena będzie trwała od jednego do kilku dni i będzie przeprowadzana w językach 1 i 2 kandydata. Uwaga: test sprawdzający poziom kompetencji związanych z dziedziną konkursu może być zorganizowany w jednym z akredytowanych ośrodków egzaminacyjnych EPSO albo zdalnie. Dodatkowe informacje i instrukcje zostaną podane w zaproszeniu.
Jeśli komputerowe testy wielokrotnego wyboru opisane w pkt 2 nie były organizowane jako pierwsze, kandydaci będą je zdawać na etapie oceny zintegrowanej w jednym z akredytowanych ośrodków egzaminacyjnych EPSO albo zdalnie. Nieuzyskanie wymaganej liczby punktów w tych testach powoduje wykluczenie z dalszej procedury. Uzyskane w nich punkty nie zostają dodane do punktów uzyskanych w pozostałych częściach oceny zintegrowanej podczas obliczania całkowitej punktacji.
Kandydat będzie musiał załadować zeskanowane kopie dokumentów potwierdzających do swojego konta EPSO, chyba że otrzyma inne instrukcje. Dodatkowe informacje i instrukcje zostaną podane w zaproszeniu.
Podczas oceny zintegrowanej sprawdzane będą następujące kompetencje wymagane w niniejszym konkursie: siedem kompetencji ogólnych oraz kompetencje związane z dziedziną danego konkursu. Będą one oceniane za pomocą trzech testów, zgodnie z poniższymi tabelami:
Kompetencja |
Testy |
Język |
1. Umiejętność analizowania i rozwiązywania problemów |
Rozmowa sytuacyjna badająca poziom kompetencji |
Język 2 |
2. Komunikacja |
Rozmowa badająca poziom kompetencji ogólnych |
Język 2 |
3. Jakość i wydajność pracy |
Rozmowa badająca poziom kompetencji ogólnych |
Język 2 |
4. Nauka i rozwój osobisty |
Rozmowa sytuacyjna badająca poziom kompetencji |
Język 2 |
5. Ustalanie priorytetów i organizacja |
Rozmowa sytuacyjna badająca poziom kompetencji |
Język 2 |
6. Odporność |
Rozmowa badająca poziom kompetencji ogólnych |
Język 2 |
7. Umiejętność pracy w zespole |
Rozmowa badająca poziom kompetencji ogólnych |
Język 2 |
Za każdą kompetencję ogólną można uzyskać maksymalnie 10 punktów. Poszczególnym kompetencjom nie przypisano wymaganego minimum. Kandydat musi jednak uzyskać ogółem co najmniej 35/70 punktów.
Kompetencja |
Test |
Języki |
Wymagane minimum |
Kompetencje związane z dziedziną konkursu |
Korekta tekstu zredagowanego w języku 1. Pierwsza część testu będzie przeprowadzona z wykorzystaniem porównania z tekstem oryginału w języku 2, zaś druga część będzie przeprowadzona bez takiego porównania.
Korekta będzie obejmować zarówno aspekty językowe (gramatykę, ortografię i interpunkcję), jak i typograficzne. Kandydaci muszą podać powody dokonanych korekt. (2 godz. 30 min)
|
Języki 1 i 2 |
30/50 za każdą część" |