(Dz.U.UE C z dnia 6 lutego 2015 r.)
DOCHODY
| Tytuł Rozdział | Dział | Budżet 2014 | Budżet korygujący nr 2 | Nowa kwota |
| 1 | SUBWENCJA UNII EUROPEJSKIEJ | 14 519 521 | – 60 000 | 14 519 521 |
| 1 0 | SUBWENCJA UNII EUROPEJSKIEJ | 14 519 521 | 14 519 521 | |
| Tytuł 1 – Ogółem | ||||
| 2 | POZOSTAŁE SUBWENCJE | |||
| 2 0 | POZOSTAŁE SUBWENCJE | 160 100 | 100 100 | |
| 2 2 | INNE DOTACJE DLA AKONKRETNYCH PROJEKTÓW | 2 636 405 | 2 636 405 | |
| Tytuł 2 – Ogółem | 2 796 505 | – 60 000 | 2 736 505 | |
| 5 | DOCHODY RÓŻNE | |||
| 5 0 | WPŁYWY ZE SPRZEDAŻY RUCHOMOŚCI I NIERUCHOMOŚCI | p.m. | p.m. | |
| 5 2 | DOCHODY Z INWESTYCJI LUB KREDYTÓW, OPROCENTOWANIA BANKOWEGO LUB INNYCH POZYCJI | p.m. | p.m. | |
| 5 4 | DOCHODY RÓŻNE | p.m. | p.m. | |
| 5 9 | INNE DOCHODY Z DZIAŁALNOŚCI ADMINISTRACYJNEJ | p.m. | p.m. | |
| Tytuł 5 – Ogółem | p.m. | p.m. | ||
| 6 | DOCHODY ZA USŁUGI ŚWIADCZONE ODPŁATNIE | p.m. | p.m. | |
| 6 0 | DOCHODY ZA USŁUGI ŚWIADCZONE ODPŁATNIE | |||
| Tytuł 6 – Ogółem | p.m. | p.m. | ||
| OGÓŁEM | 17 316 026 | – 60 000 | 17 256 026 |
WYDATKI
| Tytuł Rozdział | Dział | Budżet 2014 | Budżet korygujący nr 2 | Nowa kwota |
| 1 | PERSONEL | - 50 100 | ||
| 1 1 | PERSONEL CZYNNIE ZATRUDNIONY | 5 558 200 | 5 508 100 | |
| 1 4 | INFRASTRUKTURA SOCJALNO-MEDYCZNA | 34000 | 34 000 | |
| 1 5 | MOBILNOŚĆ | 14000 | 14 000 | |
| 1 6 | OPIEKA SPOŁECZNA | p.m. | p.m. | |
| 1 8 | UREGULOWANIE SKUMULOWANYCH STRAT | p.m. | p.m. | |
| 1 9 | EMERYTURY I ODPRAWY | p.m. | p.m. | |
| Tytuł 1 – Ogółem | ||||
| 2 | BUDYNKI, WYPOSAŻENIE I RÓŻNE WYDATKI OPERACYJNE | |||
| 2 0 | WYNAJEM BUDYNKÓW I KOSZTY TOWARZYSZĄCE | 669 750 | - 86 000 | 583 750 |
| 2 1 | TECHNOLOGIE INFORMACYJNE | 505 800 | 62 400 | 568 200 |
| 2 2 | RUCHOMOŚCI I KOSZTY TOWARZYSZĄCE | 41 150 | 41 150 | |
| 2 3 | BIEŻĄCE WYDATKI ADMINISTRACYJNE | 31 300 | 26 000 | 57 300 |
| 2 4 | POCZTA I TELEKOMUNIKACJA | 132 475 | - 12 300 | 120 175 |
| Tytuł 2 – Ogółem | 1 380 475 | - 9 900 | 1 370 575 | |
| 3 | WYDATKI OPERACYJNE | |||
| 3 2 | KOMUNIKACJA, KAMPANIE I PROMOCJA | 3 650 560 | 250 000 | 3 900 560 |
| 3 3 | DZIAŁANIA W SIECI I KOORDYNACJA | 1 280 000 | ||
| 3 4 | ŚRODKI ZAPOBIEGAWCZE I BADANIA | 2 762 386 | - 250 000 | 2 512 386 |
| Tytuł 3 – Ogółem | 7 692 946 | 7 692 946 | ||
| 4 | WYDATKI NA WDROŻENIE SPECJALNYCH PROJEKTÓW FINANSOWANYCH Z INNYCH SPECYFICZNYCH DOTACJI | |||
| 4 6 | PROGRAM IPA III NA RZECZ BAŁKANÓW ZACHODNICH I TURCJI | 450 297 | 450 297 | |
| 4 7 | BEZPIECZEŃSTWO I HIGIENA PRACY STARSZYCH PRACOWNIKÓW | 1 997 512 | 1 997 512 | |
| 4 8 | ENPI — EUROPEJSKI INSTRUMENT SĄSIEDZTWA I PARTNERSTWA | 188 596 | 188 596 | |
| Tytuł 4 – Ogółem | 2 636 405 | 2 636 405 | ||
| 5 | REZERWA | p.m. | p.m. | |
| 5 0 | REZERWA | |||
| Tytuł 5 – Ogółem | p.m. | p.m. | ||
| OGÓŁEM | 17 316 026 | - 60 000 | 17 256 026 |
Plan zatrudnienia
| Kategoria i stopień | 2012 | 2013 | 2014 | ||
| 31.12.2012 | Zatwierdzone | 31.12.2013 | Zatwierdzone | Zatwierdzone | |
| AD 16 | - | - | - | - | - |
| AD 15 | - | - | - | - | - |
| AD 14 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
| AD 13 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
| AD 12 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
| AD 11 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
| AD 10 | 2 | 3 | 2 | 3 | 3 |
| AD 9 | 2 | 3 | 2 | 3 | 3 |
| AD 8 | 3 | 3 | 4 | 5 | 6 |
| AD 7 | 6 | 6 | 5 | 5 | 5 |
| AD 6 | 7 | 7 | 7 | 6 | 5 |
| AD 5 | - | - | - | - | - |
| Stopień zaszeregowania AD razem | 24 | 24 | 24 | 24 | 24 |
| AST 11 | - | - | - | - | - |
| AST 10 | - | - | - | - | - |
| AST 9 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
| AST 8 | - | - | - | - | - |
| AST 7 | - | 1 | - | 1 | 1 |
| AST 6 | - | 1 | - | 1 | 1 |
| AST 5 | 2 | 1 | 4 | 1 | 2 |
| AST 4 | 6 | 5 | 7 | 6 | 8 |
| AST 3 | 5 | 7 | 3 | 6 | 3 |
| AST 2 | 2 | 2 | 1 | 3 | 2 |
| AST 1 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 |
| Stopień zaszeregowania AST razem | 18 | 20 | 18 | 20 | 19 |
| AST/SC6 | - | - | - | - | - |
| AST/SC5 | - | - | - | - | - |
| AST/SC4 | - | - | - | - | - |
| AST/SC3 | - | - | - | - | - |
| AST/SC2 | - | - | - | - | - |
| AST/SC1 | - | - | - | - | - |
| Total AST/SC | - | - | - | - | - |
| Razem | 42 | 44 | 42 | 44 | 43 |
Szacowana liczba pracowników kontraktowych (wyrażona jako ekwiwalenty pełnego czasu pracy) i oddelegowanych ekspertów krajowych
| Stanowiska pracowników kontraktowych | 31.12.2012 | 31.12.2013 | 2014 |
| FG IV | 1 | 2 | 1 |
| FG III | 11 | 11 | 13 |
| FG II | 12 | 11 | 10 |
| FG I | - | - | - |
| Ogółem FG | 24 | 24 | 24 |
| Stanowiska oddelegowanych ekspertów krajowych | - | - | - |
| Ogółem | 24 | 24 | 24 |
W piątek, 19 grudnia 2025 roku, Senat przyjął bez poprawek uchwalone na początku grudnia przez Sejm bardzo istotne zmiany w przepisach dla pracodawców obowiązanych do tworzenia Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Odnoszą się one do tych podmiotów, w których nie działają organizacje związkowe. Ustawa trafi teraz na biurko prezydenta.
19.12.2025Nowe okresy wliczane do okresu zatrudnienia mogą wpłynąć na wymiar urlopów wypoczynkowych osób, które jeszcze nie mają prawa do 26 dni urlopu rocznie. Pracownicy nie nabywają jednak prawa do rozliczenia urlopu za okres sprzed dnia objęcia pracodawcy obowiązkiem stosowania art. 302(1) Kodeksu pracy, wprowadzającego zaliczalność m.in. okresów prowadzenia działalności gospodarczej czy wykonywania zleceń do stażu pracy.
19.12.2025Wszyscy pracodawcy, także ci zatrudniający choćby jednego pracownika, będą musieli dokonać wartościowania stanowisk pracy i określić kryteria służące ustaleniu wynagrodzeń pracowników, poziomów wynagrodzeń i wzrostu wynagrodzeń. Jeszcze więcej obowiązków będą mieli średni i duzi pracodawcy, którzy będą musieli raportować lukę płacową. Zdaniem prawników, dla mikro, małych i średnich firm dostosowanie się do wymogów w zakresie wartościowania pracy czy ustalenia kryteriów poziomu i wzrostu wynagrodzeń wymagać będzie zewnętrznego wsparcia.
18.12.2025Minister finansów i gospodarki podpisał cztery rozporządzenia wykonawcze dotyczące funkcjonowania KSeF – potwierdził we wtorek resort finansów. Rozporządzenia określają m.in.: zasady korzystania z KSeF, w tym wzór zawiadomienia ZAW-FA, przypadki, w których nie ma obowiązku wystawiania faktur ustrukturyzowanych, a także zasady wystawiania faktur uproszczonych.
16.12.2025Od 1 stycznia 2026 r. zasadą będzie prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów przy użyciu programu komputerowego. Nie będzie już można dokumentować zakupów, np. środków czystości lub materiałów biurowych, za pomocą paragonów bez NIP nabywcy. Takie zmiany przewiduje nowe rozporządzenie w sprawie PKPiR.
15.12.2025Senat zgłosił w środę poprawki do reformy orzecznictwa lekarskiego w ZUS. Zaproponował, aby w sprawach szczególnie skomplikowanych możliwe było orzekanie w drugiej instancji przez grupę trzech lekarzy orzeczników. W pozostałych sprawach, zgodnie z ustawą, orzekać będzie jeden. Teraz ustawa wróci do Sejmu.
10.12.2025| Identyfikator: | Dz.U.UE.C.2015.43.8 |
| Rodzaj: | Dokument budżetowy |
| Tytuł: | Zestawienie dochodów i wydatków Europejskiej Agencji Bezpieczeństwa i Zdrowia w Pracy za rok budżetowy 2014 - Budżet korygujący nr 2. |
| Data aktu: | 06/02/2015 |
| Data ogłoszenia: | 06/02/2015 |
| Data wejścia w życie: | 01/01/2014 |