* Z dniem 15 lutego 1920 r przedłuża się do końca kwietnia 1920 r. oznaczony w nin. rozporządzeniu ternim ważności postanowienia o ograniczeniu odpowiedzialności kolei, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kolei Żelaznych z dnia 28 stycznia 1920 r. (Dz.U.20.7.52). Z dniem 15 maja 1920 r przedłuża się do końca lipca 1920 r. oznaczony w nin. rozporządzeniu ternim ważności postanowienia o ograniczeniu odpowiedzialności kolei, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kolei Żelaznych z dnia 20 kwietnia 1920 r. (Dz.U.20.36.205).
Z dniem 2 września 1920 r przedłuża się do końca grudnia 1920 r. oznaczony w nin. rozporządzeniu ternim ważności postanowienia o ograniczeniu odpowiedzialności kolei, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kolei Żelaznych z dnia 6 sierpnia 1920 r. (Dz.U.20.78.525).
Z dniem 11 lutego 1921 r przedłuża się do końca marca 1921 r. ograniczenie odpowiedzialności kolei po myśli ustępu II, 10) nin rozporządzenia, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kolei Żelaznych z dnia 20 stycznia 1921 r. (Dz.U.21.10.60).
Z dniem 3 lipca 1921 r przedłuża się do końca czerwca 1921 r. ograniczenie odpowiedzialności kolei po myśli ustępu II, 10) nin rozporządzenia, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kolei Żelaznych z dnia 6 maja 1921 r. (Dz.U.21.50.308).
Z dniem 15 września 1921 r przedłuża się do końca września 1921 r. ograniczenie odpowiedzialności kolei po myśli ustępu II, 10) nin rozporządzenia, z tą zmianą, że przy zgłoszeniu roszczenia w Austrji odszkodowanie nie może przekraczać kwoty 10 koron austrjackich za I kilogram, przy zgłoszeniu zaś roszczenia w Polsce kwoty 20 marek polskich za 1 kilogram. zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kolei Żelaznych z dnia 1 sierpnia 1921 r. (Dz.U.21.71.487).
Z dniem 1 listopada 1921 r przedłuża się do końca października 1921 r. ograniczenie odpowiedzialności kolei w myśl ustępu II, 10) nin rozporządzenia, z tą zmianą, że przy zgłoszeniu roszczenia w Austrji odszkodowanie nie może przekraczać kwoty 50 koron austr., przy zgłoszeniu zaś roszczenia w Polsce kwoty 50 mk. polskich za 1 kilogram, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kolei Żelaznych z dnia 26 listopada 1921 r. (Dz.U.21.95.702).
1 Rozporządzenie:- zmienione przez rozporządzenie z dnia 30 października 1920 r. (Dz.U.20.102.678) zmieniające nin. rozporządzenie z dniem 1 listopada 1920 r.
- zmienione przez rozporządzenie z dnia 31 maja 1922 r. (Dz.U.22.76.686) zmieniające nin. rozporządzenie z dniem 16 września 1922 r.