[Znak towarowy Unii Europejskiej - Postępowanie w sprawie stwierdzenia wygaśnięcia prawa do znaku - Słowny unijny znak towarowy MOOD MEDIA - Rzeczywiste używanie znaku towarowego - Artykuł 51 ust. 1 lit. a) rozporządzenia (WE) nr 207/2009 [obecnie art. 58 ust. 1 lit. a) rozporządzenia (UE) 2017/1001] - Artykuł 15 ust. 1 lit. a) rozporządzenia nr 207/2009 [obecnie art. 18 ust. 1 lit. a) rozporządzenia 2017/2001] - Dowód rzeczywistego używania]Język postępowania: angielski
(2022/C 191/35)
(Dz.U.UE C z dnia 10 maja 2022 r.)
Strony
Strona skarżąca: Mood Media Netherlands BV (Naarden, Niderlandy) (przedstawiciel: adwokat A.-M. Pecoraro)
Strona pozwana: Urząd Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej (przedstawiciel: L. Rampini, pełnomocnik)
Druga strona w postępowaniu przed izbą odwoławczą EUIPO będąca interwenientem przed Sądem: Tailoradio Srl (Mediolan, Włochy) (przedstawiciele: adwokaci M. Franzosi, A. Sobol, F. Santonocito i S. Bernardini)
Przedmiot
Skarga na decyzję Pierwszej Izby Odwoławczej EUIPO z dnia 12 lutego 2016 r. (sprawa R 378/2015-1) dotyczącą postępowania w sprawie stwierdzenia wygaśnięcia prawa do znaku pomiędzy Elho Business & Sport a El Corte Inglés.
Sentencja
1) Stwierdza się nieważność decyzji Pierwszej Izby Odwoławczej Urzędu Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej (EUIPO) z dnia 24 lipca 2020 r. (sprawa R 1767/2019-1).
2) W pozostałym zakresie skarga zostaje oddalona.
3) EUIPO pokrywa własne koszty oraz koszty poniesione przez Mood Media Netherlands BV.
4) Tailoradio Srl pokrywa własne koszty.