(Dz.U.UE C z dnia 15 listopada 2018 r.)
DOCHODY
| Tytuł Rozdział | Dział | Budżet 2018 | Budżet korygujący nr 1 | Nowa kwota |
| 1 | WKŁAD INSTYTUCJI KREDYTOWYCH | 104 136 000 | 104 136 000 | |
| 1 0 | WKŁAD INSTYTUCJI KREDYTOWYCH | |||
| Tytuł 1 - Ogółem | 104 136 000 | 104 136 000 | ||
| 2 | WKŁAD UNII EUROPEJSKIEJ | - | - | |
| 2 0 | WKŁAD UNII EUROPEJSKIEJ | |||
| Tytuł 2 - Ogółem | - | - | ||
| 3 | DOCHODY RÓŻNE | - | - | |
| 3 0 | DOCHODY RÓŻNE | |||
| Tytuł 3 - Ogółem | - | - | ||
| 4 | JEDNOLITY FUNDUSZ RESTRUKTURYZACJI I UPORZĄDKOWANEJ LIKWIDACJI | |||
| 4 0 | JEDNOLITY FUNDUSZ RESTRUKTURYZACJI I UPORZĄDKOWANEJ LIKWIDACJI | 6 805 602 338 | 6 805 602 338 | |
| 4 9 | WYNIK ZA ROK BUDŻETOWY | p.m. | p.m. | |
| Tytuł 4 - Ogółem | 6 805 602 338 | 6 805 602 338 | ||
| 9 | REZERWA | p.m. | 30 371 897,59 | 30 371 897,59 |
| 9 0 | REZERWA | |||
| Tytuł 9 - Ogółem | p.m. | 30 371 897,59 | 30 371 897,59 | |
| OGÓŁEM | 6 909 738 338 | 30 371 897,59 | 6 940 110 235,59 |
WYDATKI
| Tytuł Rozdział | Dział | Środki 2018 | Budżet korygujący nr 1 | Nowa kwota |
| 1 | PERSONEL | |||
| 1 1 | PERSONEL CZYNNIE ZATRUDNIONY | 38 094 150 | 37 289 912 | |
| 1 2 | RÓŻNE WYDATKI ZWIĄZANE Z ZATRUDNIENIEM I PRZENIESIENIEM PERSONELU | 1 804 000 | 1 804 000 | |
| 1 3 | MISJE I PODRÓŻE SŁUŻBOWE | 40 000 | 40 000 | |
| 1 4 | INFRASTRUKTURA SOCJALNO-MEDYCZNA I POMOC SPOŁECZNA | 1 060 000 | 1 060 000 | |
| 1 5 | SZKOLENIA | 557 000 | 632 000 | |
| 1 6 | USŁUGI ZEWNĘTRZNE | 1 405 000 | 1 755 000 | |
| 1 7 | WYDATKI NA PRZYJĘCIA I CELE REPREZENTACYJNE | 15 000 | 15 000 | |
| Tytuł 1 - Ogółem | 42 975 150 | 42 595 912 | ||
| 2 | BUDYNKI, WYPOSAŻENIE I INNE WYDATKI OPERACYJNE | |||
| 2 0 | WYNAJEM BUDYNKÓW I KOSZTY Z NIMI ZWIĄZANE | 5 282 000 | 5 282 000 | |
| 2 1 | TECHNOLOGIE INFORMACYJNE I KOMUNIKACYJNE | 5 446 850 | 5 209 250 | |
| 2 2 | RUCHOMOŚCI I KOSZTY TOWARZYSZĄCE | 868 000 | 868 000 | |
| 2 3 | BIEŻĄCE WYDATKI ADMINISTRACYJNE | 674 000 | 1 484 946 | |
| 2 4 | OPŁATY POCZTOWE I TELEKOMUNIKACJA | 510 000 | 315 892 | |
| Tytuł 2 - Ogółem | 12 780 850 | 13 160 088 | ||
| 3 | WYDATKI OPERACYJNE | |||
| 3 1 | DZIAŁALNOŚĆ OPERACYJNA JEDNOLITEJ RADY DS. RESTRUKTURYZACJI I UPORZĄDKOWANEJ LIKWIDACJI | 21 805 000 | 21 805 000 | |
|
3 2 4 |
NIEPRZEWIDZIANE WYDATKI JEDNOLITEJ RADY DS. RESTRUKTURYZACJI I UPORZĄDKOWANEJ LIKWIDACJI | 26 575 000 | 26 575 000 | |
| Tytuł 3 - Ogółem | 48 380 000 | 48 380 000 | ||
| JEDNOLITY FUNDUSZ RESTRUKTURYZACJI I UPORZĄDKOWANEJ LIKWIDACJI | ||||
| 4 0 | WYKORZYSTANIE FUNDUSZU W RAMACH RESTRUKTURYZACJI I UPORZĄDKOWANEJ LIKWIDACJI | 6 805 602 388 | 6 805 602 388 | |
| 4 9 | INNE WYDATKI OPERACYJNE | - | - | |
| Tytuł 4 - Ogółem | 6 805 602 388 | 6 805 602 388 | ||
| 9 | BILANSOWANIE Z REZERWY | p.m. | 30 371 897,59 | 30 371 897,59 |
| 9 0 | BILANSOWANIE Z REZERWY | |||
| Tytuł 9 - Ogółem | p.m. | 30 371 897,59 | 30 371 897,59 | |
| Ogółem | 6 909 738 388 | 30 371 897,59 | 6 940 110 285,59 |
Plan zatrudnienia
| Grupa funkcyjna i grupa zaszeregowania | 2018 | 2017 | 2016 | ||||
| Stanowiska stałe | Stanowiska czasowe | Stanowiska stałe | Stanowiska czasowe | Stanowiska stałe | Stanowiska czasowe | ||
| AD 16 | - | - | - | - | - | - | |
| AD 15 | - | - | - | - | - | - | |
| AD 14 | - | - | - | - | - | - | |
| AD 13 | - | 3 | - | - | - | - | |
| AD 12 | - | 9 | - | 8 | - | 7 | |
| AD 11 | - | 8 | - | 6 | - | 3 | |
| AD 10 | - | 16 | - | 12 | - | 9 | |
| AD 9 | - | 35 | - | 20 | - | 15 | |
| AD 8 | - | 67 | - | 70 | - | 62 | |
| AD 7 | - | 50 | - | 32 | - | 14 | |
| AD 6 | - | 60 | - | 90 | - | 80 | |
| AD 5 | - | 30 | - | 40 | - | 10 | |
| Razem AD | - | 278 | - | 278 | - | 200 | |
| AST 11 | - | - | - | - | - | - | |
| AST 10 | - | - | - | - | - | - | |
| AST 9 | - | - | - | - | - | - | |
| AST 8 | - | - | - | - | - | - | |
| AST 7 | - | 3 | - | 2 | - | - | |
| AST 6 | - | 3 | - | 2 | - | 1 | |
| AST 5 | - | 8 | - | 4 | - | 2 | |
| AST 4 | - | 13 | - | 6 | - | 4 | |
| AST 3 | - | 17 | - | 32 | - | 28 | |
| AST 2 | - | 2 | - | 2 | - | 5 | |
| AST 1 | - | 2 | - | 4 | - | - | |
| Razem AST | - | 48 | - | 52 | - | 40 | |
| AST/SC6 | - | - | - | - | - | - | |
| AST/SC5 | - | - | - | - | - | - | |
| AST/SC4 | - | 2 | - | - | - | - | |
| AST/SC3 | - | 12 | - | 10 | - | 6 | |
| AST/SC2 | - | 3 | - | 5 | - | - | |
| AST/ASC1 | - | 7 | - | 5 | - | 9 | |
| Razem AST/SC | - | 24 | - | 20 | - | 15 | |
| Razem | - | 350 | - | 350 | - | 255 | |
| Razem | - | 350 | - | 350 | - | 255 | |
Szacowana liczba pracowników kontraktowych (wyrażona jako ekwiwalenty pełnego czasu pracy) i oddelegowanych ekspertów krajowych
| Stanowiska pracowników kontraktowych | 2016 | 2017 | 2018 |
| FG IV | - | - | - |
| FG III | - | - | - |
| FG II | - | - | - |
| FG I | - | - | - |
| Ogółem FG | - | - | - |
| Stanowiska oddelegowanych ekspertów krajowych | 25 | 25 | 35 |
| Ogółem | 25 | 25 | 35 |
Komitet Stały Rady Ministrów wprowadził bardzo istotne zmiany do projektu ustawy przygotowanego przez Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej – poinformował minister Maciej Berek w czwartek wieczorem, w programie „Pytanie dnia” na antenie TVP Info. Jak poinformował, projekt nowelizacji ustawy o PIP powinien trafić do Sejmu w grudniu 2025 roku, aby prace nad nim w Parlamencie trwały w I kwartale 2026 r.
05.12.20254 grudnia Komitet Stały Rady Ministrów przyjął projekt zmian w ustawie o PIP - przekazało w czwartek MRPiPS. Nie wiadomo jednak, jaki jest jego ostateczny kształt. Jeszcze w środę Ministerstwo Zdrowia informowało Komitet, że zgadza się na propozycję, by skutki rozstrzygnięć PIP i ich zakres działał na przyszłość, a skutkiem polecenia inspektora pracy nie było ustalenie istnienia stosunku pracy między stronami umowy B2B, ale ustalenie zgodności jej z prawem. Zdaniem prawników, to byłaby kontrrewolucja w stosunku do projektu resortu pracy.
05.12.2025Przygotowany przez ministerstwo pracy projekt zmian w ustawie o PIP, przyznający inspektorom pracy uprawnienie do przekształcania umów cywilnoprawnych i B2B w umowy o pracę, łamie konstytucję i szkodzi polskiej gospodarce – ogłosili posłowie PSL na zorganizowanej w czwartek w Sejmie konferencji prasowej. I zażądali zdjęcia tego projektu z dzisiejszego porządku posiedzenia Komitetu Stałego Rady Ministrów.
04.12.2025Prezydent Karol Nawrocki podpisał we wtorek ustawę z 7 listopada 2025 r. o zmianie ustawy o ochronie zwierząt. Jej celem jest wprowadzenie zakazu chowu i hodowli zwierząt futerkowych w celach komercyjnych, z wyjątkiem królika, w szczególności w celu pozyskania z nich futer lub innych części zwierząt. Zawetowana została jednak ustawa zakazująca trzymania psów na łańcuchach. Prezydent ma w tym zakresie złożyć własny projekt.
02.12.2025Resort pracy nie podjął nawet próby oszacowania, jak reklasyfikacja umów cywilnoprawnych i B2B na umowy o pracę wpłynie na obciążenie sądów pracy i długość postępowań sądowych. Tymczasem eksperci wyliczyli, że w wariancie skrajnym, zakładającym 150 tys. nowych spraw rocznie, skala powstałych zaległości rośnie do ponad 31 miesięcy dodatkowej pracy lub koniecznego zwiększenia zasobów sądów o 259 proc. Sprawa jest o tyle ważna, że na podobnym etapie prac są dwa projekty ustaw, które – jak twierdzą prawnicy – mogą zwiększyć obciążenie sądów.
25.11.2025Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o Funduszu Medycznym - poinformował w środę rzecznik rządu Adam Szłapka. Przygotowana przez resort zdrowia propozycja zakłada, że Narodowy Fundusz Zdrowia będzie mógł w 2025 r. otrzymać dodatkowo około 3,6 mld zł z Funduszu Medycznego. MZ chce również, by programy inwestycyjne dla projektów strategicznych były zatwierdzane przez ministra zdrowia, a nie jak dotychczas, ustanawiane przez Radę Ministrów. Zamierza też umożliwić dofinansowanie programów polityki zdrowotnej realizowanych przez gminy w całości ze środków Funduszu Medycznego.
19.11.2025| Identyfikator: | Dz.U.UE.C.2018.416.53 |
| Rodzaj: | Dokument budżetowy |
| Tytuł: | Deklaracja dochodów i wydatków Jednolitej Rady ds. Restrukturyzacji i Uporządkowanej Likwidacji za rok budżetowy 2018 - Budżet korygujący nr 1. |
| Data aktu: | 15/11/2018 |
| Data ogłoszenia: | 15/11/2018 |
| Data wejścia w życie: | 01/01/2018 |