Deklaracja dochodów i wydatków Jednolitej Rady ds. Restrukturyzacji i Uporządkowanej Likwidacji za rok budżetowy 2018 - Budżet korygujący nr 1.

Deklaracja dochodów i wydatków Jednolitej Rady ds. Restrukturyzacji i Uporządkowanej Likwidacji za rok budżetowy 2018 - Budżet korygujący nr 1

(2018/C 416/13)

(Dz.U.UE C z dnia 15 listopada 2018 r.)

DOCHODY

Tytuł Rozdział Dział Budżet 2018 Budżet korygujący nr 1 Nowa kwota
1 WKŁAD INSTYTUCJI KREDYTOWYCH 104 136 000 104 136 000
1 0 WKŁAD INSTYTUCJI KREDYTOWYCH
Tytuł 1 - Ogółem 104 136 000 104 136 000
2 WKŁAD UNII EUROPEJSKIEJ - -
2 0 WKŁAD UNII EUROPEJSKIEJ
Tytuł 2 - Ogółem - -
3 DOCHODY RÓŻNE - -
3 0 DOCHODY RÓŻNE
Tytuł 3 - Ogółem - -
4 JEDNOLITY FUNDUSZ RESTRUKTURYZACJI I UPORZĄDKOWANEJ LIKWIDACJI
4 0 JEDNOLITY FUNDUSZ RESTRUKTURYZACJI I UPORZĄDKOWANEJ LIKWIDACJI 6 805 602 338 6 805 602 338
4 9 WYNIK ZA ROK BUDŻETOWY p.m. p.m.
Tytuł 4 - Ogółem 6 805 602 338 6 805 602 338
9 REZERWA p.m. 30 371 897,59 30 371 897,59
9 0 REZERWA
Tytuł 9 - Ogółem p.m. 30 371 897,59 30 371 897,59
OGÓŁEM 6 909 738 338 30 371 897,59 6 940 110 235,59

WYDATKI

Tytuł Rozdział Dział Środki 2018 Budżet korygujący nr 1 Nowa kwota
1 PERSONEL
1 1 PERSONEL CZYNNIE ZATRUDNIONY 38 094 150 37 289 912
1 2 RÓŻNE WYDATKI ZWIĄZANE Z ZATRUDNIENIEM I PRZENIESIENIEM PERSONELU 1 804 000 1 804 000
1 3 MISJE I PODRÓŻE SŁUŻBOWE 40 000 40 000
1 4 INFRASTRUKTURA SOCJALNO-MEDYCZNA I POMOC SPOŁECZNA 1 060 000 1 060 000
1 5 SZKOLENIA 557 000 632 000
1 6 USŁUGI ZEWNĘTRZNE 1 405 000 1 755 000
1 7 WYDATKI NA PRZYJĘCIA I CELE REPREZENTACYJNE 15 000 15 000
Tytuł 1 - Ogółem 42 975 150 42 595 912
2 BUDYNKI, WYPOSAŻENIE I INNE WYDATKI OPERACYJNE
2 0 WYNAJEM BUDYNKÓW I KOSZTY Z NIMI ZWIĄZANE 5 282 000 5 282 000
2 1 TECHNOLOGIE INFORMACYJNE I KOMUNIKACYJNE 5 446 850 5 209 250
2 2 RUCHOMOŚCI I KOSZTY TOWARZYSZĄCE 868 000 868 000
2 3 BIEŻĄCE WYDATKI ADMINISTRACYJNE 674 000 1 484 946
2 4 OPŁATY POCZTOWE I TELEKOMUNIKACJA 510 000 315 892
Tytuł 2 - Ogółem 12 780 850 13 160 088
3 WYDATKI OPERACYJNE
3 1 DZIAŁALNOŚĆ OPERACYJNA JEDNOLITEJ RADY DS. RESTRUKTURYZACJI I UPORZĄDKOWANEJ LIKWIDACJI 21 805 000 21 805 000
3 2

4

NIEPRZEWIDZIANE WYDATKI JEDNOLITEJ RADY DS. RESTRUKTURYZACJI I UPORZĄDKOWANEJ LIKWIDACJI 26 575 000 26 575 000
Tytuł 3 - Ogółem 48 380 000 48 380 000
JEDNOLITY FUNDUSZ RESTRUKTURYZACJI I UPORZĄDKOWANEJ LIKWIDACJI
4 0 WYKORZYSTANIE FUNDUSZU W RAMACH RESTRUKTURYZACJI I UPORZĄDKOWANEJ LIKWIDACJI 6 805 602 388 6 805 602 388
4 9 INNE WYDATKI OPERACYJNE - -
Tytuł 4 - Ogółem 6 805 602 388 6 805 602 388
9 BILANSOWANIE Z REZERWY p.m. 30 371 897,59 30 371 897,59
9 0 BILANSOWANIE Z REZERWY
Tytuł 9 - Ogółem p.m. 30 371 897,59 30 371 897,59
Ogółem 6 909 738 388 30 371 897,59 6 940 110 285,59

Plan zatrudnienia

Grupa funkcyjna i grupa zaszeregowania 2018 2017 2016
Stanowiska stałe Stanowiska czasowe Stanowiska stałe Stanowiska czasowe Stanowiska stałe Stanowiska czasowe
AD 16 - - - - - -
AD 15 - - - - - -
AD 14 - - - - - -
AD 13 - 3 - - - -
AD 12 - 9 - 8 - 7
AD 11 - 8 - 6 - 3
AD 10 - 16 - 12 - 9
AD 9 - 35 - 20 - 15
AD 8 - 67 - 70 - 62
AD 7 - 50 - 32 - 14
AD 6 - 60 - 90 - 80
AD 5 - 30 - 40 - 10
Razem AD - 278 - 278 - 200
AST 11 - - - - - -
AST 10 - - - - - -
AST 9 - - - - - -
AST 8 - - - - - -
AST 7 - 3 - 2 - -
AST 6 - 3 - 2 - 1
AST 5 - 8 - 4 - 2
AST 4 - 13 - 6 - 4
AST 3 - 17 - 32 - 28
AST 2 - 2 - 2 - 5
AST 1 - 2 - 4 - -
Razem AST - 48 - 52 - 40
AST/SC6 - - - - - -
AST/SC5 - - - - - -
AST/SC4 - 2 - - - -
AST/SC3 - 12 - 10 - 6
AST/SC2 - 3 - 5 - -
AST/ASC1 - 7 - 5 - 9
Razem AST/SC - 24 - 20 - 15
Razem - 350 - 350 - 255
Razem - 350 - 350 - 255

Szacowana liczba pracowników kontraktowych (wyrażona jako ekwiwalenty pełnego czasu pracy) i oddelegowanych ekspertów krajowych

Stanowiska pracowników kontraktowych 2016 2017 2018
FG IV - - -
FG III - - -
FG II - - -
FG I - - -
Ogółem FG - - -
Stanowiska oddelegowanych ekspertów krajowych 25 25 35
Ogółem 25 25 35

Zmiany w prawie

Maciej Berek: Do projektu MRPiPS o PIP wprowadziliśmy bardzo istotne zmiany

Komitet Stały Rady Ministrów wprowadził bardzo istotne zmiany do projektu ustawy przygotowanego przez Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej – poinformował minister Maciej Berek w czwartek wieczorem, w programie „Pytanie dnia” na antenie TVP Info. Jak poinformował, projekt nowelizacji ustawy o PIP powinien trafić do Sejmu w grudniu 2025 roku, aby prace nad nim w Parlamencie trwały w I kwartale 2026 r.

Grażyna J. Leśniak 05.12.2025
Lekarze i pielęgniarki na kontraktach „uratują” firmy przed przekształcaniem umów?

4 grudnia Komitet Stały Rady Ministrów przyjął projekt zmian w ustawie o PIP - przekazało w czwartek MRPiPS. Nie wiadomo jednak, jaki jest jego ostateczny kształt. Jeszcze w środę Ministerstwo Zdrowia informowało Komitet, że zgadza się na propozycję, by skutki rozstrzygnięć PIP i ich zakres działał na przyszłość, a skutkiem polecenia inspektora pracy nie było ustalenie istnienia stosunku pracy między stronami umowy B2B, ale ustalenie zgodności jej z prawem. Zdaniem prawników, to byłaby kontrrewolucja w stosunku do projektu resortu pracy.

Grażyna J. Leśniak 05.12.2025
Klub parlamentarny PSL-TD przeciwko projektowi ustawy o PIP

Przygotowany przez ministerstwo pracy projekt zmian w ustawie o PIP, przyznający inspektorom pracy uprawnienie do przekształcania umów cywilnoprawnych i B2B w umowy o pracę, łamie konstytucję i szkodzi polskiej gospodarce – ogłosili posłowie PSL na zorganizowanej w czwartek w Sejmie konferencji prasowej. I zażądali zdjęcia tego projektu z dzisiejszego porządku posiedzenia Komitetu Stałego Rady Ministrów.

Grażyna J. Leśniak 04.12.2025
Prezydent podpisał zakaz hodowli zwierząt na futra, ale tzw. ustawę łańcuchową zawetował

Prezydent Karol Nawrocki podpisał we wtorek ustawę z 7 listopada 2025 r. o zmianie ustawy o ochronie zwierząt. Jej celem jest wprowadzenie zakazu chowu i hodowli zwierząt futerkowych w celach komercyjnych, z wyjątkiem królika, w szczególności w celu pozyskania z nich futer lub innych części zwierząt. Zawetowana została jednak ustawa zakazująca trzymania psów na łańcuchach. Prezydent ma w tym zakresie złożyć własny projekt.

Krzysztof Koślicki 02.12.2025
Przekształcanie umów B2B dołoży pracy sądom

Resort pracy nie podjął nawet próby oszacowania, jak reklasyfikacja umów cywilnoprawnych i B2B na umowy o pracę wpłynie na obciążenie sądów pracy i długość postępowań sądowych. Tymczasem eksperci wyliczyli, że w wariancie skrajnym, zakładającym 150 tys. nowych spraw rocznie, skala powstałych zaległości rośnie do ponad 31 miesięcy dodatkowej pracy lub koniecznego zwiększenia zasobów sądów o 259 proc. Sprawa jest o tyle ważna, że na podobnym etapie prac są dwa projekty ustaw, które – jak twierdzą prawnicy – mogą zwiększyć obciążenie sądów.

Grażyna J. Leśniak 25.11.2025
MZ znosi limit tzw. nadwykonań świadczeń udzielanych osobom do 18. roku życia - projekt przyjęty przez rząd

Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o Funduszu Medycznym - poinformował w środę rzecznik rządu Adam Szłapka. Przygotowana przez resort zdrowia propozycja zakłada, że Narodowy Fundusz Zdrowia będzie mógł w 2025 r. otrzymać dodatkowo około 3,6 mld zł z Funduszu Medycznego. MZ chce również, by programy inwestycyjne dla projektów strategicznych były zatwierdzane przez ministra zdrowia, a nie jak dotychczas, ustanawiane przez Radę Ministrów. Zamierza też umożliwić dofinansowanie programów polityki zdrowotnej realizowanych przez gminy w całości ze środków Funduszu Medycznego.

Grażyna J. Leśniak 19.11.2025
Metryka aktu
Identyfikator:

Dz.U.UE.C.2018.416.53

Rodzaj: Dokument budżetowy
Tytuł: Deklaracja dochodów i wydatków Jednolitej Rady ds. Restrukturyzacji i Uporządkowanej Likwidacji za rok budżetowy 2018 - Budżet korygujący nr 1.
Data aktu: 15/11/2018
Data ogłoszenia: 15/11/2018
Data wejścia w życie: 01/01/2018