Drogi krajowe lub ich odcinki, na których pobiera się opłatę elektroniczną, oraz wysokość stawek opłaty elektronicznej.

ROZPORZĄDZENIE
RADY MINISTRÓW
z dnia 22 marca 2011 r.
w sprawie dróg krajowych lub ich odcinków, na których pobiera się opłatę elektroniczną, oraz wysokości stawek opłaty elektronicznej

Na podstawie art. 13ha ust. 6 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1693, 1768, 1783 i 2185) zarządza się, co następuje:
§  1. 
Ilekroć w rozporządzeniu jest mowa o:
1)
opłacie elektronicznej - należy przez to rozumieć opłatę, o której mowa w art. 13 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych;
2) 1
 (uchylony).
§  2. 
Opłatę elektroniczną pobiera się na drogach krajowych lub ich odcinkach klasy:
1)
A i S określonych w załączniku nr 1 do rozporządzenia;
2)
GP i G określonych w załączniku nr 2 do rozporządzenia.
§  3. 
Wysokość stawek opłaty elektronicznej za przejazd kilometra drogi krajowej lub jej odcinka klasy:
1)
A i S ustala się w wysokości określonej w załączniku nr 3 do rozporządzenia;
2)
GP i G ustala się w wysokości określonej w załączniku nr 4 do rozporządzenia.
§  4. 
Początkiem albo końcem drogi krajowej lub jej odcinka, na którym pobiera się opłatę elektroniczną, jest:
1)
punkt przecięcia osi dróg w węźle lub skrzyżowaniu albo
2)
punkt przecięcia osi drogi z granicą miasta na prawach powiatu lub granicą państwową, albo
3)
miejsce połączenia dróg o różnych numerach lub różnych klas.
§  4a. 
Od dnia 1 października 2021 r. do dnia 31 grudnia 2021 r. wysokość stawek opłaty elektronicznej za przejazd kilometra drogi krajowej lub jej odcinka klasy, o której mowa w§ 3 pkt 1 i 2, wynosi 70% wysokości stawek określonych w załącznikach nr 3 i 4 do rozporządzenia.
§  5. 
Rozporządzenie wchodzi w życie z dniem 1 lipca 2011 r.

ZAŁĄCZNIKI

ZAŁĄCZNIK Nr  1  2

DROGI KRAJOWE LUB ICH ODCINKI KLASY A I S*), NA KTÓRYCH POBIERA SIĘ OPŁATĘ ELEKTRONICZNĄ

1) autostrada A1 na odcinku węzeł Toruń Południe - Gorzyczki (granica państwowa);

2) autostrada A2 na odcinkach:

a) Modła Królewska (skrzyżowanie z drogą gminną ul. Bursztynowa) - węzeł Konotopa,

b) węzeł Lubelska - węzeł Kałuszyn;

3) autostrada A4 na odcinkach:

a) Zgorzelec (granica państwowa) - węzeł Murckowska,

b) węzeł Balice I - węzeł Korczowa;

4) autostrada A6 na odcinku Kołbaskowo (granica państwowa) - węzeł Szczecin Dąbie;

5) autostrada A8 na odcinku węzeł Wrocław Południe - węzeł Wrocław Psie Pole;

6) autostrada A18 na odcinku Olszyna (granica państwowa) - węzeł Krzyżowa;

7) droga ekspresowa S1 na odcinkach:

a) węzeł Pyrzowice - węzeł Podwarpie,

b) węzeł Dąbrowa Górnicza Pogoria - Tychy (skrzyżowanie z drogą krajową nr 86),

c) węzeł Bielsko-Biała Komorowice - węzeł Żywiec Browar,

d) Milówka (połączenie z drogą krajową nr 1) - Zwardoń (połączenie z drogą powiatową nr 1446S);

8) droga ekspresowa S2 na odcinku węzeł Konotopa - węzeł Lubelska;

9) droga ekspresowa S3 na odcinkach:

a) węzeł Parłówko - węzeł Szczecin Dąbie,

b) węzeł Klucz - węzeł Bolków;

10) droga ekspresowa S5 na odcinkach:

a) węzeł Bydgoszcz Północ - Nagradowice (skrzyżowanie z drogą powiatową nr 2440P),

b) węzeł Poznań Zachód - węzeł Wrocław Północ;

11) droga ekspresowa S6 na odcinkach:

a) węzeł Goleniów Północ - węzeł Koszalin Wschód,

b) węzeł Bożepole Wielkie - Rusocin (połączenie z autostradą A1);

12) droga ekspresowa S7 na odcinkach:

a) Gdynia (skrzyżowanie z drogą wojewódzką nr 468) - węzeł Gdynia Wielki Kack,

b) węzeł Gdańsk Południe - węzeł Płońsk Południe,

c) Zakroczym (połączenie z drogą krajową nr 7) - Czosnów (skrzyżowanie z drogą powiatową nr 2405W),

d) węzeł Tarczyn Południe - węzeł Wodzisław,

e) węzeł Kraków Nowa Huta - węzeł Kraków Bieżanów,

f) Myślenice (połączenie z drogą krajową nr 7) - węzeł Zabornia;

13) droga ekspresowa S8 na odcinkach:

a) Domasław (skrzyżowanie z drogą powiatową nr 1971D) - węzeł Wrocław Południe,

b) węzeł Wrocław Psie Pole - węzeł Łódź Południe,

c) węzeł Piotrków Trybunalski Zachód - węzeł Opacz,

d) węzeł Konotopa - Choroszcz (skrzyżowanie z drogą powiatową nr 2287B);

14) droga ekspresowa S10 na odcinkach:

a) granica m. Szczecin - węzeł Stargard Wschód,

b) węzeł Wałcz Zachód - węzeł Witankowo,

c) węzeł Bydgoszcz Błonie - węzeł Bydgoszcz Południe,

d) węzeł Toruń Zachód - węzeł Toruń Południe;

15) droga ekspresowa S11 na odcinkach:

a) Szczecinek (połączenie z drogą krajową nr 11) - Omulna (połączenie z drogą krajową nr 11),

b) węzeł Poznań Północ - węzeł Poznań Zachód,

c) węzeł Poznań Krzesiny - węzeł Kórnik Południe,

d) węzeł Mieszków - węzeł Jarocin,

e) węzeł Ostrów Wielkopolski Północ - Strugi (połączenie z drogą krajową nr 11),

f) Krążkowy (połączenie z drogą krajową nr 11) - węzeł Baranów;

16) droga ekspresowa S12 na odcinku węzeł Puławy Zachód - węzeł Piaski Wschód;

17) droga ekspresowa S14 na odcinku węzeł Pabianice Północ - węzeł Róża;

18) droga ekspresowa S16 na odcinku węzeł Olsztyn Południe - węzeł Olsztyn Wschód;

19) droga ekspresowa S17 na odcinku węzeł Lubelska - węzeł Kurów Zachód;

20) droga ekspresowa S19 na odcinkach:

a) węzeł Lublin Sławinek - węzeł Rzeszów Wschód,

b) węzeł Rzeszów Zachód - węzeł Rzeszów Południe;

21) droga ekspresowa S22 na odcinku węzeł Elbląg Wschód - Grzechotki (połączenie z drogą krajową nr 22);

22) droga ekspresowa S51 na odcinku węzeł Olsztynek Zachód - węzeł Olsztyn Południe;

23) droga ekspresowa S52 na odcinkach:

a) Cieszyn-Boguszowice (połączenie z drogą krajową nr 52) - węzeł Bielsko-Biała Komorowice,

b) węzeł Balice I - węzeł Modlniczka;

24) droga ekspresowa S61 na odcinkach:

a) węzeł Śniadowo - węzeł Łomża Południe,

b) węzeł Kolno - węzeł Ełk Południe,

c) węzeł Kalinowo - węzeł Suwałki Północ;

25) droga ekspresowa S74 na odcinku węzeł Kielce Bocianek - Cedzyna (połączenie z drogą krajową nr 74);

26) droga ekspresowa S79 na odcinku węzeł Warszawa Lotnisko - węzeł Marynarska.

*) Zgodnie z § 11 pkt 1 i 2 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz. U. poz. 1518) przez klasę A rozumie się autostradę, a przez klasę S - drogę ekspresową.

ZAŁĄCZNIK Nr  2  3

DROGI KRAJOWE LUB ICH ODCINKI KLASY GP I G*), NA KTÓRYCH POBIERA SIĘ OPŁATĘ ELEKTRONICZNĄ

1) droga krajowa nr 7 na odcinkach:

a) węzeł Płońsk Południe - Zakroczym (połączenie z drogą ekspresową S7),

b) Czosnów (skrzyżowanie z drogą powiatową nr 2405W) - granica m. Warszawa,

c) granica m. Kraków - Myślenice (połączenie z drogą ekspresową S7);

2) droga krajowa nr 24 na odcinku węzeł Skwierzyna Południe - Pniewy (skrzyżowanie z drogą krajową nr 92);

3) droga krajowa nr 44 na odcinku Mikołów, ul. Gliwicka (skrzyżowanie z drogą krajową nr 81) - Mikołów, ul. Beskidzka (skrzyżowanie z drogą krajową nr 81);

4) droga krajowa nr 50 na odcinkach:

a) Kuznocin (skrzyżowanie z drogą krajową nr 92) - Guzów (skrzyżowanie z drogą powiatową nr 3835W),

b) Chudolipie (skrzyżowanie z drogą wojewódzką nr 876) - Dębówka (skrzyżowanie z drogą wojewódzką nr 683),

c) skrzyżowanie z drogą powiatową nr 2709W - skrzyżowanie z drogą powiatową nr 4201W,

d) skrzyżowanie z drogą powiatową nr 4202W - węzeł Brok;

5) droga krajowa nr 60 na odcinku Dudki (skrzyżowanie z drogą krajową nr 92) - Kutno (skrzyżowanie z drogą krajową nr 92 i drogą wojewódzką nr 702);

6) droga krajowa nr 77 na odcinkach:

a) Jarosław, ul. Kruhel Pełkiński (skrzyżowanie z drogą krajową nr 94) - Tuczempy (skrzyżowanie z drogą gminną nr 011525R),

b) Radymno Skołoszów (skrzyżowanie z drogą krajową nr 94) - granica m. Przemyśl;

7) droga krajowa nr 79 na odcinku granica m. Jaworzno - węzeł Modlniczka;

8) droga krajowa nr 81 na odcinkach:

a) granica m. Katowice - Mikołów, ul. Beskidzka (skrzyżowanie z drogą krajową nr 44),

b) Mikołów, ul. Gliwicka (skrzyżowanie z drogą krajową nr 44) - granica m. Żory,

c) granica m. Żory - węzeł Skoczów;

9) droga krajowa nr 90 na odcinku Jeleń (skrzyżowanie z drogą krajową nr 91) - Baldram (skrzyżowanie z drogą krajową nr 55);

10) droga krajowa nr 91 na odcinkach:

a) Rusocin (skrzyżowanie z drogą krajową nr 6) - węzeł Nowe Marzy,

b) węzeł Świecie Zachód - Łysomice (skrzyżowanie z drogą wojewódzką nr 552),

c) Bardzinek (skrzyżowanie z drogą krajową nr 92) - Kajew (skrzyżowanie z drogą krajową nr 92);

11) droga krajowa nr 92 na odcinkach:

a) Boczów (skrzyżowanie z drogą powiatową nr 1258F) - Poźrzadło (skrzyżowanie z drogą powiatową nr 1225F),

b) skrzyżowanie z drogą powiatową nr 1238F - Myszęcin (skrzyżowanie z drogą powiatową nr 1211F),

c) skrzyżowanie z drogą powiatową nr 1217F - granica m. Poznań,

d) granica m. Poznań - Września (skrzyżowanie z drogą gminną nr 411551P),

e) Września (skrzyżowanie z drogą krajową nr 15) - granica m. Konin,

f) granica m. Konin - Bardzinek (skrzyżowanie z drogą krajową nr 91),

g) Kajew (skrzyżowanie z drogą krajową nr 91) - Dudki (skrzyżowanie z drogą krajową nr 60),

h) Kutno (skrzyżowanie z drogą krajową nr 60 i drogą wojewódzką nr 702) - Kuznocin (skrzyżowanie z drogą krajową nr 50),

i) Sochaczew, ul. Żyrardowska (skrzyżowanie z drogą krajową nr 50) - granica m. Warszawa;

12) droga krajowa nr 94 na odcinkach:

a) granica m. Dąbrowa Górnicza - węzeł Modlniczka,

b) granica m. Rzeszów - Jarosław, ul. Kruhel Pełkiński (skrzyżowanie z drogą krajową nr 77).

*) Zgodnie z § 11 pkt 3 i 4 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz. U. poz. 1518) przez klasę GP rozumie się drogę główną ruchu przyspieszonego, a przez klasę G - drogę główną.

ZAŁĄCZNIK Nr  3  4

WYSOKOŚĆ STAWEK OPŁATY ELEKTRONICZNEJ DLA DRÓG KRAJOWYCH KLASY A I S*) LUB ICH ODCINKÓW, NA KTÓRYCH POBIERA SIĘ OPŁATĘ ELEKTRONICZNĄ

Stawka opłaty elektronicznej za przejazd 1 km drogi krajowej (w zł)
Kategoria pojazdu Klasy pojazdów w EURO w zależności od limitów emisji spalin1)
max EURO 2 EURO 3 EURO 4 min. EURO 5
1 2 3 4 5
Pojazdy samochodowe o dopuszczalnej masie całkowitej2) powyżej 3,5 t i poniżej 12 t 0,40 0,35 0,28 0,20
Pojazdy samochodowe o dopuszczalnej masie całkowitej2) co najmniej 12 t 0,53 0,46 0,37 0,27
Autobusy niezależnie od dopuszczalnej masy całkowitej 0,40 0,35 0,28 0,20
1) Zgodnie z przepisami dyrektywy Rady 70/220/EWG z dnia 20 marca 1970 r. w sprawie zbliżenia ustawodawstw Państw Członkowskich odnoszących się do działań, jakie mają być podjęte w celu ograniczenia zanieczyszczania powietrza przez emisje z pojazdów silnikowych (Dz. Urz. UE L 76 z 06.04.1970, str. 1, z późn. zm. - Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 13, t. 1, str. 64, z późn. zm.), dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 1999/62/WE z dnia 17 czerwca 1999 r. w sprawie pobierania opłat za użytkowanie niektórych typów infrastruktury przez pojazdy ciężarowe (Dz. Urz. UE L 187 z 20.07.1999, str. 42, z późn. zm. - Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 7, t. 4, str. 372, z późn. zm.), dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2005/55/WE z dnia 28 września 2005 r. w sprawie homologacji typu pojazdów ciężkich i silników do nich w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń (Euro IV i V) (Dz. Urz. UE L 275 z 20.10.2005, str. 1, z późn. zm.) oraz rozporządzenia (WE) Parlamentu Europejskiego i Rady nr 715/2007 z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych (Euro 5 i Euro 6) oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów (Dz. Urz. UE L 171 z 29.06.2007, str. 1, z późn. zm.).

2) Dopuszczalna masa całkowita łącznie z dopuszczalną masą całkowitą przyczepy (naczepy).

*) Zgodnie z § 11 pkt 1 i 2 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz. U. poz. 1518) przez klasę A rozumie się autostradę, a przez klasę S - drogę ekspresową.

ZAŁĄCZNIK Nr  4  5

WYSOKOŚĆ STAWEK OPŁATY ELEKTRONICZNEJ DLA DRÓG KRAJOWYCH KLASY GP I G*) LUB ICH ODCINKÓW, NA KTÓRYCH POBIERA SIĘ OPŁATĘ ELEKTRONICZNĄ

Stawka opłaty elektronicznej za przejazd 1 km drogi krajowej (w zł)
Kategoria pojazdu Klasy pojazdów w EURO w zależności od limitów emisji spalin1)
max EURO 2 EURO 3 EURO 4 min. EURO 5
1 2 3 4 5
Pojazdy samochodowe o dopuszczalnej masie całkowitej2) powyżej 3,5 t i poniżej 12 t 0,32 0,28 0,22 0,16
Pojazdy samochodowe o dopuszczalnej masie całkowitej2) co najmniej 12 t 0,42 0,37 0,29 0,21
Autobusy niezależnie od dopuszczalnej masy całkowitej 0,32 0,28 0,22 0,16
1) Zgodnie z przepisami dyrektywy Rady 70/220/EWG z dnia 20 marca 1970 r. w sprawie zbliżenia ustawodawstw Państw Członkowskich odnoszących się do działań, jakie mają być podjęte w celu ograniczenia zanieczyszczenia powietrza przez emisje z pojazdów silnikowych (Dz. Urz. UE L 76 z 06.04.1970, str. 1, z późn. zm. - Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 13, t. 1, str. 64, z późn. zm.), dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 1999/62/WE z dnia 17 czerwca 1999 r. w sprawie pobierania opłat za użytkowanie niektórych typów infrastruktury przez pojazdy ciężarowe (Dz. Urz. UE L 187 z 20.07.1999, str. 42, z późn. zm. - Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 7, t. 4, str. 372, z późn. zm.), dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2005/55/WE z dnia 28 września 2005 r. w sprawie homologacji typu pojazdów ciężkich i silników do nich w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń (Euro IV i V) (Dz. Urz. UE L 275 z 20.10.2005, str. 1, z późn. zm.) oraz rozporządzenia (WE) Parlamentu Europejskiego i Rady nr 715/2007 z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych (Euro 5 i Euro 6) oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów (Dz. Urz. UE L 171 z 29.06.2007, str. 1, z późn. zm.).

2) Dopuszczalna masa całkowita łącznie z dopuszczalną masą całkowitą przyczepy (naczepy).

*) Zgodnie z § 11 pkt 3 i 4 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz. U. poz. 1518) przez klasę GP rozumie się drogę główną ruchu przyspieszonego, a przez klasę G - drogę główną.

1 § 1 pkt 2 uchylony przez § 1 pkt 1 rozporządzenia z dnia 22 października 2024 r. (Dz.U.2024.1574) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 1 listopada 2024 r.
2 Załącznik nr 1 zmieniony przez § 1 pkt 2 rozporządzenia z dnia 22 października 2024 r. (Dz.U.2024.1574) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 1 listopada 2024 r.
3 Załącznik nr 2 zmieniony przez § 1 pkt 3 rozporządzenia z dnia 22 października 2024 r. (Dz.U.2024.1574) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 1 listopada 2024 r.
4 Załącznik nr 3 zmieniony przez § 1 pkt 4 rozporządzenia z dnia 22 października 2024 r. (Dz.U.2024.1574) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 1 listopada 2024 r.
5 Załącznik nr 4 zmieniony przez § 1 pkt 5 rozporządzenia z dnia 22 października 2024 r. (Dz.U.2024.1574) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 1 listopada 2024 r.

Zmiany w prawie

Właśnie mija pierwsza rocznica niewdrożenia dyrektywy o minimalnym wynagrodzeniu

W sobotę, 15 listopada 2025 roku, minie rok, kiedy Polska powinna wdrożyć unijną dyrektywę w sprawie adekwatnych wynagrodzeń minimalnych w Unii Europejskiej. Tymczasem nie dość, że prace nad projektem ustawy o minimalnym wynagrodzeniu w łonie rządu się nie zakończyły, to nie wiadomo nawet, jaki będzie ostateczny kształt projektu.

Grażyna J. Leśniak 14.11.2025
Jest trzecia wersja projektu zmian w ustawie o PIP, której nikt nie widział

Odpowiedzialność odszkodowawcza za błędne decyzje inspektorów pracy, możliwość uchylenia rygoru natychmiastowej wykonalności decyzji przez Głównego Inspektora Pracy lub sąd oraz wprowadzenie możliwości przekształcenia umowy cywilnoprawnej w umowę o pracę maksymalnie do trzech lat wstecz - to trzy zmiany, które do trzeciej wersji projektu zmian w ustawie o PIP wprowadziło MRPiPS. Partnerzy społeczni, którzy dziś byli na spotkaniu w ministerstwie, nowej wersji projektu nie otrzymali. Nie ma go też na stronach Rządowego Centrum Legislacji.

Grażyna J. Leśniak 13.11.2025
Od 2026 roku istotne zmiany w rozporządzeniu KPKiR

Nowy rok to najczęściej nowe przepisy w różnych dziedzinach – i tak również jest tym razem. Zmiany nie ominą również podatników prowadzących jednoosobowe działalności gospodarcze, korzystających z uproszczonej księgowości w postaci podatkowej księgi przychodów i rozchodów – a właściwie osób, które tę księgowość prowadzą. Zmiany te będą przede wszystkim techniczne, w zakresie prowadzenia KPiR, dlatego powinny na nie zwrócić szczególną uwagę właśnie osoby odpowiedzialne za te księgi.

Urszula Sałacińska-Matwiejczyk 13.11.2025
Sejm za poprawkami Senatu do ustawy o układach zbiorowych pracy

Sejm przyjął legislacyjne poprawki Senatu do ustawy o układach zbiorowych pracy i porozumieniach zbiorowych. Przygotowane w resorcie pracy regulacje umożliwiają w ramach układów zbiorowych m.in. wynegocjowanie nowych uprawnień w miejscu pracy, takich jak czas pracy, podwyżki czy wymiar urlopu. Teraz regulacja trafi do podpisu prezydenta.

Grażyna J. Leśniak 05.11.2025
Burzliwe wysłuchanie w sprawie nowych uprawnień inspektorów pracy

Druga wersja projektu nowelizacji ustawy o PIP jest gorsza od pierwszej, projekt w obecnym kształcie jest nie do zaakceptowania czy rozwiązania nieuwzględniające woli stron, które finalnie będą prowadziły do bankructw firm - to tylko niektóre głosy, jakie padły ze strony organizacji pracodawców w czasie wysłuchania w Sejmie. Eksperci wyliczyli, że koszt przekwalifikowania jednej tylko umowy cywilnoprawnej w umowę o pracę będzie wynosił od 120 do nawet 450 tys. zł. I to bez ZUS i podatków.

Grażyna J. Leśniak 05.11.2025
Zmiany w ustawie o PIP pod ostrzałem przedsiębiorców i resortów

Przyznanie Państwowej Inspekcji Pracy uprawnienia do przekształcenia umowy cywilnoprawnej w umowę o pracę w drodze decyzji okręgowego inspektora pracy, zostało negatywnie zaopiniowane przez Rządowe Centrum Legislacji, z uwagi na zasadnicze wady prawne oraz poważne i często nieodwracalne skutki dla pracodawców. A nie są to jedyne krytyczne oceny zgłoszone w ramach uzgodnień międzyresortowych i konsultacji publicznych. Mimo to, MRPiPS nie rezygnuje z kontrowersyjnych rozwiązań, modyfikując je.

Grażyna J. Leśniak 05.11.2025
Metryka aktu
Identyfikator:

Dz.U.2022.2539 t.j.

Rodzaj: Rozporządzenie
Tytuł: Drogi krajowe lub ich odcinki, na których pobiera się opłatę elektroniczną, oraz wysokość stawek opłaty elektronicznej.
Data aktu: 22/03/2011
Data ogłoszenia: 08/12/2022
Data wejścia w życie: 01/07/2011