Krzysztof Filarski

Od 11 lat zajmuje się psychologią biznesu. Specjalizuje się w zarządzaniu projektami rozwojowymi dla kadry menadżerskiej. Jako psycholog społeczny (KUL), dodatkowo posiada wykształcenie z zakresu zarządzania i marketingu. Przez 3 lata pracował jako konsultant do spraw przeciwdziałania psychomanipulacji. Następnie – specjalizując się w biznesie – pracował jako specjalista do spraw wsparcia sprzedaży i IT. Przez 2 lata pełnił funkcję menedżera do spraw rozwoju w firmie doradczej. Doświadczenie w Obsłudze Klienta zdobywał jako konsultant w firmach z branży lotniczej, bankowej i farmaceutycznej. Prowadzi projekty doradcze (wdrażanie SOK, coachingu i DC, projekty wdrażania pracowników i oceny efektywności projektów rozwojowych) oraz szkolenia dla pracowników i menedżerów głównie działów obsługi Klienta. Zrealizował łącznie ponad pół tysiąca dni szkoleniowych i doradczych. Był wykładowcą Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu (także na studiach MBA) oraz Wyższej Szkoły Zarządzania Personelem. Posiada certyfikat coacha INTRA BIZNES oraz Project Managera. Specjalizuje się w zarządzaniu projektami z zakresu coachingu organizacyjnego i zarządzaniu zmianą. W latach 2010 - 2012 jako interim manager w DB SCHENKER, realizował fragment działań zleconych firmie Westhill.

Artykuły autora

Nowy Rok - Nowa Praca?

HR

Programy wdrożeniowe a noworoczny nastrój - czyli jak zatrzymać energię i entuzjazm oraz uniknąć on-boardingowego Blue Monday?

14.01.2017

Storytelling - metoda wspierająca HR-owe projekty

Jest różnica między formą bezosobową a osobową. Czujesz irytację, gdy słyszysz bezpodmiotowe trzeba zrobić, warto by wykonać i poprawić, należy zwrócić uwagę.Zupełnie inaczej odbierasz konkretną...

09.09.2016
1  2